Permalänk

Ingen som vill komma in på death and glory och starta en skön league? adda Orb om så är fallet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gronbek:

Hej,

Vad säger ni i tråden skall vi starta en League? När man väl är lvl 30 är det endgame Hard Alerts och Raids som gäller för att få ut mest av spelet och det är nästan omöjligt att köra vettiigt utan en League. Någon som är intresserad av att vara med i en League om jag skapar en på Reality Lost servern?
MVH Anders

Jag kan hänga på, har flera karaktärer på Reality Lost. Hero/Villain? Vad heter du in-game?

Skrivet av Superman#1:

Ingen som vill komma in på death and glory och starta en skön league? adda Orb om så är fallet!

Är inte death and glory en US server?

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Någon som har lust att ge bort en Buddy Key?
Funderar på att köpa det men vill testa först.

Permalänk
Skrivet av boboinho:

Jag kan hänga på, har flera karaktärer på Reality Lost. Hero/Villain? Vad heter du in-game?

Är inte death and glory en US server?

joo det är det! jag spelade på looking for trouble förut och när jag loggade in på en fredag kväll och såg att population var low så tänkte jag att det kanske var dags att byta server och death and glory var den mest befolkade pvp servern!

Permalänk
Medlem

Nån som har en buddy key över?

Permalänk

Hur är det? Det har väl inte dött än?

Permalänk
Medlem

Köpte mitt nyss också ^^ I want it naow!

EDIT: tog ett tag . Måste verifiera med pass å skit

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Tyvärr så har det tappat väldigt mycket spelare. Men vill ni lira så är det bara att hojta till!

Permalänk
Medlem

bah :/ Roligt spel var det men inget folk ? gud vad tråkgit

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Ja jag gillar det väldigt mycket, men tyvärr så är det för lite för lite folk.

Permalänk
Medlem

Jag och en polare kör Hero på Reality Lost
Snaq heter jag, doffer heter han

Hojta till om ni vill leka!

Permalänk
Medlem

mr.E är det US server eller? ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nej, en EU server

Permalänk
Inaktiv

är det nån som kan komma in på serven season for all? kan komma in på alla andra men inte den

Permalänk
Medlem

Spelar folk detta fortfarande, sitter här och är utråkad och funderar på om jag ska köpa spelet eller inte. Lite surt att det inte finns någon trial dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Spelar folk detta fortfarande, sitter här och är utråkad och funderar på om jag ska köpa spelet eller inte. Lite surt att det inte finns någon trial dock.

Jag tror tyvärr inte att du kommer att få så mycket svar på detta. Själv lämnade jag spelet efter ca 3 månader efter release. Riktigt kul combat och jag gillade verkligen känslan och grafiken men det fanns helt enkelt alldeles för lite att göra och för många olösta problem med macrofuskare.

Deras argument till månadskostnad var att det skulle släppas ny content varje månad... blev istället väldigt lite content med ca 90 dagars mellanrum istället.
Stör mig också på att de tycker att vi ska betala för den nya green lantern powerset som kommer med en expansion när det borde varit med från början.

Brist på spelare på pc-sidan har gjort att de skapat vad de kallar för Megaservers. Vänder på det och ser det som en ny och häftig feature när det enligt mig bara är en servermerge pga dåligt intresse.
Säkert fler att spela med nu men jag kommer inte att återaktivera. De får ta o locka med en fri vecka eller nått istället, och kanske en efterlängtad free-trial.

Du kommer nog få valuta för pengarna om du köper det nytt till ett lågt pris och spelar dina 30-dagar, men nog inte mycket mer än så.

PS3-sidan har jag hört att det går bra för dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Jag tror tyvärr inte att du kommer att få så mycket svar på detta. Själv lämnade jag spelet efter ca 3 månader efter release. Riktigt kul combat och jag gillade verkligen känslan och grafiken men det fanns helt enkelt alldeles för lite att göra och för många olösta problem med macrofuskare.

