Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

måste jag skicka in hela chassit om 2 fläktar är sönder i mitt silverstone fortress 2?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Är inte riktigt med på vad du menar med ändra och förbättra Komplett PC. Utveckla gärna

/Mikael

Hej!

Det var bara så att för ca. 2 år sedan så var det diskussion kring Komplett PC. Representanter från Komplett sa att Komplett PC skulle helt göras om, bli bättre med fler val, tydligare priser med mera. Detta sades vintern 2009 har jag för mig och skulle vara klart till Q1 2010. Men det blev ingenting.

Eran Komplett PC bör bli mycket bättre med fler val. Vissa är man tvungen att välja saker som t.ex. SSD vilket är jobbigt. Vissa saknar HDD som Samsung F3 (F4 nu kanske?). Nu menar jag inte att vi ska ha jättemånga val för då tycker jag det blir svårt att välja faktiskt!

Tack

Permalänk
Medlem

har nyligen gjort ännu en beställning från komplett. tycker sidan har det största utbudet och har jämfört era priser med inet. skiljer inte mer än några hundralappar på samtliga saker. dvs att komplett har en viss sak till ett lite lägre pris medans inet har inet har något annat till bättre pris. saken som skiljer er är ju frakten... dyrare och segare. men det som har fått mig att välja komplett är för att de har haft så otroligt bra priser på många av deras kampanjer. ska hämta ut ett g19 idag och det var 42% rabatt ! <3

Permalänk
Medlem

Varför har nästan alla LGA 1155 processorer försvunnit från hemsidan?
Finns bara två st i3 kvar

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk
Skrivet av Nysaan:

Varför har nästan alla LGA 1155 processorer försvunnit från hemsidan?
Finns bara två st i3 kvar

? det finns 8 olika 1155 cpuer

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

wierd. Polaren skicka sms och sa att det bara fanns 2 st strax före lunchtid i dag.
Sen när jag kolla så såg jag bara i3orna :S

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk
Medlem

Tack för en bra butik.

Permalänk
Medlem

Komplett: Kommer ni att ta in USB 3.0 uppgraderingen för Corsair 800D?

http://www.sweclockers.com/nyhet/13624-corsair-slapper-usb-30...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Teddis:

Tjena.

Angående Sandy Bridge-moderkort.

Såg att Inet börjat med ett "utbytesprogram" för de som vill byta ut sin B2 rev till B3. Kan inte hitta något liknande på kompletts webbsida, och informationssidan om SB har inte blivit uppdaterad på ca en månad.

Finns det någon plan på att göra ett sådant system eller är det direkt kontakt via mail som gäller? Kommer det också bli så att man får det nya moderkortet först och att man sen sänder tillbaka sitt gamla?

Vi påbörjar nu arbetet med att byta ut moderkort för sockel 1155. Tillvägagångssättet är identiskt med ett vanligt returärende. Du skapar enkelt ett RMA-ärende via vår site, följer instruktionerna och skickar in moderkortet. Vi skickar sedan ut ett nytt moderkort. Mer info finns här: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=returns
För returer av sockel 1155-moderkort gäller samma förutsättningar som vid övriga returärenden. Tänk på att fysisk åverkan inte täcks av garantin (oavsett ursprungsfel). Vår informationssida om "Sandy Bridge" kommer uppdateras under dagen.

Skrivet av Jezpur:

Har ett p8p67 pro, tänkte byta ut de när ni fick in dem på lager.
Hur sker bytet? Lämnar ja in mitt kort med alla tillbehör på pick up point och får en ny låda med moderkort och tillbehör på en gång?
Om jag har tappat bort nått tillbehör eller så vad händer då?

Du skapar först ett returärende via vår site eller genom att kontakta vår kundservice. Du kan lämna in ditt moderkort i någon av våra pick up points eller skicka in det till oss med posten. Vi kommer sedan kontrollera kortet och skicka ett nytt till dig. Det viktiga är att kortet är fritt från fysiska skador och är väl förpackat. Skulle en kabel eller manual ha försvunnit på vägen har vi förbiseende med detta.

Skrivet av belga:

Jag vet inte om det nämnts tidigare, men jag skulle vilja föreslå att ni lägger till paneltyp bland sökalternativen på bildskärmar.

Det är lite av en pina att behöva sitta och leta efter paneltyp manuellt. Rent generellt(alltså inte bara gällande bildskärmar) vore det även bra om man kunde välja flera alternativ ur samma sök-kategori så att man t.ex. kan söka på saker från flera specifika tillverkare samtidigt (Typ, Asus+MSI istället för att behöva söka på först ena och sedan andra).

Tack för dina tips. Som ett tips så skriver vi i dag ut paneltyp i produktnamnet på många skärmar där det är relevant och det kan man enkelt hitta genom att använda vår sökmotor. I dag har vi dock inga planer på att lägga till paneltyp som filtreringsalternativ. Men vi tar med det som en idé till kommande uppdateringar, samma sak med fleralternativs-filtrering.

Skrivet av aluminium:

Komplett är en väldigt bra butik. ♥

Tack

Skrivet av saaade:

måste jag skicka in hela chassit om 2 fläktar är sönder i mitt silverstone fortress 2?

I de flesta fall: nej. Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

Skrivet av dk_:

Hej!

Det var bara så att för ca. 2 år sedan så var det diskussion kring Komplett PC. Representanter från Komplett sa att Komplett PC skulle helt göras om, bli bättre med fler val, tydligare priser med mera. Detta sades vintern 2009 har jag för mig och skulle vara klart till Q1 2010. Men det blev ingenting.

Eran Komplett PC bör bli mycket bättre med fler val. Vissa är man tvungen att välja saker som t.ex. SSD vilket är jobbigt. Vissa saknar HDD som Samsung F3 (F4 nu kanske?). Nu menar jag inte att vi ska ha jättemånga val för då tycker jag det blir svårt att välja faktiskt!

Tack

Tyvärr fortgår arbetet med att förenkla och förtydliga information och priser så snabbt som vi hoppades 2009 men det är ett pågående projekt och det glöms inte bort. Dock har utbudet och strukturer förändrats men anser du inte att det blivit bättre och har förslag på vad du gärna vill se i våra Komplett PC så tar vi gärna emot dem.

Skrivet av Nysaan:

Varför har nästan alla LGA 1155 processorer försvunnit från hemsidan?
Finns bara två st i3 kvar

En mindre miss gjorde att majoriteten av våra processorer för sockel 1155 "gömdes" under en kort stund men det är åtgärdat och kommer inte att påverka några beställningar.

Skrivet av Diboy:

Tack för en bra butik.

Tack för berömmet

Skrivet av Llhweiir:

Komplett: Kommer ni att ta in USB 3.0 uppgraderingen för Corsair 800D?

http://www.sweclockers.com/nyhet/13624-corsair-slapper-usb-30...

Ja, vi kommer att ta in ett mindre antal inom kort.
Uppdatering: Corsairs USB3-uppdatering kommer endast att säljas via Corsairs och vi kommer endast få ett mindre antal att ha som reservdelar. Du måste därför beställa denna del direkt via Corsairs webbplats.

/ Erik J.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in fler Gainward Geforce GTX580 "phantom" 3gb versionen?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Escaped:

Kommer ni få in fler Gainward Geforce GTX580 "phantom" 3gb versionen?

Nej, den har utgått hos tillverkaren.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Nej, den har utgått hos tillverkaren.

Okej tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Du skapar först ett returärende via vår site eller genom att kontakta vår kundservice. Du kan lämna in ditt moderkort i någon av våra pick up points eller skicka in det till oss med posten. Vi kommer sedan kontrollera kortet och skicka ett nytt till dig. Det viktiga är att kortet är fritt från fysiska skador och är väl förpackat. Skulle en kabel eller manual ha försvunnit på vägen har vi förbiseende med detta.
/ Erik J.

