Hur vi starcraft spelare ser ut!

Permalänk
Medlem

Hur vi starcraft spelare ser ut!

Tjenare!

Jag kom just på en lustig ide om att vi kanske kunde lägga ut bilder på oss själva i denna tråden! Skulle vara lite kul att se hur andra starcraft lirare ser ut ^^

Även skriva lite om oss själva, lära känna varandra bättre

Kan också va en ganska dålig ide men aja

Låt bilderna flyga!

Permalänk
Medlem

TS börjar...

Permalänk
Avstängd

TS ska börja som sagt

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Nu spelar jag inte Starcraft men ni lär väl se ut som alla andra? Förstår inte riktigt syftet med denna tråd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNi|sson:

Nu spelar jag inte Starcraft men ni lär väl se ut som alla andra? Förstår inte riktigt syftet med denna tråd?

Det är bara en loj tråd

Jag sitter inte på min dator just nu så jag tänkte slänga in något imorgon.

Permalänk

Namn: Simon
Intressen: När jag inte spelar starcraft så pumpar jag på gymmet och gör andra saker ;P
Gillar: Tjejer och ÖL xD och starcraft då så klart xd
Civilstatus: Singel
Ras i SCII: Protoss, varför? Man hör ju på namnet Protoss xD
Liga: Hemlig pro-league som man måste få invite till för att vara med i, får dock inte säga så mycket mer om det för blizzard vill att det ska vara rätt så hemligt

Visa signatur

CPU: i7 930@3,2GHz | MOBO: Rampage III Extreme | RAM: Corsair 6GB Dominator GT 1866MHz CL7 | GPU: ASUS GTX 570 Direct CUII SLI | PSU: Be Quiet Dark Power Pro 1200W

Permalänk
Medlem

När jag såg den bilden tänkte jag direkt gay, men det är kanske bara jag

Visa signatur

Derp

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwertyasdabc:

Hemlig pro-league som man måste få invite till för att vara med i, får dock inte säga så mycket mer om det för blizzard vill att det ska vara rätt så hemligt

Pics or it didnt happen

Permalänk

HAHA skön bild ovanför

Denna bilden har jag postat innan men har ingen annan bra sc2-relaterad bild så jag får väl skryta lite igen:

Permalänk
Entusiast

Namn: Elin
Intressen: Party, hänga med tjejkompisarna och kolla på day9♥
Gillar: StarCraft och mode
Civilstatus: Hemligt
Ras i SCII: Terran, jag gillar inte aliens.
Liga: Gold 2v2

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem

Särskrivning
*låst*
Och den stora tråden finns här (det borde räcka att komplettera med att man spelar) : http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...