Video: Battlefield 3 med 64 spelare, flygplan och fordon

Permalänk
Medlem

"and I think we have proven that we can deliver a fantastic single player experience with bad company 2" VAD I HELVETE :@

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlleTheGreat:

"and I think we have proven that we can deliver a fantastic single player experience with bad company 2" VAD I HELVETE :@

Den var inte dålig, men den var inte heller fantastisk. Får se hur den är i BF3, men för mig är det bara ett plus i kanten med Singleplayer.

Skrivet av FRULZ:

Nej, men jag har inte sätt nått om att det finns med, blir lite orolig.. Det måste vara med!

Fallskärm finns i BF3. Kolla på http://www.youtube.com/watch?v=PK8Yh0VruXo&feature=feedu

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av reavpeals:

Hehe, såg precis den där videon. En av presentatörerna slinter dock lite med tungan (1:30), rätt så roligt! "...singleplayer is just the tip of the bajsberg."

http://www.youtube.com/watch?v=p2n08Wlbzdg&t=1m30s

haha fail
nu såg jag att Sweclockers hade också länkat videon! YE ME!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem

Trailern verkar helt vansinnigt cool. Visste inte ens att dom skulle ha små drones i spelet.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Har inte nördat på länge sedan Call of duty 1 och battle field 1942. Nu blir det mer min stil av spel skit glad!

Visa signatur

We're such an abominable, sick society, that we wont make the history books, they will just say that large nations took land from smaller nations, used force and violence.
- Jaque Fresco

Permalänk
Medlem

tyckte Alfan var skitrolig att köra, kan tänka mig hela paketet, ahh kommer inte lämna hemmet på ett tag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storfiskaren:

Det här spelet var anledningen till att jag köpte ny dator för någon månad sedan, och jag kan inte påstå att jag ångrar mig just nu i alla fall

Jag ångrar nästan jag inte köpte värre. Vet inte systemkraven men lär ju inte gå spela med mitt grafikkort, kanske i crossfire men då behöver jag förutom ett grafikkort till även nytt moderkort och chassi.
Förstod det skulle bli snyggt men trodde inte att det skulle bli sååå krävande

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

NU HAR JAG EN ANLEDNING ATT UPPGRADERA DATORN!!

Permalänk

Detta är sjukligt underbart. Man blir fast direkt när man ser det.

Permalänk
Medlem

Usch vad dyrt det känns plötsligt...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av M1NT:

Awesome, har en praktikplats på g.. 3500 kr/månaden.. Har nog råd med ett 6970! :D:D:D:D:D

Btw, är det bekräftat att det kommer finnas möjlighet till att hoppa fallskärm?

4800 / per vecka här ;p ..... får man betalt som praktikant?! Varför köpa 6970 när 7000 serien kmr om ett tag..

Permalänk

Knappa 350kr för limiterad edition på G2PLAY. Givet!

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk

"3..2..1... Shoot, nice!"

Visa signatur

Fractal Define R3 | RadeonHD 6970 | Corsair 850AX | I7-2600k | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB XMS3 | MSI P67A-GD65 REV B3 |

Permalänk
Medlem

oj oj detta ser verkligen häftigt ut ! som ett riktigt krigsspel lääääängtar tills det kommer , men ja börn nog öva på bfbc2 för ja suger på battlefield :/

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Då blir de träsmak i arslet resten av den här hösten

Permalänk
Medlem

Ojoj, här ska det pressas hårdvara.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

LOL @ ROBOT GREJEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paradoxnode:

Knappa 350kr för limiterad edition på G2PLAY. Givet!

Vad betyder Limited Edition? Vad ger det?

Permalänk
Medlem

Haha, är det här Activision hade tänkt att tävla mot med MW3? Good luck with that!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalingoo:

Vad betyder Limited Edition? Vad ger det?

Limited Edition Bettyder att det bara finn ett visst antal av den varan och du får alltig lite ekstra grejer i dom

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av reavpeals:

Hehe, såg precis den där videon. En av presentatörerna slinter dock lite med tungan (1:30), rätt så roligt! "...singleplayer is just the tip of the bajsberg."

Priceless. xD

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Avstängd

Helt värdelöst. Inte imponerad.

Visa signatur

Jag tycker att konsoler är en bättre spelplattform än PC. Deal with it.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyhan:

Helt värdelöst. Inte imponerad.

Utveckla istället VARFÖR, meningslöst att kommentera i tråden med det där inlägget.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DeXZoR:

Limited Edition Bettyder att det bara finn ett visst antal av den varan och du får alltig lite ekstra grejer i dom

ja b2 limited edition sålde dom ju typ i nästan ett år... väldigt limiterat

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon142576:

4800 / per vecka här ;p ..... får man betalt som praktikant?! Varför köpa 6970 när 7000 serien kmr om ett tag..

Om man får praktikplatsen genom AF, ja. Men man måste skatta 500kr ungefär..

Men HD7000-serien kommer la inte innan BF3 releasen? Måste spela direkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av reavpeals:

Hahahaha. Natthumor på hög nivå

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

Älskar bf, ryste ordentligt när jag såg den här videon:) Till de som säger att man inte kan jämföra detta med bc2; klart man kan. Samma motor, dock uppgraderad, samma spellägen, antalet klasser, ingen commander, samma ljud på rush-objektiven osv. Taget från bf2: 64 spelare, jets, banor(?). Vad mer? Kommer inte på nåt mer, men det finns nog. Jag är helt för att ta det bästa från tidigare bf-delar, men blir lite förvånad på folk som inte tycker man kan jämföra med nåt annat än bf2. Det finns bevisligen element från annat än bf2.
Edit: 64 spelare taget från 1942, inte bf2.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lutt95:

Den var inte dålig, men den var inte heller fantastisk. Får se hur den är i BF3, men för mig är det bara ett plus i kanten med Singleplayer.

Fallskärm finns i BF3. Kolla på http://www.youtube.com/watch?v=PK8Yh0VruXo&feature=feedu

AWESOME!

Permalänk

Var det bara jag som märkte att man inte såg reflektioner av soldaterna i vattnet?

Visa signatur

| Nzxt 530 bigtower | Asus X99 deluxe | 5820k @4,2Ghz | Noctua D15 |
| 2x 280X | | 16GB 2667Mhz | Corsair TX 850W | Asus P287Q |
| samsung 850 evo 250gb |

Permalänk

Tror ni en smått klockad 955BE kommer orka hyfsat med detta spelet i 1680x1050 med typ ett 6950?