Permalänk

När kommer ni få in asus 6950 DCII 2gb?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Beställde ett ASUS GTX 570 directcu, tog en dag och en eftermiddag för CDON att packa den sen var den iväg och fick den tredje dagen. Fick paketet "upprivet" på undersidan som tur väl är så hade innehållet klarat sig men tycker ändå att cdon skulle kunna förbättra sig något med förpackningen, sure i min låda hade ni lagt bubbelpåsar runtom och över men inte under.
Är dock en nöjd kund, kommer handla av er igen!

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

tips att maila till posten också ge dom kritiken hur dom hanterar sina paket,det handlar ändå om utvändigt av lådan.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

tips att maila till posten också ge dom kritiken hur dom hanterar sina paket,det handlar ändå om utvändigt av lådan.

Jo det har du rätt i, det är ju trots allt posten som hanterar paketen fel i slutändan.
Är dock inte säker på hur mycket min kritik kommer göra skillnad..

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

säkert mer än vad den gör när du inte mailar till dom.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

säkert mer än vad den gör när du inte mailar till dom.

Ja självklart?

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piinmu:

Jo det har du rätt i, det är ju trots allt posten som hanterar paketen fel i slutändan.
Är dock inte säker på hur mycket min kritik kommer göra skillnad..

Nej, det är inte postens fel. Man ska tex packa så att den klarar ett fall på 1 meter, ofta mot andra paket, även att tunga paket kan landa på det. Det ska alltid vara något mellan produkten och sidan av kartongen också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Nej, det är inte postens fel. Man ska tex packa så att den klarar ett fall på 1 meter, ofta mot andra paket, även att tunga paket kan landa på det. Det ska alltid vara något mellan produkten och sidan av kartongen också.

Nu menade han utsidan på lådan, det enda cdon isåfall kan göra är att lägga kartongen i en plåtlåda med repfri akrylplast så inget kan skava på utsidan.
cdon kan inte påverka hur utvändigt lådan hanteras utan det är posten som gör.

så länge cdon leverara felfri låda från lagret.

"Fick paketet "upprivet" på undersidan"

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av sunefred:

Det är kanske lite egoistiskt att be om 15% på en specifik produkt. Men SNÄLLA ge os ett Asus GeForce ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5 1280MB med 15% rabatt. De skulle gå åt som smör i solsken inför BF3. Det är det som ligger bäst vad gäller pris/prestanda nu när GTX 560 Ti inte riktigt räcker till.

Hej

Håll ögonen öppna!

Mvh Edin

Skrivet av isakk1:

När kommer denna in? Ska beställa nya systemet idag men finns ju inga nätagg inne nånstans...
http://cdon.se/hemelektronik/720w-900w_cooler_master_gx_-_750...
Tacksam för snabbt svar!

Hej

Finns på lager.

Mvh Edin

Skrivet av Anosh:

Finns det något preliminärt datum för Lian Li PC-Q08?

Hej

Någon specifik färg?

Mvh Edin

Skrivet av tommaren:

Skulle gärna vilja se ett nVidia grafikkort med referensmodell nästa gång, tycker att 580 som tar upp 3 slottar tar upp väldigt mycket plats! Håller mina tummar för ett GTX 580 med referensmodell inför BF3

Hej

Jag noterar

Mvh Edin

Skrivet av Laxieboy:

