Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Flytta ner centern till öronhöjd,gör ingen nytta av att vara uppe i taket.

lite svårt o få den i öronhöjd då tvn är i vägen blir ju antingen ovanför elr under.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Flytta ner centern till öronhöjd,gör ingen nytta av att vara uppe i taket.

Förra tvbänken jag hade var högre så att tvn var precis under centern, men ärligt talat så är skillnaden inte överdrivet stor.

Visa signatur

[ i7-13700KF || CM MasterLiquid ml360r || Kingston fury 64GB DDR5 6000Mhz || MSI MAG Z970 Tomahawk || KFA2 RTX 3080TI || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk

Inte den typiska studentlägenheten kanske... hur många kvadrat?
Riktigt nice dock!

Visa signatur

Veritas Vos Liberabit o Despectivus Dei

Permalänk
Medlem

Det är en två på 54 kvm

Visa signatur

[ i7-13700KF || CM MasterLiquid ml360r || Kingston fury 64GB DDR5 6000Mhz || MSI MAG Z970 Tomahawk || KFA2 RTX 3080TI || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av 91fisher:

9 av 10 oranga katter är killar.
just saying

Katter är brandgula och inget annat.

Permalänk
Medlem

Ge mig

Visa signatur

Hur lång en minut är beror på vilken sida av toalettdörren man står

Permalänk
Medlem

Ser ut som du samlat på dig en hel del prylar, hehe.
Riktigt najs IMO, dock lite overkill med 4 skärmar till en dator, men du kanske har behov av det, vad vet jag
Rätt mycket pynt också, så som någon annan sa, antar att du har flickvänn. (Eller är mammas pojk)
Men man hade ju inte tackat nej om man kunde ha en sådan student lya!
Och ren nyfikenhets fråga, vad använder du Server datorn till? Inte så många studenter som prioriterar att lägga pengar på de, hehe.

Permalänk
Avstängd

Student.... oljeshejk...

Jag är student, jag har knappt råd med mat

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Vad använder du servern till? alltså vad menar du med "filserver" och har du någon hemsida?=) (tänkte då på webbservern.)

Permalänk
Medlem

Angående pynt så är det både jag och min flickvän som inrett :D, och angående alla saker så har både jag och flickvännen studielån, jag extraknäcker som webbdesigner på fritiden, samt att jag jobbar extra på loven på ett lagerjobb. Sen handlar allt om prioriteringar i livet, jag prioriterar mitt datorintresse och bilintresse. Och varför man har fyra skärmar till datorn, för att man kan xD + att det är gött när man jobbar med design. Man hade gärna haft IPS panel, men man är ju inte gjord av pengar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Operatören:

Testa du jobba så ska du se att du också kan handla (Y)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnetism:

Du behöver seriöst en nas haha

Alla har väl en NAS på 100 TB om inte mera

Permalänk
Medlem

ser bra ut annars, men du borde lära dig att remota istället för att ha femtioelva fasta skärmar

Permalänk

Skärm-paradis!

Snyggt

Visa signatur

Everybody makes mistakes once in a while. The trick is learning to live with it.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tänk på att +1-inlägg och liknande inte är tillåtet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

det var riktigt snyggt:)

Mycket skärmar, men va fan det är ju bara ett plus:)

Lite offT: du vill inte komma och inreda när jag flyttar hemifrån?;)

5/5

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Detta är anledningen till att man ska jobba 1-2 år efter gymnasiet innan man börjar plugga! Ska man vara fattig i 5 år kan man i alla fall ha ett riktigt schysst hem fullt med prylar att leka med.

Permalänk
Medlem

Sjukt fräscht, men lite feminint

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av faitz:

Sjukt fräscht, men lite feminint

feminint ?, dude i got 50" tv xD

Haha nä men jag gillar design

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Student.... oljeshejk...

Jag är student, jag har knappt råd med mat

Men vadå, har du 3 barn eller? Tycker jag badar i pengar och jag kör bara 50% lån :S

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk

Försvarsadvokat eller?

Visa signatur

98-365: MTA: Windows Server Administration Fundamentals
98-366: MTA: Networking Fundamentals
98-367: MTA: Security Fundamentals

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av M79:

Försvarsadvokat eller?

Knappat, han kan ju inte ens räkna:

Skrivet av Zentix:

Speldator:
...
RAM: Corsair 8GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3
...

Permalänk

Så nördigt, så nördigt men så jävla snyggt!

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minwebb:

Knappat, han kan ju inte ens räkna:

Oupppss xD så går det när man uppdaterar en gammal text

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Rikaste studenten någonsin eller? Haha
När jag pluggade levde jag på kaffe och spagetti

Men du verkar leva bra och jag är glad för din skull att du har en sjukt grym lägenhet och att det går så bra för dig (verkar som det göra iaf)

Så lycka till med resten av studierna och timmarna framför datorerna haha

//S.Jr

Visa signatur

Project [Mac G5]: ReBoot
Stationär: i7 2600k @ 4,4 GHz | CoolIT ECO PnP| EVGA z68 sli atx | EVGA 580 SOC SLI | Corsair 16GB VENGEANCE | OCZ Vertex3 120gb x2 Raid 0 | Corsair AX 850W
Laptop: Acer 5820gt
Dyslektiker så har svårt med stavning och meningsuppbyggnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Men vadå, har du 3 barn eller? Tycker jag badar i pengar och jag kör bara 50% lån :S

Alla lägger pengar på olika saker, jag hade inte klarat mig på halva då jag gjorde mer än att bara sitta hemma.
Det kostar om man tar en fika ibland och bor själv köper mat busskort mobil el internet osv så ibland blir det lite knappert med 8tusen i månaden.
Jag har svårt att klara mig för 5 tusen nu när jag bor hemma igen.

//S.Jr

Visa signatur

Project [Mac G5]: ReBoot
Stationär: i7 2600k @ 4,4 GHz | CoolIT ECO PnP| EVGA z68 sli atx | EVGA 580 SOC SLI | Corsair 16GB VENGEANCE | OCZ Vertex3 120gb x2 Raid 0 | Corsair AX 850W
Laptop: Acer 5820gt
Dyslektiker så har svårt med stavning och meningsuppbyggnad!

Permalänk

Vad heter mjukvaran som man ser på skärmarna som visar ikoner/appar?

Visa signatur

Kotten

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoppHS|Kotten:

Vad heter mjukvaran som man ser på skärmarna som visar ikoner/appar?

Programmet heter rainmeter och temat heter omnimo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur