Permalänk
Medlem

Hjälp!

Hur kopplar jag in min förstärkare till datorn?

Permalänk
Medlem

skulle gissa på nån kontakt bak... (lol) har faktiskt ingen aning

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Jo det vet jag också men vilken? o vad för sladd ska man använda? ehhehe kan inte sånt =P

Permalänk
Medlem

finns där inga färger på sladdarna?? röd sladd=röd kontakt??

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Avstängd

de finns sladar med två tjocka uttag på ena sidan å ett litet te datorn på andra...använd en sån.....

Visa signatur

¤Abit BE-7¤¤P4 2.4 533Mhz¤¤Sapphire 9700np¤¤512ddr PC2700¤¤40gb IBM 7200rpm¤¤kvävekyld¤

Permalänk
Medlem

Var

Ok tack och var hittar man en sån?

Permalänk

1. Bumpa inte.
2. Ska vara snäll och berätta. Det finns 2st utgångar bak, de som är kopplade till AUX. Kontakterna kallas RCA. Du köper helt sonika en kabel med 2st RCA-kontakter i ena änden och en 3mm stereokontakt i den andra. Köpes lite varstans, säg att det ska vara mellan dator och stereo så visar de dig rätt.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

1. Ok förlåt visste inte att man inte fick det
2.Tack för hjälpen

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UnReAL1
1. Ok förlåt visste inte att man inte fick det

Hade du brytt dig om att läsa reglerna när du registrerade dig så hade du vetat om det. Hade du brytt dig om att läsa det announcement som finns i alla forum hade du vetat om det.

http://forum.sweclockers.com/regler.html
http://forum.sweclockers.com/announcement.php?s=&forumid=4

*Tråd låst* - Att ta bort bumpningsinlägget kommer du inte undan med

Visa signatur