Tänkte ge synpunkter på det här företaget och hur de sköter sina ärenden - ur mitt subjektiva synsätt.
I slutet av förra veckan kontaktade jag företaget då jag hittade en dator till ett bra pris. Jag försöker då få reda på hur länge kampanjen varar samt ifall det kommer vara samma datorer i kampanjen hela perioden.
På cdon är det enbart teknikerna som vet hur länge deras kampanjer varar och den informationen får de tydligen inte ge ut. Detta känns ju märkligt i sig menar jag - men samtidigt blir jag lovad att det kommer vara samma datorer i kampanjen hela tiden.
Varför jag avvaktar med beställningen är för att jag i det läget inväntar pengar på mitt konto så jag kan beställa och betala med kort samtidigt. Men så i tisdags när jag kollar in sidan på morgonen så är det andra datorer som har de rabatterade priserna i deras kampanj. Jag kontaktar då deras support via chat och förklarar läget och hoppas de löser detta.
Jag blir då lovad datorn för det priset som den hade i kampanjen, vilket jag ser som bra service - även om informationen tidigare visade sig felaktig. Så jag ombeds att lägga en order samt skicka ett mail via deras kontaktformulär så att priset ändras till det rätta när de drar pengarna, så inte den reserverade summan dras.
De garanterar ju samtidigt svar inom 24 timmar och i dag på eftermiddagen hade fortfarande inget svar på min fråga kommit, utan enbart att de skickade vidare frågan till rätt avdelning. Så då får jag åter kontakta deras support via deras snabbare kontaktalternativ, chatten.
Då visar det sig att min order har blivit tillfälligt blockerad då jag tydligen inte är skriven i Sverige - fastän jag har skrivit på papper för flera veckor sen. Men jag förstår inte vad det har med saken att göra, för jag uppgav en svensk adress och har ju "betalat" varan också. Efter lång tid (lång konversation) så häver de blockeringen åtminstone och ett problem löst som jag inte ens visste existerade. Helt otroligt att de inte ens kontaktar mig ifall det finns några oklarheter enligt dem. Hade man varit en väldigt passiv konsument så kunde det kanske gått veckor utan att jag hört något - skärpning!
Nästa fråga blir då varför jag inte fått svar på mitt mail som skickades för 24 timmar sen men den frågan blir inte utredd, men jag blir lovad att han jag pratade med genast kontaktade en person som skulle ta hand om mitt ärende.
Så, jag är fortfarande ett frågetecken men jag hoppas att det sker något nu inom några timmar. För jag "orkar definitivt inte" sen ha ett problem angående pengarna efter att jag fått min dator, så jag hoppas de gör rätt "från början nu".
Omständigt, tidskrävande och problem som uppstår från ingenstans. Det ger underbetyg hela vägen här. Det är inget som lockar mig till att handla fler gånger av er i framtiden - för jag förväntar mig snabb och skicklig service såsom Dustin har. Det ska inte vara jag som konsument ska dra i en massa trådar för att det ska hända något.
Det som ändå får bra betyg är åtminstone deras bemötande och vilja att försöka rätta till felaktigheter. Låt oss nu bara hoppas att ni lyckas med detta också.
Ett tips kan vara att skicka chefen på utbildning i hur man på effektivaste sätt har den bästa kundservicen. Nu känns det som att den ene medarbetaren inte vet vad de andra gör och ingen vet vem som har hand om ärenden och liknande. Det blir för många kockar för att laga en enkel soppa upplever jag det som.
Sätt kundens behov i första ledet alltid. Jag hoppas ni löser detta nu och lyckas skicka iväg datorn i dag eller senast i morgon, så kommer jag vara nöjd med slutet även om vägen dit kunde varit bättre på många sätt. För återigen är det irriterande att lägga massa energi och tid, att lösa problem som jag inte orsakat, eller visste om existerade.
Bara mina synpunkter!

Skrivet av Laxieboy:

Snälla alltså, ta bort detta företaget från forumet. Ett större skämt får man leta efter.
Vid middagstid så bekräftas att datorn är på väg ut från lagret (den började packas i går kväll). Lite senare står det fortfarande "packas" och jag frågar de en gång till, och nu är den beställd av CDON, så att den ska nog kunna skickas i morgon eller nästa vecka. SERIÖST! Det står 1-3 leveransdagar. De har för fan inte ens produkten i sitt lager inom 1-3 dagar.
Och nu har jag inte ens fått priset nedsatt som det var överenskommit. Fastän detta bekräftades tidigare i dag, men nu får jag svaret att det är ett annat pris.
Nä, lägg ner CDON, för detta är den överlägset sämsta upplevelsen jag haft som kund någonsin, och då har det ändå uppkommit problem med varor när jag varit kund tidigare hos olika butiker. Men CDON lyckas själva se till att en massa problem uppstår, och detta utan att varan i sig är inblandad.
Jag är så fett besviken på detta företaget och jag hoppas verkligen att fler väljer att aldrig mer handla från stället och för min del får de gärna plockas bort från Sweclockers.

Skrivet av Laxieboy:

Ofta brukar det vara som så att de som har hand om kundservice är avlönade för att lösa problem när jag som kund har möjlighet att kontakta dem, inte tvärtom - när de har möjlighet att kontakta mig. För vem säger att jag har tid att dra hela historien då, finns de som jobbar utanför cdon också.
Tänk om det vore så alltid, när du ska köpa en banan i affären. Då skickar man ett mail till affären som sen någon gång kontaktar dig att du har fem minuter på dig att komma till butiken och hämta varan.
Nä, de har detta system då de vet att de inte klarar av att driva ett företag. Personerna som är anställda för att svara i chatten verkar inte ens ha en dialog med övriga på företaget. De ska väl mest svara vänligt och försöka lova saker som de inte kan hålla, men det låter ju bra när de säger det.

Skrivet av Laxieboy:

Ja, det kan du ge dig på. Jag hoppas att fler väljer att aldrig ha med detta företag att göra. En dag förr eller senare kommer det falla omkull och jag ska göra vad jag kan för att de inte ska få några nya kunder - även om de flesta nog aldrig handlar där igen.
Jag förstår varför det tar så sjukt lång tid för dem, för tydligen har min laptop packats i 24 timmar nu (fastän de inte ens hade den i lagret enligt senaste informationen). Man skulle kunna tro att de själva bygger sina datorer från grunden men att det heter "packas". Tur jag inte beställde mer än en sak, för då hade det väl tagit upp mot en månad att packa sakerna.

Skrivet av Laxieboy:

Får be lite om ursäkt för mitt lite väl aggressiva beteende. Jag ska helt enkelt inte skriva eller snacka när jag är i affekt helt enkelt. Det blir inte så nyanserat dessvärre.
Jag kan väl säga som så att jag fortfarande är besviken på hur det hela hanterats eftersom det blivit olika svar varje gång samt verkar ingen kunna ta tag i det riktigt.
Nu står ordern som "postad" så jag får se vad som händer nu.
Sen är man väl partisk och tar det betyget som passade mig bäst i skrivande stund där. Den siste jag snackade med i dag iaf (Dennis tror jag) verkar åtminstone vara rak och försökte även lösa problemet, sen om det var tur eller inte vet jag ej.
Men jag tycker de borde skärpa till sig fem nivåer för att ha en bättre service, de kan anställa mig som servicechef ifall de anser sig brista i kompetensen

Hej

Ushc det här var naturligtvis väldigt olyckligt och inte bra skött ifrån vår sida naturligtvis.
Jag vill först och främst be om ursäkt om erfarenhet ifrån CDON.com och jag håller helt och hållet med dig om du som kund
ska få den hjälpen du förväntar dig, och lyckas vi inte överträffa det så är det väldigt olyckligt och ett misslyckande ifrån vår sida helt klart.
Jag ber dig PM:a mig ditt Ordernr så får jag kika på ärendet och se vilka punkter vi misslyckats på, så tar vi och löser den här soppan.

Mvh Edin

Skrivet av Sambuccashake:

Hmmmm... Håller på att samla komponenter till BF3-riggen och saknar nu nätagg, mobo, HDD (ev. SSD) och chassi. Vågar man vänta till nästa deal?(release = 27'e) Både kompetent CPU och GPU var mer än jag räknade med i detta varvet, frågan är om kvalitetsprylarna fortsätter att dyka upp?
Skickades från m.sweclockers.com

Hej

VIP ska naturligtvis funka som ett slags överraskningsmoment så jag kan inte avslöja för mycket, men kvalitetsprylar kommer alltid finnas med.

Mvh Edin

Skrivet av Valsheto:

Jag undrar varför många redan har fått sin http://cdon.se/hemelektronik/samsung_extended_batterykit_gala... men min står fortfarande "ej levererat" och status är "kommande"

Hej

Tyvärr har inte ett datum just nu. Jag försöker jaga fram nått.

Mvh Edin

Skrivet av Smith:

Hej

Preliminärt 8:e Okt.

Mvh Edin

Skrivet av Sambuccashake:

Jag hoppas innerligt att du har rätt... (15 % på hyllvärmare som ingen vill ha hade ju varit en gruvlig besvikelse)
@CDON
Hur väljer ni vad som ska erbjudas, önskelista i tråden eller det är helt enkelt premium-prylar ni fått en schysst deal på?
Skickades från m.sweclockers.com

Hej

Det finns ett antal parametrar, och en är helt klart att det ska vara heta produkter.

Mvh Edin

Skrivet av Bakwetu:

En liten uppdatering: Jag har inga spel på min nya dator än, men jag körde igenom 3Dmark11 på kortet utan problem, så det ska nog ha klarat sig.
Angående varor som står som "packas", så stod det så även på en del av min tidigare order (hårddiskar) som kom några dagar efter resten av datordelarna. Jag kan hålla med om att det var lite frustrerande när det stod att likadana hårddiskar fanns inne om man ville beställa, medan mina stod som "Packas" i två dagar till innan de skickades. Men jag hade att göra ändå med installationer och annat på SSD:n, som jag redan hade, så det gjorde inte så mycket.

Hej

Upplever du det minst problem så kontakta mig så löser vi det.

Mvh Edin

Skrivet av muSashi:

Hej CDON.
Kommer ni ta in Corsair Vengeance K60?

Hej

Svar: JA!!

Mvh Edin

Skrivet av poppe_vhd:

När kommer ni få in asus 6950 DCII 2gb?
Skickades från m.sweclockers.com

Hej

Finns på lager.

Mvh Edin

Skrivet av Piinmu:

Beställde ett ASUS GTX 570 directcu, tog en dag och en eftermiddag för CDON att packa den sen var den iväg och fick den tredje dagen. Fick paketet "upprivet" på undersidan som tur väl är så hade innehållet klarat sig men tycker ändå att cdon skulle kunna förbättra sig något med förpackningen, sure i min låda hade ni lagt bubbelpåsar runtom och över men inte under.
Är dock en nöjd kund, kommer handla av er igen!

Skrivet av Toivo83:

tips att maila till posten också ge dom kritiken hur dom hanterar sina paket,det handlar ändå om utvändigt av lådan.

Skrivet av Piinmu:

Jo det har du rätt i, det är ju trots allt posten som hanterar paketen fel i slutändan.
Är dock inte säker på hur mycket min kritik kommer göra skillnad..

Skrivet av Marcusk:

Nej, det är inte postens fel. Man ska tex packa så att den klarar ett fall på 1 meter, ofta mot andra paket, även att tunga paket kan landa på det. Det ska alltid vara något mellan produkten och sidan av kartongen också.

Skrivet av Toivo83:

Nu menade han utsidan på lådan, det enda cdon isåfall kan göra är att lägga kartongen i en plåtlåda med repfri akrylplast så inget kan skava på utsidan.
cdon kan inte påverka hur utvändigt lådan hanteras utan det är posten som gör.
så länge cdon leverara felfri låda från lagret.
"Fick paketet "upprivet" på undersidan"

Hej

Tror du att nått har hänt produkten så PM:a mig så löser vi det här till dig.

Sen att posten inte alltid hanterar paket varsamt är vi väldigt medvetna om, och därför så tar jag väldigt allvarligt på att
vi ska göra rätt på vårt lager och som ni säger klara av den hårda hanteringen, och där ligger jag på lager varje dag, och
det går framåt men vi är inte 100% ännu.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Nu menade han utsidan på lådan, det enda cdon isåfall kan göra är att lägga kartongen i en plåtlåda med repfri akrylplast så inget kan skava på utsidan.
cdon kan inte påverka hur utvändigt lådan hanteras utan det är posten som gör.

så länge cdon leverara felfri låda från lagret.

"Fick paketet "upprivet" på undersidan"

Jag klagade på att produkten inte var skyddad på undersidan, alltså inget mellan kartongens kant och produkten. Inte på att kartongen vart skadad. Det ska alltid packas med något emellan som kan ta emot stötar..

Permalänk
Medlem

Undrar bara hur länge ni kommer köra 5% på alla komponenter för sweclockare, man blir ju lite sugen på att köpa något redan nu men inväntar gärna med datorköp till bulldozer. Tror ni erbjudandet kommer finnas kvar vid bulldozers release?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Hedersmedlem

Trevligt att du fortsätter vara så aktiv, Edin. Trägen vinner!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej!

var på er sida kan man se om produkten finns i lager? slog nyss till på ett ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E 2xDVI/HDMI/DP HDCP PhysX CUDA DDR5 DirectCU II Fan med rabatten då jag var rädd att de skulle ta slut

// Keh

Permalänk
Medlem

Som sagt så klarade sig produkten hela resan denna gången men det kan vara värt att tänka på vad "Marcusk" säger att packa så att produkten klarar eventuella stötar från ALLA håll inte bara över och sidan utan även under!
Hursomhaver så gick allt bra denna gången och ni har en nöjd och glad kund!

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keh:

Hej!

var på er sida kan man se om produkten finns i lager? slog nyss till på ett ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E 2xDVI/HDMI/DP HDCP PhysX CUDA DDR5 DirectCU II Fan med rabatten då jag var rädd att de skulle ta slut

// Keh

Jag tror att om man kan beställa varan så finns den i lager eller kommer in strax, jag la den på bevakning för ett par dar sedan eftersom kortet inte ens gick att beställa då men nu kunde man slå till:-) Tycker det är nästan löjligt billigt för ett 580 kort, efter att ha kollat runt, riktigt bra CDON!!
Nu ska bara resten av datorn köpas, inväntar bulldozer här, hoppas den inte tar alltför lång tid på sig, väntat länge nog nu!!

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

Skull e beställa detta moderkort Asus P8Z68-V, Z68, Socket 1155, ATX , men mina polare (skitstövlar) köpte de sista sekunderna innan. Kommer dessa he snart igen???
Priset var ju guld!

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Medlem

Q25B & KFA2 StreamHD

Skrivet av CDON.COM:

Hej
Hej

Någon specifik färg?

Mvh Edin

Jag menade Lian Li Q25(svart) inte Q08! Finns det något preliminärt datum för Q25?

En annan fråga:
Kan ni ta in KFA2 StreamHD (XXXXXXXXMFHZ)
http://kfa2.com/streamhd.shtml

Review:
http://www.guru3d.com/article/kfa2-galaxy-stream-hd-review/

Permalänk
Inaktiv

Måste säga att hårddisken som jag beställde när det var kampanj var VÄLpackad. I en separatlåda med skumgummi på BÅDA sidorna. Tummen upp!!!

Permalänk

Tackar för en snabb leverans av de komponenter (moderkort, minne, cpu och en film.) jag beställde förra helgen, la in beställningen på lördagen och hade allt på tisdagen! Hade dock gärna sett att packningen varit lite bättre då alla luftkuddar som låg runt moderkortets kartong inte hade någon luft i sig och CPU:n låg i sin originalkartong och hade enbart en yttre kartong i samma storlek om sig som "skydd".

Nu verkar det dock inte vara så att några av mina komponenter blivit skadade men jag ville bara framför att ni skulle kunna packa lite bättre! (Det är postens hantering av paket som oroar mig!)

Nu över till Sweclockers erbjudandet ni har, när kommer 5%-koden för oktober?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supra-GeeK:

Tackar för en snabb leverans av de komponenter (moderkort, minne, cpu och en film.) jag beställde förra helgen, la in beställningen på lördagen och hade allt på tisdagen! Hade dock gärna sett att packningen varit lite bättre då alla luftkuddar som låg runt moderkortets kartong inte hade någon luft i sig och CPU:n låg i sin originalkartong och hade enbart en yttre kartong i samma storlek om sig som "skydd".

Nu verkar det dock inte vara så att några av mina komponenter blivit skadade men jag ville bara framför att ni skulle kunna packa lite bättre! (Det är postens hantering av paket som oroar mig!)

Nu över till Sweclockers erbjudandet ni har, när kommer 5%-koden för oktober?

Är det inte SWEC1109? får iallfall rabatt när ja skriver in den

Permalänk
Skrivet av GreeM:

Är det inte SWEC1109? får iallfall rabatt när ja skriver in den

Det borde ju vara SWEC1110 nu, rent logiskt sett.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

När kommer ni få in Antec Kühler H2O 620?

Permalänk
Skrivet av GreeM:

Är det inte SWEC1109? får iallfall rabatt när ja skriver in den

Har redan använt den koden till en beställning i september.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet när det kommer nya erbjudanden med 15%? Trodde det skulle komma nu efter helgen eftersom det förra erbjudandet gick ut den 30:e sep. Vad jag förstår ska det komma varje månad, eller?

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

Fasiken! Jag som behövce ett 580... HUR KUNDE JAG MISSA DETTA

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Skrivet av Chichin:

Är det någon som vet när det kommer nya erbjudanden med 15%? Trodde det skulle komma nu efter helgen eftersom det förra erbjudandet gick ut den 30:e sep. Vad jag förstår ska det komma varje månad, eller?

Troligtvis kommer det på slutet av den här månaden.

Permalänk
Medlem

Först vill jag tacka för en mycket snabb leverans senast! Beställde måndag kväll hade varorna på onsdagen.

Vore trevligt om ni skulle kunna köra ett erbjudande med en XBOX360 Slim konsol / Xbox360 slim+fifa12 paket.

Permalänk

Får tacka för de fina erbjudandet ni hade på GTX 580, tuffar på fint Hoppas på fler rabatter på datorkomponenter.

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Vad är det egentligen som händer med eran Hemsida? Total kaos Men men, skulle gärna vilja se till att ni kan hantera mitt ärende lite snabbt då jag är otroligt missnöjd med min produkt :/ Det gäller ett Gigabyte GTX 560Ti som gillar att krascha, samt få BSOD lite då å då!

Permalänk
Medlem

Lite missnöjd över kundservicen på CDON, beställde under helgen ett nytt moderkort och grafikkort för att köra CrossFire.
upptäcker under söndagskvällen att moderkortet inte funkar med den konfiguration jag hade tänkt mig så jag skickar in en orderändring direkt på måndag morgon,
kundservicen skickar ärendet vidare till elektronikavdelning där dem inte gör ett dugg,
Får sen ett mail kl 18.00 att ordern har kommit för långt i orderhanteringen och har skickats iväg.
Lite irriterande med tanke på att dem packade förmodligen inte ner sakerna för en på eftermiddan och kunnat göra orderändringen utan problem.

Visa signatur

Chassi: Jonsbo umx4 CPU: Amd Rysen 5 2600 GPU: Asus ROG Strix 1070 Mobo: asus rog strix b350-f PSU: Be quiet pure power L8 530w 80+ RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 16GB Ljud Asus Xonar xense