Varför så noggrant förpackat och inte skadat när det ska slängas?

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Skrivet av Jezpur:

Varför så noggrant förpackat och inte skadat när det ska slängas?

Du kan ju inte tro att du ska få ett nytt kort om du knäckt det på mitten, de ersätter dem endast för sataproblemet. Har det andra skador, inte repor men riktiga skador som du åsamkat kortet så gäller inte utbytesprogrammet.

Dessutom kommer antagligen alla tillbehör, som för övrigt också ska skickas tillbaka, och kartongerna återanvändas.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Jezpur:

Varför så noggrant förpackat och inte skadat när det ska slängas?

Alla varor som returneras för garantiåtgärd måste vara väl emballerade så att de inte skadas i frakten. Om varan får fysiska skador klassas det som handhavandefel och täcks inte av garantin, oavsett vad ursprungsfelet var. Så om du returnerar ditt P67-moderkort men råkar slå av en kondensator eller böja pinnar i sockeln så gäller generellt sett inte garantin då kortet är fysiskt skadat. Vad som sker med returnerade kort avgör tillverkaren och det är inte säkert att alla kort kasseras.

/ Erik J.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Tjena.
Beställde Silverpower nätagget på erbjudandet och väntade i en vecka, fick inget svar alls från er och sen när jag mejlade i fredags/lördags så fick jag svaret att orden blev avbeställd. Jag får denna info på MITT initiativ alltså, är det så ni behandlar kunderna? Tack vare detta missade jag chansen att köpa ett XFX nätagg hos en annan butik men jag ville ju gärna inte ha 2st nätagg dessutom var SilverPower ett bättre alternativ. Så sen efter att jag mejlat tillbaka i lördags och frågat om man får något ersättningsaggregat så bara skiter supporten i att svara, så nu fick ni ett nytt mejl.
Hoppas att någon tar sig tid och svara, eller ni kanske tänker att missnöjda kunder inte är värda att lägga tid på? Det är lite tråkigt att sitta med en orderbekräftelse och vänta på att få SMS och se billiga erbjudanden på andra håll gå utan att veta om man nu kommer få något alls.
Ja jag ville väl bara vädra mina åsikter lite och se ifall det är fler som har behandlas så här... Har bara haft bra erfarenheter hos er tidigare men börjar bli lite tveksam nu. Kanske inte är värt de där extra 100kr att få hem grejer från er eller att ta sig in till Malmö längre.

EDIT:
Det löste sig med ett nytt mejl till supporten som denna gången svarade på en gång. Så som jag blivit van vid, blev lite orolig när man inte fått svar på 3 dar förrut men nu så är det löst. Bra jobbat, inte svårare än såhär att få en sur kund till att återigen vara nöjd.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Skrivet av Cimbom3:

Tjena.
Beställde Silverpower nätagget på erbjudandet och väntade i en vecka, fick inget svar alls från er och sen när jag mejlade i fredags/lördags så fick jag svaret att orden blev avbeställd. Jag får denna info på MITT initiativ alltså, är det så ni behandlar kunderna? Tack vare detta missade jag chansen att köpa ett XFX nätagg hos en annan butik men jag ville ju gärna inte ha 2st nätagg dessutom var SilverPower ett bättre alternativ. Så sen efter att jag mejlat tillbaka i lördags och frågat om man får något ersättningsaggregat så bara skiter supporten i att svara, så nu fick ni ett nytt mejl.
Hoppas att någon tar sig tid och svara, eller ni kanske tänker att missnöjda kunder inte är värda att lägga tid på? Det är lite tråkigt att sitta med en orderbekräftelse och vänta på att få SMS och se billiga erbjudanden på andra håll gå utan att veta om man nu kommer få något alls.
Ja jag ville väl bara vädra mina åsikter lite och se ifall det är fler som har behandlas så här... Har bara haft bra erfarenheter hos er tidigare men börjar bli lite tveksam nu. Kanske inte är värt de där extra 100kr att få hem grejer från er eller att ta sig in till Malmö längre.

