Permalänk

ny gfxfläkt

fläkten på grafikkortet ska bytas ut till ny......så en processorfläkt får duga tills nya kommer från XFX!
Intel goes graphics

ny gfxfläkt

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk

Blev cleant ju!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

ser riktigt proffsigt ut:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd

Temps? före och efter tack ^^

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Epic 5p

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 5,2Ghz || Asrock P67 Extreme 4 || MSI GeForce GTX 580 FrozrII OC ||8GB Corsair XMS3 1600mhz 320GB Samsung SpinPoint F4 || 2TB Seagate Green || 500GB WD Green || Windows 7 Ultimate 64-Bit

Permalänk
Medlem

Var fästen för cpu kylaren samma som gpun lr hur lyckades du? Sjukt snyggt om man bortser från sladden xD

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Är sjukt trött och efter en första titt satt jag och undrade vad du hade gjort Såg sedan att det stog intel på fläkten, då vakna jag till, mycket snyggt gjort och kul grej.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Skrivet av Esseboy:

Temps? före och efter tack ^^

Idle före ca:52-54 i CCC Idle efter 41-43..... ingen aning om temps i spel varken före eller efter!

Skrivet av Tyran26:

Var fästen för cpu kylaren samma som gpun lr hur lyckades du? Sjukt snyggt om man bortser från sladden xD

Limmad!!!!! om du kollar på bilden i högre upplösning så ser du var jag sågade av Intelfläkten >>>> mätte 15 mm från toppen av heatsinken till kanten på plasthöljet där jag såg att Intels "krans" skulle vila!!!
Det var alltså de 4 fästena till kransen som jag sågade av med ett ungefärligt mått.... fläkten är den till min processor i sign.
Jag har skrivit i en annan tråd att jag får en ny fläkt från XFX.....detta är bara temporärt för att slippa ljudet från den trasiga fläkten!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk
Medlem

Haha nytänkande på hög nivå! 5p

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd

Haha jävligt trevligt galleri måste jag säga Bra idé!

Permalänk
Medlem

för mig är det inte intresant eller roligt att se en ''färdigprodukt''
2p

Permalänk
Skrivet av KKay:

Haha nytänkande på hög nivå! 5p

Nja, nytänkande vet jag inte, jag tog det jag hade till hands!!!

Skrivet av facedark:

Haha jävligt trevligt galleri måste jag säga Bra idé!

Idén föddes ur nöd, som de flesta idéer!!! Gamla fläkten lät mkt värre än de som finns på youtube med mitt märke/modell!!!

EDIT om temps i spel-"load": 76grader max enligt hwmonitor under 2 timmars spel!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur du gjorde med kontakten?