MSI visar X79 Big Bang Xpower II med vapen och ammunition

Permalänk
Melding Plague

MSI visar X79 Big Bang Xpower II med vapen och ammunition

Det är inte bara Gigabyte som tar ut svängarna med nya moderkort i de högre prisklasserna. MSI kontrar med vapen och ammunition i kommande X79 Big Bang Xpower II.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

a men va fan tror dom det är 12åringar som köper moderkort eller?
nu har det väl gått lite väl långt

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk

lite väl kolla här vi tror vi är coola för att vi sätter vapen på våra moderkort ...

vad är det för fel på vanliga fyrkantiga kylflänsar?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Det är ju lite kul med tanke på att det är Military Class.

Det som spelar roll är ju dock hur korter presterar inte hur det ser ut design mässigt.

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem

Pappa pappa! Det där, det ser häftigt ut!
Och sen en såndär låda med hål i och massa lysen!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Fulaste moderkortet jag har sett :/ tur att jag ej har planer på att uppgradera.

Permalänk
Medlem

snyggare än gigabytes fanskap iaf

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk
Medlem

Jag tycker faktiskt det var tufft!

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk

Kan man få några med svärd och sköldar på för oss rollspelare också?

Permalänk
Medlem

Va i helv...

Borde starta ett företag som tillverkar moderkort och döpa dem til XXX BIG BERTHA SUPER TRUCKER EXTREME PRO, bara för the lulz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaoskadosk:

Kan man få några med svärd och sköldar på för oss rollspelare också?

haha Den var bra xD!

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk

Det var iallafall mer subtilt än Gigabytes modell. Säger inte att det är snyggt dock...

Böjt moderkort på bilden längst ner?

Permalänk
Medlem

Barnsligt, och om de måste ha ett tema så är krig/vapen bland det tråkigaste man kan välja.

Permalänk
Avstängd

Löjligt.

Jag vill att mina kylflänsar ska vara utvecklade av ingenjörer med fokus på teknisk prestanda.
Inte designade av designers med fokus på estetik som tilltalar P12or.

Permalänk
Avstängd

NEJ!! Följ inte Gigabytes p12 spår!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt att design med den inriktningen skrämmer bort fler potentiella köpare än det lockar. Även om jag inte sitter och detaljstuderar insidan av min burk dagligen skulle jag tänka till både en och två gånger innan köp. Förmodligen leta upp ett motsvarande med något mer traditionell design.

Men det är väl bra att finns för någon faller det säkert i smaken.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Hedersmedlem

BIG BANG.....

Duffman Uh yeah

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

kapa av spetsarna på patronen och sedan måla de svarta så har man ett snyggt moderkort

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Ä va fan. Man kommer ju ändå ta bort allt och sätta dit vattenblock så...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu börjar det gå lite överstyr känner jag...

Anställer MSI prepubertala CS-kids eller?

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Skrivet av rektor:

Löjligt.

Jag vill att mina kylflänsar ska vara utvecklade av ingenjörer med fokus på teknisk prestanda.

Håller med, Annars kan man slänga på dessa om man vill vara värst.
http://www.inet.se/artikel/6308536/thermalright-hr-05-ifx-chi...

Möjligtvis med PnP?

hehe!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 @ 3,9GHz | MSI 870A-G54 AM3 | Corsair 1600MHz XMS3 8GB | Gigabyte Radeon HD6950 2GB | Crucial M500 240GB | FSP Aurum 700w

Permalänk
Casemod-mästare

Moderkortet i sig ser lovande ut men kylaren är rent åt he*vete!

Permalänk
Inaktiv

Jag vill att min dator ska vara en skönhet att kolla på, msi borde göra moderkort med tjejer, nån booth babe serie.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Börjar bli löjligt nu, först Gigabyte och nu MSI... Tror knappast en 12-åring springer och köper en x79-rigg.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kent:

BIG BANG.....

Duffman Uh yeah

hahaha x'D

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk

Tycker ändån det ser okej ut... F*n så mycket bättre än Gigabytes

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x38
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Benchmaskin 🍞

bara jag som tycker att ammunitionen ser ut som crayons?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Löjligt.

kunde inte sagt det bättre själv...

Permalänk
Medlem

giev svärdkylflänsar eller kanske

HILLEBARD KYLFLÄNSARAAAAHHHHHHHHHHHHH

Visa signatur

gege

Permalänk
Medlem

Någon som sett uppföljaren på X79 Big Bang Xpower II?

Läs mer

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB