Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

7.7MB/sec

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Avstängd

WTF!? min nyckelö har int kommit ännu asså allvarligt wtfc jevla efterblivna hotmail,. microsoftg gå å begå suicideGAHHHHHHHHHH

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Skrivet av add9400:

Kan nån länka till battlelogen där man loggar in om man har early access ,tack.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?returnUrl=|bf3|

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Min halvbror verkar ha klantat sig rejält, trots att han har MOH T1 (som vi köpte tillsammans) så har han inte lyckats registrera sig ordentligt och inte fått någon nyckel. Ingen big deal men OM någon sitter på en extra key i onödan så skulle han nog bli salig om han fick den.

Har tyvärr redan använt min annars skulle jag ge honom den heh.

Hur vet han att han registrerat sig fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk

Älskar min fru;D

Ringde o bad henne tanka det. Hat det hemma när jag slutar

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Fick min nyckel! Formaterar Windows nu inför BF3

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel om någon får tag på en. Förhandsbokat på Webhallen då jag vill ha en skiva.

Permalänk
Skrivet av cookie_monster:

Älskar min fru;D

Ringde o bad henne tanka det. Hat det hemma när jag slutar

Härlig fru du har!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Ser att det finns lite fler vapen än i alphan

Dold text
Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15 CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Någon snäll filur som har en nyckel extra?

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Fortfarande inte fått någon. Och jag köpte Tier 1 i början av året.

Har du aktiverat på origin? Annars ring EA, de skulle jag göra sa de om jag inte fått nyckel kl 3

Skrivet av WijK:

Jag aktiverade min MoH tier 1 produktnyckel på origin igår så jag antar att jag är lite sent ute. Moh kostade bara 59 kr ingen stor förlust.

Jag aktiverade den på origin kl 14:10~ och fick. Men jag var med i Alphan och har spelat MOH online innan så kanske de som är skillnad.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

sitter o följer nån stream just nu..killen är helt lost..tror inte snubben lirat bf tidigare elr nått, han fattar inget o har ingen koll på att tex assault har medpacks, förvånad över att man kan zooma med vapnena..dvs så du får upp vanliga siktet på ett gevär utan kikarsikte osv..

http://www.own3d.tv/NetcodeSource

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Någon som prövat med och utan nya amd drivaren och sätt hur prestandan är?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Tack gärna en nyckel om någon har någon över!

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 | ATI Radeon 4870 | Intel 80GB X-25-M G + 500GB Western Digital | 4096 MB Corsair RAM

Permalänk
Medlem

Tack för alla som länkade battlelogen, ser nu att min soldier heter Adde9400 ..va fan ?? kan man byta namn någonvart vill döpa om min gubbe i bf3 den ska inte heta som kontot !!

Permalänk
Skrivet av hyrman:

skulle inte nycklarna vara knutna till kontot iallafall på origin ?

Nope, jag fick en genom E-S.se

Permalänk
Skrivet av Andyah:

sitter o följer nån stream just nu..killen är helt lost..tror inte snubben lirat bf tidigare elr nått, han fattar inget o har ingen koll på att tex assault har medpacks, förvånad över att man kan zooma med vapnena..dvs så du får upp vanliga siktet på ett gevär utan kikarsikte osv..

haha xD linka streamen

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Har någon en nyckel över så kan jag gärna ta emot en. Kan ev erbjuda något i byte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Har du aktiverat på origin? Annars ring EA, de skulle jag göra sa de om jag inte fått nyckel kl 3

Jag aktiverade den på origin kl 14:10~ och fick. Men jag var med i Alphan och har spelat MOH online innan så kanske de som är skillnad.

Vet inte om man ska aktivera det på något speciellt sätt? Jag ser i alla fall spelet under "mina spel" på Origin. Men man kanske ska göra på något mer sätt? Ska man registrera sin CD-key på internet eller räcker det att det syns under ens spel?

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

haha xD linka streamen

http://www.own3d.tv/NetcodeSource

han kallar sig "thecaseyfoster"

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Arginj:

Hur vet han att han registrerat sig fel?

Han har inte fått någon nyckel och frågade mig och vi började gräva lite. Han har ingen e-mail konfirmation i stil med den jag fick för ett bra tag sedan

osv så något galet har han lyckats med.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Någon elak fru som inte vill att sin Man ska spela BF3 som vill ge bort en nyckel?

Permalänk
Medlem

Så bra

Efter ett mindre missöde så är jag redo att starta betan!
Note to self, stick inte hål på en 1,5L cola...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Beggar som fan, men skulle bli sjukt lycklig om jag fick en nyckel!

Permalänk
Medlem

Nån som vet om man kan ändra sitt nickname i spelet ???..vill inte som mitt nickname är på mitt origin konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av petehell:

Någon elak fru som inte vill att sin Man ska spela BF3 som vill ge bort en nyckel?

he he he ,)

Permalänk
Medlem

Fått min nyckel och spelet är färdigladdat, Vill man hem ifrån jobbet bara

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Så bra

Efter ett mindre missöde så är jag redo att starta betan!
Note to self, stick inte hål på en 1,5L cola...

LOL grattis till betan och colan.......överallt

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Jag borde ju också få en då, det är väl ändå aktiveringen på origin som räknas

Permalänk
Medlem

Om någon av er planerar att streama så länka gärna, och som många andra sagt om någon har en nyckel över så skulle jag inte klaga,. förhandsboka 1 dag för sent på origin.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //