Fredagspanelen 23: Bildskärmsspecial, Intel Ultrabook och Google Android

Permalänk
Avstängd

Härligt! Det ska kollas på!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Pausar Blizzcon stream för detta

Permalänk

"Vi har också testat ett nytt chassi faktiskt, det står faktiskt där borta *stirrar ganska strängt på den i 5 sekunder* ja, det står där borta"
klockren

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!
Testa Google Gemini!

Permalänk
Medlem

"Vi ska plocka in en dator från ett fruktföretag"

va , Chiquita!??!??!?

(måste ha mer kaffe!)

Permalänk
Medlem

Jag som undrade vad jag skulle kolla på nu när jag har beställt pizza. Najs!

Permalänk
Medlem

Tummen upp för er grabbar, en mycket bra fredagsvideo
Tycker absolut inte att det vart för lång, hade gärna fått vara ännu längre.

Ser alltid fram emot att att få höra om diverse nyheter, ni är mycket trevliga att lyssna på!

Permalänk

Varför tar inte SweClockers och bara plockar loss ljudet och släpper som podcast på iTunes?

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk

vart var benny?!

Permalänk
Medlem

Jag kommer iaf ta det lugnt med Vurt-brödet (stavning?)

Visa signatur

Är en helt vanlig ekonom...

Permalänk
Medlem

Gillar att det var ett långt avsnitt. Reagerade faktiskt på uttalet i gamerlaptop-videon från tidigare idag, kul att ni tog upp det

Visa signatur

DAN Cases A4-SFX | AMD Ryzen 7 9800X3D | Thermalright AXP90-X47 Full Copper |
INNO3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Twin X2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI | Samsung 960 EVO 1TB | Corsair SF-600

Permalänk
Skrivet av AMD_PERA:

Kör en direktsändning nägon gång med forumet som frågepanel

Skrivet av Son of Qwerty:

Varför tar inte SweClockers och bara plockar loss ljudet och släpper som podcast på iTunes?

Två väldigt trevliga idéer. Förutom iTunes då kanske, inte alla som använder det.

Nu blir det dual-view med panelen och SC2 från Blizzcon. Sicken fredagkväll

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem
Skrivet av Son of Qwerty:

Ja det tycker jag med skulle vara en bra ide.

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen1989:

vart var benny?!

Du får titta på min avatar så länge (Emil, säg till om din hund är copyrightad eller så )

Skrivet av Argit:

Jag kommer iaf ta det lugnt med Vurt-brödet (stavning?)

Vört

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Medlem

Bra panel, fick ett par goda skratt också

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

120hz skärmar.. Kan ju säga att jag blev överaskad när jag gick från 60hz till 120hz, över hur snabbt och mjukt muspekaren rörde sig över skärmen. Bara en sån grej var ju nästan värt pengarna.

Permalänk
Avstängd

Detta är underhållning på hög nivå så fortsätt med långa paneler

Permalänk
Medlem

Har nu laddat med en halv familjepizza och ett par öl så kvällen i ensamheten framför datorn kan inte bli mycket bättre än så här.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Härlig fredagspanel som vanligt!

Permalänk
Medlem

Om det nu stämmer att 3dvision 2 skärmarna inte har någon ghosting, då är det verkligen i underkant att kalla det för lite fin-trim.

Permalänk
Medlem

Jävligt bra om paneler där i slutet grabbar! Det var riktigt bra och få lite klargörelse över det hela i helhet. Underbar fredagspanel som vanligt!

Permalänk
Inaktiv

Helgen är räddad, kul att se att videon blev uppladdad tillslut. Tyvärr tappade jag intresset när ni började prata om paneler. Om det var med tanke på ämnet eller längden på hela videon kan jag inte bestämt säga.

Permalänk
Medlem

riktigt nice med över en timmes fredags panel

Permalänk

Fett, var orolig att det inte skulle vara någon panel denna vecka. Fortsätt med super långa avsnitt!

Permalänk
Medlem

Ett mycket uppskattat avbrott efter 10h tenta plugg

Permalänk
Medlem

On that bombshell

Visa signatur

| i5 2500k @ 4,6GHz | H80 | ASUS P8Z68-V Pro | GTX 770 Phantom |
| Vengeance 8GB | AX850 | Define R3 | Corsair Force GT 120GB |
| Samsung Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda Green 2TB |
| Dell U2412M | Shure SE535 LTD | Grado SR325is G-cushions | O2 & ODAC |
| Synology DS 412+ | 2x WD Red 3 TB | 2x WD Red 4TB |

Permalänk

Trevlig panel som vanligt!

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JonasT:

Vet att många har frågat efter detta, speciellt nu när panelerna har blivit så pass långa.
Kika under beskrivningen till videon på Youtube så finns nu ett tidsindex för samtliga nyheter samt testlabbet.

Skrivet av Emil B:

Hehe, jodå, det märkt vi allt också så snart vi tittade på klippen efteråt. Lite sent när allt är klart bara, så det får vara som det är. Inte direkt aktuellt att filma om.

Bra fredagspanel grabbar!:) Well done!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

åhfyfan va nice att ni prata om lite skärmar också:) fasen ni är bäst!
Thx

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

För det första; nu är avsnitten så långa att man måste gå på toa mitt i.

För det andra. Här har jag suttit och käkat vörtbröd i 1h20min så säger Emil att man ska ta det lungt. Lite sent för det va?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk

12:45 hahahahah shiny shiny