Hej, jag har en ganska ny, bra dator som jag har beställt från en butik i Stockholm.
Mitt första grafikkort som satt i datorn som var ett Nvidia GTX 465, och det som jag fick efter det första hade pajjat var ett Nvidia Zotac GTX 465 dom är nästan lika har jag för mig. Jag är lite noob på datorer men på nätaggregatet står det Max current output massa siffror men längst ner står det 750 W... Är det det man mäter styrkan på nätaggregatet med eller? Kan det vara nätaggregatet som bränner grafikkortet? Eftersom att båda grafikkorten fick samma problem, ingen bild. Det låter också som att datorn inte startar upp riktigt... På mitt senast grafikkort (Zotac) så dagen innan det gick sönder så startade bara datorn om sig när jag lirade GTA IV, det har gjort det ibland, även med det förra grafikkortet. Jag tänkte att det bara var nåt som blev varmt och datorn stängde av sig för att hindra att något i datorn blev överhettat. Men i allafall så idag så gjorde datorn samma sak, den startade om men skärmen fick ingen signal. Jag har bytt plats på skärm-uttaget (med kabeln). Jag har väntat så att datorn skulle hinna svalna. Men den startar inte. Vad kan vara felet? Jag fick vänta flera månader på att datorn skulle fixas. Jag vill lira GTA
Ber om ursäkt för alla stavfel... Svara ganska simpelt så att noobs som jag fattar :).
Tack på förhand.