Gratis faktureringsprogram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mars
Registrerad
Dec 2009

Gratis faktureringsprogram

Hej,

Söker efter ett program som kan sköta faktureringen åt mitt företag kostnadsfritt. Det bör vara enkelt, stabilt och ha de funktioner som man behöver förstås.

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2002
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Feb 2011

hahaha så lätt va det

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Det finns faktiskt flera program som är gratis!!! :)

Tjena! DU borde ta en titt på alla program som är gratis frifaktura är helt ok men det finns jäkligt mycket bättre

Här får du lite att välja på!
Gratis Faktureringsprogram
sen har vi fakturamallar... de kör jag kostar inte en spänn och är snabba och räknar ut allting... åt en!!
fakturamallar

om inte det hjälper dig då vet jag inte vad.. !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Narnia
Registrerad
Nov 2004

Sen kanske man också bör tänka på hur det ser ut när man använder sig av ett gratisprg för fakturering när man har företag, även om det ser bra ut osv, så utgör det inte ett så seriöst intryck, men kör man hobbyverksamhet eller har ett mindre företag är detta ett utmärkt alternativ

Men, ett varningens finger dock, lita inte alltför mycket på uträkningarna, kontrollräkna alltid själv så att det stämmer i slutändan, hade ett fall av tråkigheter hos mig här då en kund körde gratisfaktureringsprg o sen blev det felräkningar en längre tid och kunden tappade en del pengar i slutändan:/

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Det kanske är bättre att satsa på ett program som sköter om allt och inte bara fakturor, bokföringen ska ju ändå göras och även om du inte gör allt själv så brukar man kunna skicka filer till bokföringsbyrån så slipper de lite jobb och då går det fortare (billigare för dig)
Här har du några tips till mer kompletta system
http://www.blinfo.se/
http://www.vismaspcs.se/
http://www.mamut.com/se/

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Sep 2010

Om du skall köra seriöst, kör med VISMA eller annat liknande. gratis är alltid gott, dock så vet jag inte om det passar för det här ändamålet, man vill ju göra ett seriöst intryck som företag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Jul 2002

Visma Enskilld Firma fungerar i många fall

.:Wks: Cooler Master Silencio 650|Core i5 3570 3.4 GHz|Asus P8Z77-V|8 GB| GT 465|1xDell U2311H, 2xAlienware AW2210 2xEizo 19|OCZ Revo 3 Drive 120 + Raptor 150:.
.:Server: Har ett gäng :) :.
-Learn the system, Play the system, Break the system-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2011

Hej,

Om du inte har hittat ditt fakturaprogram så kan du ju alltid testa epicraft Faktura ett snyggt och enkelt Windowsprogram för fakturering.
Du kan även lägga din data från programmet i Dropbox eller annan molntjänst och på så sätt fakturera från flera datorer!

Finns att ladda ner på www.epicraft.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Hej!

Jag använder Billogram som Faktureringsprogram

och jag kan säga att det är ett mycket enkelt och smidigt Faktureringsprogram.

De har nu offert med 30 dagar gratis online fakturering

Lycka till!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2012

Vill bara varna alla sweclockers för FriFaktura. Det är ett blufföretag som försöker lura av folk pengar för tjänster de inte använder, de lockar in dig med gratistjänst, och sedan skickar de fakturor på flera tusentals kronor för saker du inte använt eller anmält dig till. HÅLL ER BORTA!

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Jul 2001

https://www.promikbook.com/ tycker jag är bra. Gratis bokföring och fakturering. Med tanke på föregående kommentar så kan jag tillägga att jag inte jobbar där men däremot använder jag promikbook för bokföring och fakturering i mitt aktiebolag.

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Aug 2005

Min far använder Microsoft Excel, går att få till snygga och proffsiga fakturor med det också.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2018

Hej!

Jag byggde ett gratis faktureringsprogram för 10 år sedan då det på den tiden inte fanns något vettigt. Systemet är nu helt uppdaterat med helt ny kod och till en stabilare lösning och kostar fortfarande ingenting. Jag vill helt enkelt hjälpa egenföretagare till ett bättre administrativt företagande.

https://bisway.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

@larsson12345: Ändra detta på förstasidan "Ett fantastikst system" ...en bit längre ner: "föreatagande"

Om du vill skickar jag fler korrar.

Lagt till ett ord