iPhone 4G vilka kommer ha den?

Permalänk
Permalänk

Skönt att fläckarna försvinner iaf efter nån dags användande + att den tydligen inte tappar fler samtal än vad 3gs gör. Denna information finns där ute. Den kan man läsa om man inte läser vad alla TROLL skriver. Inget att oroa sig för köp den om ni vill ha. Detta blir min första iPhone då jag är färdig med ett 24 månaders abonemang där jag tog HTC diamond som åkte ut efter 1 månad. Tror inte man får den i slutet på juli utan man får nog vänta lite till men det är den nog värd.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk
Medlem

Heh. Kommer skaffa en när bindningstiden på min 3G tar slut, vilket är i april om jag nu inte lyckas sälja den innan. Så barnsjukdomarna lär vara botade vid det laget.

Permalänk
Medlem

Det är nog lite för tidigt att spekulera om då en iPhone 4G förmodligen ligger minst tre år fram i tiden. Men med tanke på hur det ser ut med iPhone 4 kommer den nog helt upplåst.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Undrar hur dom ska åtgärda det här?

Ca: 1min in i klippet.

Video Clearly Shows Antenna Defect on iPhone 4 Web Browser

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caveo:

Tror dom flesta menar iPhone 4Generation.

Det tror jag inte, men vilket fall som helst så är det helt fel.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sockan:

Ni som vill skaffa iPhone 4 vad har ni för mobiler nu? Det är nog mer intressant

Jag har en SE G502

Permalänk
Medlem

Svar till er som inte tror att apples garanti gäller över hela världen...

Jag köpte min första Iphone i usa och kommer tillbaka till sverige och den går sönder.
då går ja till en apple butik och pratar med dom. och det räcker med att du har en apple produkt med rätt serienummer asså att det syns att den är köpt inom 1 år, så tar dom in den och lagar den. och nu har ja köpt en iphone 4 från england... bara så alla vet, GARANTIN gäller även om du köper den i från ett annat land.

Permalänk
Avstängd

Kommer avakta och se hur antenn problemet är med Telia, som är extremt mycket bättre än AT&T på alla sätt med täckning, hastighet, signalstyrka etc.

Är det inga problem vid normalt användande högerhållt så blir det en Iphone4, annars något annat ex HTC scorpion

Permalänk
Medlem
Skrivet av RolyR:

Jag köpte min första Iphone i usa och kommer tillbaka till sverige och den går sönder.
då går ja till en apple butik och pratar med dom. och det räcker med att du har en apple produkt med rätt serienummer asså att det syns att den är köpt inom 1 år, så tar dom in den och lagar den. och nu har ja köpt en iphone 4 från england... bara så alla vet, GARANTIN gäller även om du köper den i från ett annat land.

okay, det är ju inte den policyn som de officiellt går ut med

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive