Liten kort fråga om ITUNES

Permalänk
Medlem

Liten kort fråga om ITUNES

hejsan, jag har en ipod classic 80 gb. Nu är det så att jag vill ta ut alla filmer på ipoden och ha det som vanliga Avi filer på datorn. För det är precis som om allt är låst på ipodar/itunes om man lagt in något. För jag har inte kvar avi filerna på datorn för att jag har en ny dator.

operativsystem: windows 7 ultimate

mvh

Visa signatur

Oliver Göransson

Permalänk
Medlem

Går inte, Apple är nazi's... ändå har man en Iphone...

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

Gör som jag och sälj din iSatan pryl och köp en Mp3 spelare som inte är så låst.

Permalänk
Medlem

Skapa en ny sync och överför allting från ipoden till datorn. Fungerade för min iphone i alla fall

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av oliveeer:

hejsan, jag har en ipod classic 80 gb. Nu är det så att jag vill ta ut alla filmer på ipoden och ha det som vanliga Avi filer på datorn. För det är precis som om allt är låst på ipodar/itunes om man lagt in något. För jag har inte kvar avi filerna på datorn för att jag har en ny dator.

operativsystem: windows 7 ultimate

mvh

Pröva det här: How to extract video from iPod

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net