Exakt samma sak för mig. Mailade komplett och frågade om nätagget och fick till svar att de va slut och inte skulle komma in igen. Mailade då tillbaka och frågade lite försiktigt om det skulle gå att lösa på nåt sätt (erbjudande om annat agg eller nåt?), men fick inget svar. Jag var också lite sur att jag missat netonets utförsäljning av xfx 850w nätagg medan jag väntade på komplett.

MEN, nu kommer det positiva! hela tiden såg jag att min order låg kvar, och förra torsdagen såg jag att min order plockats ihop, och på måndagen fick jag mitt efterlängtade SMS att mitt paket fanns att hämta ut. Lite konstig mailkontakt, men i slutänden blev allt kanon

Permalänk
Medlem

För mig var det exakt tvärtom. Jag blev kontaktad en dryg vecka efter beställningen var lagd där de sa att Silverpower nätagget utgått och så erbjöd de mig ett Corsair 750w som egentligen är ännu dyrare till samma pris som den ursprungliga ordern. Dessutom bjöd de på frakten som annars skulle kostat runt 350kr då jag beställde ett tungt Chassi samtidigt. Jag är mycket nöjd med hur komplett hanterade detta och kommer definitivt att handla där igen! Det enda negativa med komplett är att kundtjänsten tar väldigt lång tid att svara, oftast över 24h.

Visa signatur

R9 5950X| Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance K70

Permalänk
Medlem

Måste få fråga.
Jag beställde för någon vecka sedan lite prylar av komplett.
Idag gick äntligen ordern i väg med prislappen avrundat 6000kr.
När jag sedan på kompletts hemsida tittar igen kostar samma varor idag som de levererar 5700kr avrundat.
Borde man inte betala det lägre beloppet på varorna då de faktiskt inte gått ifrån försäljaren detta datumet?

Permalänk
Skrivet av Triton242:

Måste få fråga.
Jag beställde för någon vecka sedan lite prylar av komplett.
Idag gick äntligen ordern i väg med prislappen avrundat 6000kr.
När jag sedan på kompletts hemsida tittar igen kostar samma varor idag som de levererar 5700kr avrundat.
Borde man inte betala det lägre beloppet på varorna då de faktiskt inte gått ifrån försäljaren detta datumet?

Klart du betalar för kalaset när du beställer det, annars skulle det bli massa krångel om du inte ska betala förän de skickat sakerna.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Klart du betalar för kalaset när du beställer det, annars skulle det bli massa krångel om du inte ska betala förän de skickat sakerna.

Kan förstå att om man beställer en vara som inte finns i lager, men ligger 4 av 5 varor i lagret borde faktiskt priset gälla packdatum.
Annat fall kan man ju få problem med att folk avbeställer och om beställer samma varor för att att det blir något billigare (iafall så länge priset går ner).

I just detta fallet spelar det mig ingen större roll jag var bara intresserad av hur det fungerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Kan förstå att om man beställer en vara som inte finns i lager, men ligger 4 av 5 varor i lagret borde faktiskt priset gälla packdatum.
Annat fall kan man ju få problem med att folk avbeställer och om beställer samma varor för att att det blir något billigare (iafall så länge priset går ner).

I just detta fallet spelar det mig ingen större roll jag var bara intresserad av hur det fungerade.

Vad händer om priset går upp istället för ner? Betalar du det nya högre priset då?

