Permalänk

Chernobyl R4 Feel The Core

Darkmx1000 Systems presenterar: Chernobyl R4 feel The Core

Besök galleriet här

Permalänk

Nice !

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Fan va nice darkmx!
Kan du inte ta några bilder "rakt in" i chassit så man ser lite hur det är uppdelat och så. 5p

EDIT: har du inte vattenkylt grafikkorten?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Fler bilder tack

Permalänk

Väldigt snyggt dock väldigt mörk, svårt att se vad som händer nej jag omformulerar...... fan i helvete vad jävla snyggt !!!!
Kul att se excalibur fläktar också inte så vanliga dem

Permalänk
Medlem

Riktigt fräsigt. Skulle dock vilja se lite bättre (läs: ljusare) bilder. And go easy on the contrast

Permalänk
Medlem

RIKTIGT SNYGG!!!!!! är OCZ bra märke för SSD diskar är sugen på skaffa en 30 Gb disk för dem är inte så dyra med sina.

Permalänk

shit va snyggt med matrix korten:D

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk

Härligt att se ännu ett snyggt bygge, men jag blev lite lessen förra gången jag såg ett från dig som aldrig blev avslutat här på SC, The uninvited såklart

Edit*

Håller med dom andra att det vore härligt med lite fler bilder över helheten, men måste också säga att jag är grymt avundsjuk!!! Om man bara hade pengar/sponsorer som du värkar ha...

Permalänk

Var det inte du som hade gjort ditt på SweC?

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Riktigt schysst bygge, solklar fullpoängare.

Skrivet av Sovereign:

Var det inte du som hade gjort ditt på SweC?

Jag är glad att han är tillbaka på Sweclockers, troll...

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk

Detta var något utöver det vanliga! 5p!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk

har sett detta bygget på youtube redan

Permalänk
Medlem

Vart är modifikationerna? För full pott hos mig krävs det allt lite mer än att kunna montera dyra komponenter.

Skulle uppskatta lite vettiga helhetsbilder också.

Kan ta av mig gnällmasken och säga att jag gillar Tjernobyl-temat, var fyndigt med "reaktor-pumparna" måste jag säga. Får dock hoppas att ditt bygge inte går samma öde till mötes som det riktiga kärnkraftverket.

Visa signatur

XPS 15 9529 | i7-12700H | RTX 3050 Ti | 32 GB DDR4 | SK Hynix 1 TB | Dell U2719DC
"Computers are like bicycles for our minds."

Permalänk
Hedersmedlem

Snyggt som vanligt, men jag tycker nästan att bilderna är för mörka, fast du kanske vill ha lite mystik över dem?
Får man fråga vad du kommer använda för nätagg?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av Hypokondrisk:

har sett detta bygget på youtube redan

Jag också:)
Kan inte ge detta bygge mindre än fem pannor:O

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av Hypokondrisk:

har sett detta bygget på youtube redan

Me2

4p för att jag inte gillar stora chassin

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt!

Permalänk
Skrivet av Kvickstick:

Riktigt schysst bygge, solklar fullpoängare.

Jag är glad att han är tillbaka på Sweclockers, troll...

Tycker det är underhållande att Swec har blivit forumet där alla kan bli kallade troll för vad som helst. Vet folk här ens vad ett troll innebär?

Jag har följt honom på Youtube sedan länge och gillar även jag att det är fler gallerier på SweC. Men trollar jag för att jag undrar varför han ångrade sig? Ta av dig tuffinghatten och lugna ner dig.

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Jävlar i helvete!!! Vilken jävla anläggning...

Permalänk
Medlem

Lol. 5p bara för Adata minnena (nästan iaf) Har A-Data själv, and they kick but!

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Riktigt nice bygge!
Bilderna kan jag tyvärr inte säga det samma om, alldeles för mörkt, vill ju kunna se mer av denna awesomeness!

Väntar med röst och hoppas du lägger inte lite mer bilder på hela systemet med rätt kontraster och färger.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt bygge!

Permalänk

Mycket mycket fräscht bygge men skulle rekommendera dig att skaffa dig en bättre kamera samt ta fler helhets bilder, för den enda helhetsbilden så såg man ju inte ens allt

Permalänk
Medlem

Bilderna i sig är väll bra. Men lite mörka som sagt, fast jag tror han vill att det ska vara lite mystiskt

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Grymt fint som vanligt, nu har jag fyllt mitt behov av hårdvaruporr på ett bra tag

Permalänk
Medlem

fan vad brutalt, men snälla ge oss lite bilder mer mer ljusstyrka i allt är så himla mörkt nästan :P, jag skulle alldrig klaga på den riggen !

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

Fan va nice darkmx!
Kan du inte ta några bilder "rakt in" i chassit så man ser lite hur det är uppdelat och så. 5p

EDIT: har du inte vattenkylt grafikkorten?

Svar nej då det inte finns block ute för dessa kort ännu

Permalänk
Skrivet av lolitus5:

RIKTIGT SNYGG!!!!!! är OCZ bra märke för SSD diskar är sugen på skaffa en 30 Gb disk för dem är inte så dyra med sina.

Ocz är riktigt bra när det kommer till ssd så om du har pengarna så kör på!