Deras argument till månadskostnad var att det skulle släppas ny content varje månad... blev istället väldigt lite content med ca 90 dagars mellanrum istället.
Stör mig också på att de tycker att vi ska betala för den nya green lantern powerset som kommer med en expansion när det borde varit med från början.

Brist på spelare på pc-sidan har gjort att de skapat vad de kallar för Megaservers. Vänder på det och ser det som en ny och häftig feature när det enligt mig bara är en servermerge pga dåligt intresse.
Säkert fler att spela med nu men jag kommer inte att återaktivera. De får ta o locka med en fri vecka eller nått istället, och kanske en efterlängtad free-trial.

Du kommer nog få valuta för pengarna om du köper det nytt till ett lågt pris och spelar dina 30-dagar, men nog inte mycket mer än så.

PS3-sidan har jag hört att det går bra för dock.

Blir nog att skippa detta spelet då, försökte köpa det från gamesupply.com igår men dom kunde inte hantera min order eller nån skit, dock så är pengarna fortfarande försvunna från mitt konto. Hoppas dom kommer in snart igen så lägger jag det på något annat spel och inväntar en trial. Underligt att dom inte släppt en redan om det inte är mycket folk som spelar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Blir nog att skippa detta spelet då, försökte köpa det från gamesupply.com igår men dom kunde inte hantera min order eller nån skit, dock så är pengarna fortfarande försvunna från mitt konto. Hoppas dom kommer in snart igen så lägger jag det på något annat spel och inväntar en trial. Underligt att dom inte släppt en redan om det inte är mycket folk som spelar.

Det är mycket som är konstigt med hur Sony Online har hanterat detta spelet.
Hoppas det inte blir något strul med dina pengar bara.

Permalänk
Inaktiv

jag kör det en har kört sen start det är en mega server vid tillfället så det är mer spelare nu och pvp går fort. dom ska släppa nya uppdateringen nu nån dag så man kan köra som green lantern får se hur det kommer att bli. inte så många svenskar som kör mer engelsmen och fransmen

edit: jag kör på ps3an vet inte hur det är på pc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Det är mycket som är konstigt med hur Sony Online har hanterat detta spelet.
Hoppas det inte blir något strul med dina pengar bara.

Allting är som vanligt med andra ord.

Permalänk
Medlem

Om någon mot all förmodan sitter på en buddy key skulle det vara varm välkommen, trotts problemen är jag fortfarande väldigt sugen på spelet men vet inte om spelarbasen är tillräckligt stor för att det ska vara värt o satsa på.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu är deras DLC "Fight for the Light" plötsligt gratis för aktiva konton. Blev lite överraskad där faktiskt.
Har inte så stor erfarenhet av att Sony brukar lyssna på gnäll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Nu är deras DLC "Fight for the Light" plötsligt gratis för aktiva konton. Blev lite överraskad där faktiskt.
Har inte så stor erfarenhet av att Sony brukar lyssna på gnäll.

Om spelarbasen är såpass liten som den verkar vara från vad man hört så hade det nog vart ett dumt val att ta betalt för denna DLC, om dom även ger den gratis till potetiella nya kunder så kommer dom garanterat att få iaf en subscriber till, men kan inte påstå att jag är sugen på o köpa spel + dlc ifall spelarbasen är "för liten".

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

DC kommer att bli free to play från och med oktober

http://ps3.ign.com/articles/119/1195161p1.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeless Visions:

DC kommer att bli free to play från och med oktober

http://ps3.ign.com/articles/119/1195161p1.html

Trevligt att höra

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

låter som om att det kommer vara värt engångs avgifterna, kommer nog bli ett köp i oktober när det blir f2p, bara hoppas dom inte släpper en DLC varannan månad med ytterst lite content i

edit: ja hade visst missuppfattat det hela, det kommer vara gratis o börja spela, jag hade mer hoppats på ett Guildwars upplägg, men det blir free to play med item shops plus att man får köpa DLC packs,. ja det blir ju o testa iaf.

Visa signatur