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Utlämningsbutikerna, har dem något form av lager?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Cimbom3:

Tjena.
Beställde Silverpower nätagget på erbjudandet och väntade i en vecka, fick inget svar alls från er och sen när jag mejlade i fredags/lördags så fick jag svaret att orden blev avbeställd. Jag får denna info på MITT initiativ alltså, är det så ni behandlar kunderna? Tack vare detta missade jag chansen att köpa ett XFX nätagg hos en annan butik men jag ville ju gärna inte ha 2st nätagg dessutom var SilverPower ett bättre alternativ. Så sen efter att jag mejlat tillbaka i lördags och frågat om man får något ersättningsaggregat så bara skiter supporten i att svara, så nu fick ni ett nytt mejl.
Hoppas att någon tar sig tid och svara, eller ni kanske tänker att missnöjda kunder inte är värda att lägga tid på? Det är lite tråkigt att sitta med en orderbekräftelse och vänta på att få SMS och se billiga erbjudanden på andra håll gå utan att veta om man nu kommer få något alls.
Ja jag ville väl bara vädra mina åsikter lite och se ifall det är fler som har behandlas så här... Har bara haft bra erfarenheter hos er tidigare men börjar bli lite tveksam nu. Kanske inte är värt de där extra 100kr att få hem grejer från er eller att ta sig in till Malmö längre.

EDIT:
Det löste sig med ett nytt mejl till supporten som denna gången svarade på en gång. Så som jag blivit van vid, blev lite orolig när man inte fått svar på 3 dar förrut men nu så är det löst. Bra jobbat, inte svårare än såhär att få en sur kund till att återigen vara nöjd.

Vi beklagar att vi brast i kommunikationen i första skedet men är glada att ditt ärende fick en lösning som du är nöjd med.

Skrivet av Mats76:

För mig var det exakt tvärtom. Jag blev kontaktad en dryg vecka efter beställningen var lagd där de sa att Silverpower nätagget utgått och så erbjöd de mig ett Corsair 750w som egentligen är ännu dyrare till samma pris som den ursprungliga ordern. Dessutom bjöd de på frakten som annars skulle kostat runt 350kr då jag beställde ett tungt Chassi samtidigt. Jag är mycket nöjd med hur komplett hanterade detta och kommer definitivt att handla där igen! Det enda negativa med komplett är att kundtjänsten tar väldigt lång tid att svara, oftast över 24h.

Kul att du är nöjd
Vår kundserviceavdelning fick ovanligt många ärenden att behandla förra veckan och därför låg vi lite efter med mailbesvaringen men det skall vara "back on track" nu.

Skrivet av Triton242:

Måste få fråga.
Jag beställde för någon vecka sedan lite prylar av komplett.
Idag gick äntligen ordern i väg med prislappen avrundat 6000kr.
När jag sedan på kompletts hemsida tittar igen kostar samma varor idag som de levererar 5700kr avrundat.
Borde man inte betala det lägre beloppet på varorna då de faktiskt inte gått ifrån försäljaren detta datumet?

Totala priset för en order låses när beställningen görs. Om något inte skulle vara lagerfört och priset går ner markant i väntan på alla varor detta så kan du kontakta oss så kan vi försöka hitta en bra lösning.

Skrivet av VooDoo:

Utlämningsbutikerna, har dem något form av lager?

Nej, vi har bara utlämning av beställningar. Men leveranstiden är kort och lägger du en order på lagerförda varor före 17:00 så skall din order finnas i vald pick up point dagen efter.

/ Erik J.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd

Hej
Fick vänta i telefonen i 30 minuter sen orkade jag inte vänta längre. Från första sekunden jag ringde till sista var jag alltid nummer ett i kön. Enligt mig tycker jag det är undermåligt, jag vände mig till en annan butik. Vad tycker ni komplett?

EDIT! Andra butiken hade inte produkten, blir att jag använder mig av er igen då ni har såpass bra sortiment men jag uppmanar er att ta det lugnt då ni är i heta luften hela tiden, gillar er annars!

Visa signatur

Halleluja

Permalänk

Ååh... först missade jag när Komplett hade Roccat Kave 5.1 för 499 kr. Sen började jag vela när det låg på 699 kr och nu när jag bestämt mig för att beställa så är de tillbaka på 945 kr. Otur, otur och otur.

