Svensk Minecraft server

Permalänk

Körs servern med bukkit, vilken build körs den på?

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Skrivet av haapppoooo:

Körs servern med bukkit, vilken build körs den på?

har för mig att det skulle ta ett tag innan det igentligen gick att köra med det, men att dom hittade en väg runt det, fråga här annars; http://minecraftonline.se/

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag vill gärna joina om det finns plats på Servern.

IGN: SvartVit

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Roserud:

Läs detta!

I fortsättningen så ber vi alla skriva i forumet på Minecraftonline.se istället för att skriva här. Detta för att det finns kategorier och omröstningar där och vi som är administratörer av servern kommer då svara på frågor där istället och sluta att använda den här tråden.

Ber en mod på forumet låsa tråden här med då vi nu har ett eget forum och behöver inte tråden längre.

Skrivet av mock:

Hej!
Jag vill gärna joina om det finns plats på Servern.

IGN: SvartVit

Detta funkar:)

Jag ansökte på förra sidan men tror inte jag blivit accepterad igen så jag får försöka på Minecraftonline istället.

Permalänk
Medlem

Uppdaterad information i första posten i tråden, läs det eller gå in på Minecraftonline.se och läs där.

Nu ber jag även alla att skriva på Minecraftonline.se istället för i den här tråden, så att vi samlar allt där.

Permalänk
Medlem

Hoppas att servern och forumet kommer upp igen. Synd att det blev såhär.

Nån som vet konkret vad som behövs för att allt skall fungera igen? Jag som hade planerat in en Minecraftkväll:/ Attans också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rent konkret:
-Dator/server att köra Minecraft-server på
-Dator/server att ha forumet på

Visa signatur

XPS 15 9529 | i7-12700H | RTX 3050 Ti | 32 GB DDR4 | SK Hynix 1 TB | Dell U2719DC
"Computers are like bicycles for our minds."

Permalänk

minecraft sweden starta precis nyt

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst och rensad*

Då tråden har spårat ur till att beskylla varandra så låses den. Privata ärenden ska inte tas upp i forumet. De inblandade får skapa nya trådar för resp. servrar, notera dock att vi inte vill att ni bråkar i varandras trådar om det skedda.