Moderne Warfare 2/Steam cloud problem?

Permalänk

Moderne Warfare 2/Steam cloud problem?

Hej! Jag formaterade min dator nyligen, har två spel jag spelat rätt mycket, Battlefield Bad Company2 och moderne warfare 2. Installerade om spelen på steam, Bad company uppdaterade alla mina gamla stats av sig själv eftersom all stats på steam ska vara budet till kontot (som steam säger). Men när jag installerade MW2 så fanns inga stats, Cloud är aktiverat och allt är som det ska i steam.

Nån som vet nån lösning eller är det kört?

[Mycket väl medveten om att jag får skylla mej själv, trodde dock steam cloud skulle synka tbx statsen som i BC2]

Permalänk
Medlem

Steam SKA synca tillbaka dinna stats till datorn. Om du byter dator/ominstallerar datorn och startar spelet första gången kommer det komma up en ruta/förfrågan där du kan välja om du vill synca din gaming stats till den datorn med steam cloud. Du kanske tryckte fel utan att läsa eller någonting, kommer du ihåg?

EDIT: Om du vill aktivera steam clouds syncning till datorn måste du höger klicka på "Call of duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer" -> "Properties" -> "Updates" och där trycka i "Enable steam cloud" bocken.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

aa den är ibockad...står typ (16.52kb/1075kb) vad det nu betyder, har kollat nu och den siffran har heller ej ändrats nått sedan installationen

jag gjorde allting ganska långsamt så jag är ganska säker på att det inte kom upp nån ruta för mw2....(kom inte upp nån ruta för bc2 heller, där funkade det dock)