Får fortsätta hålla utkik helt enkelt.

För att tillföra lite till tråden så måste jag säga att ni gör ett bra jobb. Frakten är det som oftast skrämmer bort en tyvärr men när man väl köper från er är det inga problem alls.

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Är mycket nöjd med er, köpte min förra dator hos er, snabb leverans och bra priser. Tycker er nya sida är bra. Jag är inte någon dataexpert och tycker ni kunde lägga in en flik med genvägar till ställen man kunde läsa mer om produkterna. Visst man gör ju det via andra sidor men ganska drygt om man måst köra copypaste på varenda produkt.

/Red

Permalänk
Inaktiv

Måste verkligen tacka så hemskt mycket för all hjälp jag har fått av er support angående mitt trasiga grafikkort, allting gick otroligt snabbt.
Älskar er. (:<3

Kjam

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MarkoV:

Hej
Fick vänta i telefonen i 30 minuter sen orkade jag inte vänta längre. Från första sekunden jag ringde till sista var jag alltid nummer ett i kön. Enligt mig tycker jag det är undermåligt, jag vände mig till en annan butik. Vad tycker ni komplett?

EDIT! Andra butiken hade inte produkten, blir att jag använder mig av er igen då ni har såpass bra sortiment men jag uppmanar er att ta det lugnt då ni är i heta luften hela tiden, gillar er annars!

Det var tråkigt att höra. Under normala omständigheter är det ovanligt att man får vänta så länge som upp mot 30 minuter. Vi ber dig därför återkomma med datum, ungefärlig tidpunkt och gärna vilka val du gjorde i vår växel så skall vi genast undersöka saken. Om du vill komma i kontakt med oss så ber vi att du ringer igen eller kontaktar oss via mail.

Skrivet av Son of Qwerty:

Ååh... först missade jag när Komplett hade Roccat Kave 5.1 för 499 kr. Sen började jag vela när det låg på 699 kr och nu när jag bestämt mig för att beställa så är de tillbaka på 945 kr. Otur, otur och otur.

Får fortsätta hålla utkik helt enkelt.

För att tillföra lite till tråden så måste jag säga att ni gör ett bra jobb. Frakten är det som oftast skrämmer bort en tyvärr men när man väl köper från er är det inga problem alls.

Det kommer ständigt nya erbjudanden så håll ögonen öppna på vår site

Skrivet av RedCreek:

Är mycket nöjd med er, köpte min förra dator hos er, snabb leverans och bra priser. Tycker er nya sida är bra. Jag är inte någon dataexpert och tycker ni kunde lägga in en flik med genvägar till ställen man kunde läsa mer om produkterna. Visst man gör ju det via andra sidor men ganska drygt om man måst köra copypaste på varenda produkt.

/Red

Skulle du kunna utveckla ditt förslag lite? I dag har vi ett fliksystem på varje produkt där man kan hitta information. 2 av flikarna har direkt-information ("Produktinfo" och "Tekniska specifikationer") och en flik med länkar till tillverkarens sida där det ibland finns ytterligare specifikationer, bilder m.m. ("Länkar")

Skrivet av anon128682:

Måste verkligen tacka så hemskt mycket för all hjälp jag har fått av er support angående mitt trasiga grafikkort, allting gick otroligt snabbt.
Älskar er. (:<3

Kjam

Tack

// Erik J.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Har en liten undran, beställde ett Asus P8P67 LE (rev 1) som small och gjorde då en RMA, kom dock på i efterhand att jag hellre ville ha pengarna tillbaka så skrev mina siffror till kontot och att jag ville ha återköp på en lapp och skickade iväg.
Detta resulterade i ett utskick av ett nytt moderkort, dock står det i mailet att det är ett P8P67 PRO jag har beställt, felskrivning eller vad händer?

MVH

Visa signatur

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |