Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

Ja Witcher är grymt bra, till det priset är det ett måste

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer bra erbjudande imorgon när man får in lite cash ;). Än så länge bara blivit The misadventures of P.B. Winterbottom

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Spar era pengar för varje dagens deal... sen får man väl lösa finansieringen till allt som är på rea hela julen till senare.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Skrivet av erdraug:

Blev the withcer idag, rekommenderas! Grymt underhållande och stundtals rått spel!

Hur många andra spel låter dig samla bilder på horor?

Nästan alla buggar osv är förresten lösta då de gjorde en gigantisk uppdatering för inte så länge sedan.

Mafia 2 låter dig samla bilder på Playboy modeller

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jooh4n:

Mafia 2 låter dig samla bilder på Playboy modeller

Sant Sant finns en del spel som tillåter liknande saker men de är få och långt emellan

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Blev Super Meat Boy igår, dagens deals blir Puzzle Quest och Burnout för min del

Puzzle Quest rekommenderas starkt.

Permalänk
Medlem

Fan! Kliar för mkt när priserna är så fina! I slutet har man köpt för massor Köpte Burnout ;D 40kr typ är ju inget, kan vara roligt att köra lite bil =D

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Skrivet av RickWiz:

Blev Super Meat Boy igår, dagens deals blir Puzzle Quest och Burnout för min del

Puzzle Quest rekommenderas starkt.

Funderar på Puzzle Quest, men jag undrar hur länge blir man fast med det? Vill ha något spel att spela nu tills det är julafton! Är det väldigt beroendeframkallande?

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Blev witcher och men of war gold:) hoppas det kommer mer fina erbjudanden ikväll:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Downfall233:

Funderar på Puzzle Quest, men jag undrar hur länge blir man fast med det? Vill ha något spel att spela nu tills det är julafton! Är det väldigt beroendeframkallande?

Beroendeframkallande är ordet speciellt om du gillar sånna typ av spel, annars kan jag inte lova något. Dock tycker jag det är värt att testa i vilket fall med detta pris.

Permalänk
Skrivet av RickWiz:

Beroendeframkallande är ordet speciellt om du gillar sånna typ av spel, annars kan jag inte lova något. Dock tycker jag det är värt att testa i vilket fall med detta pris.

Har ju spelat Columns till Sega Game Gear och gillade det så jag kommer nog gilla detta med!
Köpte det precis, så jag hoppas på det bästa!

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

1 min kvar till nya erbjudanden

Permalänk
Medlem

inga roliga erbjudanden.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Just Cause 2, AvP är solklara köp (har redan avp, betalade mkt för det :'( )

Blev JC2+Sniper Elite, så om någon vill lira lite SE, pm

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

inga roliga erbjudanden.

enda är väl just cause 2

Permalänk
Medlem

kan ni tipsa om lite bra spel som har rea och inte är på daily deal?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Entusiast
Skrivet av flyawaynille:

kan ni tipsa om lite bra spel som har rea och inte är på daily deal?

Save 87% on NyxQuest: Kindred Spirits on Steam

Prova det, bra spel, skön musik och bra genomtänkt plattforms gameplay.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem

Skit, glömde bort att kolla tiden, hade funderingar på några av gårdagens erbjudanden xd

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Recettear från dagens deals, oväntat bra indiepärla.

Läs FZ recensionen av det t.ex, dom gav det 5/5. Eller prova demot om du fortfarande är osäker.

Permalänk

Fortfarande inget köp på denna rean. har i princip alla intressanta spel som kommit hitills, så får hoppas det blir något bättre längre fram. borderlands, splinter cell conviction och fallout nv lär bli köp om de dyker upp billigt.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Hmm, det låter intressant med Just Cause 2. Får se om det blir ett köp.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem

Har blivit Battlefield, PuzzleQuest och Bully än så länge, more to come!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Har blivit Battlefield, PuzzleQuest och Bully än så länge, more to come!

Fungerar ditt BF? Jag kmr inte in på EA

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MrBoysen:

Fungerar ditt BF? Jag kmr inte in på EA

fungerar bra för mig, fast då hade jag redan ett EA konto sedan flera år tillbaks.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

fungerar bra för mig, fast då hade jag redan ett EA konto sedan flera år tillbaks.

Okej, får hela tiden upp failed to connect to EA Online. Har oxå haft EA konto snart ett år.

Detta var problemet: #10633278 - Nu åtgärdat!

Just Cause 2 är snart nerladdat, återkommer med vad jag tyckte sen ;D

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Köpte Aion till mig och sambon
Inte så mycket skoj i dagens rea dock.

Permalänk
Medlem

Köpte nyss Just Cause 2 enda intressanta för mig den i den här rean.

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar också alla att köpa Recettear.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Åhh nej, inte dagliga reor nu igen. :X

Permalänk
Medlem

JC2 är grymt för det priset. Jag köpte mitt för fullpris och tyckte det var värt mer än jag betalade då. Öppen värld och actionspel, passade mig väldigt bra i alla fall.