Permalänk
Medlem

Älskar kuddarna!

Permalänk
Medlem

Helt ok inredning, men jag förstår inte varför folk kallar honom rik? Finns ju bra mycket värre exempel här på Swec.

Permalänk
Medlem

Slående likt vårat hem, fast jag har inte träfärgade högtalare och projektor istället för tv kanske därför det tiltalar mig, men också för at det ser ut som det är så rent och städat at man inte bara vill hänga över skärmarna med joltburken, men faktiskt kan leva och trivas fast det är fyllt av elektronik ! Då kan man ju faktiskt ha en kvinna och barn med sig i sitt intresse utan problem också Fast vattenkylning gör det också trevligare för ljudnivån i stora rummet, ditt akvarie låter hu inte eller hur *lol* jag brukar inte betygsätta hem och katt men din var faktiskt helt okej ! *gillar inte katthår dock*

Permalänk

Trodde det var Windows 8 först. Slående likt.

Permalänk
Medlem

student lya och student lya, det är ju ingen ett på rackarberget direkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Men vadå, har du 3 barn eller? Tycker jag badar i pengar och jag kör bara 50% lån :S

Samma här, sitter på 4k efter mat, hyra, el och literatur

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minwebb:

Knappat, han kan ju inte ens räkna:

Och du kan "knappat" stava.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Overkill på monitorer men men
Otroligt "packat", tips är att kasta ut sofforna och skaffa en 3sits schäslong soffa så får du lite fri yta vilket gör rummet större och luftigare.
Annars helt kanon och imponerande för en student.
Som tidigare nämnt jobba och prioritera så har alla råd. +1 för ditt tankesätt!

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk

Hm, det ser ut som CSN tiodubblat studiemedlet sen jag pluggade sist

Edit: eller så får man bara skylla sig själv som pluggade i stockholmstrakten.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Var det du som var med i HiFi klubbens tidning för ett tag sedan med rubrik "man är väl student.."

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zentix:

Det är programmet Rainmeter med temat omnimo.

tänkte väll.. började nästan tro att du moddad Windows 8

EDIT: Nice förebild btw

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg studentlägenhet! Varför har du så många skärmar?=) Varför har du inte dragit en hdmi kabel till tvn är det inte väl mycket att ha alla datorer?;D Sjukt nice med kökdsdator vad använder ni den mest för? Hur fungerar G35, nice ljud? Vad lirar du annars för spel? Samt har du kvar filservern vad använder du den till?;D

Permalänk
Medlem

Fan vad chill så jag hade haft det om elen ingick i hyran, och om jag var singel x) min flickvän dödar mig om jag köper mer skärmar ;>

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Som vissa andra säger tror jag du hade kunnat ha glädje av tillexempel en galaxy tab elelr liknande för att bli av med tex serverskärmen och köksskärm+T-bord.

Lägga en VNC server på servern och spotify remote app istället för köks tangentbordet

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk

Nice hörna och kung headset, har ett likadant jag och är helnöjd!

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk
Medlem

Studentlya? Ser mer ut som en ungkarlsgrotta:p vart pluggar du någonstans? Köket? Skolan? Ser fint ut iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Studentlya? Ser mer ut som en ungkarlsgrotta:p vart pluggar du någonstans? Köket? Skolan? Ser fint ut iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Mja allt pluggande sköts via datorn så det blir vid datorbordet

Visa signatur

[ i7-13700KF || CM MasterLiquid ml360r || Kingston fury 64GB DDR5 6000Mhz || MSI MAG Z970 Tomahawk || KFA2 RTX 3080TI || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk
Medlem

Hackintosh???????

INte bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haxk:

Hackintosh???????

INte bra

Det är inte hackintosh utan bara ett vanligt mac tema med rocketdock :p, dock har jag inte det längre

Visa signatur

[ i7-13700KF || CM MasterLiquid ml360r || Kingston fury 64GB DDR5 6000Mhz || MSI MAG Z970 Tomahawk || KFA2 RTX 3080TI || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

5 Poäng från mig Mycket fint

Måste bara fråga var har du köpt skrivbordet och vad heter det :)?

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0diii:

5 Poäng från mig Mycket fint

Måste bara fråga var har du köpt skrivbordet och vad heter det :)?

Tackar!

Det är köpt på Ikea, serien heter Galant.

Visa signatur

Permalänk

jobbit att sätta in skivan i dvd läsaren?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakob.ee.:

jobbit att sätta in skivan i dvd läsaren?

DVD läsaren i sig är faktiskt väldigt överflödig i mitt system. Kommer inte ihåg senast jag satte i en skiva eller brände ut en skiva

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är du gjord av pengar?

Permalänk

Åh avis på dina sjukt tunna skärmar men seriöst helt i onödan när du kör så där mycket mellanrum på de? :s

Permalänk
Medlem

Så, när får man flytta in hos dig?

Permalänk
Medlem

Studenter verkar ha gott om pengar iallafall !

Visa signatur

Rätta mig om jag har fel, det har jag inget emot

Permalänk
Medlem

Fan va trevlig lya! Vad ligger hyran på? Vad har ni för matkostnad varje månad? Haha största pengaslukarna =-)

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantsoff:

Fan va trevlig lya! Vad ligger hyran på? Vad har ni för matkostnad varje månad? Haha största pengaslukarna =-)

Hyran ligger på 3700:- och matenbudgeten ligger på 3500:-

Visa signatur