När någon skriver t.ex snygging

Permalänk

När någon skriver t.ex snygging

Tja sweclockers Om någon skriver snygging eller dylikt till er på msn eller sms, har ingen större roll vart.

Men hur skriver ni tillbaka då? Skriver ni, "nä du är <3" eller skriver ni kanske "tack <3"

Disk: om man skriver "tack<3" är det att skryta då?

Permalänk
Medlem

Personligen är jag ganska sparsam med "<3" eller dylikt bara för att vill ha kvar betydelsen. Sen brukar jag ju inte få sådana sms av olika personer heller då jag håller mig till 1 brud :>

Permalänk
Medlem

detta var rätt kul, med tanke på ditt namn.

Permalänk
Medlem

Folk brukar inte skriva snygging till mig:(

och för guds skull, det finns inget jobbigare än folk som spammar "<3<3<3<3"... -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

detta var rätt kul, med tanke på ditt namn.

Nja, det är ju en ganska legit frågeställning. Inte så att han har problem med att få igång ett Geforce 580GTX på en Pentium 3 dator heller.

Själv så hade jag nog svarat med ett fundersamt och föraktat svar med ett "tack" och undrat vem personen är och fortsatt med sådana frågor. Jag är inte direkt snygg, men ett freakshow är jag inte heller.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd

Tar du den i 2:an?
what else?

Permalänk
Medlem

Hade bara skickat tillbaka ett meddelande med orden "tits or gtfo"

Permalänk
Medlem

"nej jag är sötast"

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Vadå "om"? Snarare "när"...

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Hedersmedlem

Detta har absolut inget i denna forumdel att göra.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.