Orkar inte med BF3 längre....

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGamerGhost:

Är det bara jag som alldrig har haft problem med bf3?

Nix jag har aldrig heller haft problem. Därimot har jag tröttnat på själva spelet.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Nix jag har aldrig heller haft problem. Därimot har jag tröttnat på själva spelet.

Hehe jag trodde inte man kunde tröttna på detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defender:

trist. mitt funkar klockrent !

mitt funkade också klockrent tills jag installera om BF3 för att lägga de på min nya SSD istället, å efter det började mina problem med BF3...

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Jag tänker inte förlänga ragewar med någon dryg kommentar om BF3, Har spelat det, och mer än 10t, tycker det inte var så roligt som förväntat, kanske blir att man testar senare när det har blivit mindre buggar. Men testa på MW3, Tycker att det var helt underbart att lira, stor skillnad mellan MW2 och MW3 enligt mig, men det är min åsikt. Så ingen annan behöver *Ursäkta språket* bitcha om det. Men om man ska lira något spel enligt mig, som funkar bra, oavsett dator mer eller mindre, som är kul, så är det Counter Strike Source eller 1.6 Längtar nu till fan till Counter Strike GO

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Nu förtiden är det bara Valve som kan göra spel. Visst, de skjuter upp det ett par månader/år men det funkar iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Så många småpojkar här på forumet som bara kan ta till sig påhopp heller inte läsa senare kommenterarer.

Och BF3 är samma spel som Bad Company samt Bad Company 2 med lite uppdaterad grafik.

Okej, men det är du som är naiv.

Permalänk
Medlem

BF3 suger, finns ingen skill i spelet..

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

så där ja, köra igång BF3 nu för att ge det en chans till, har kommit patchar och skit sen relasen.
krashade efter 20 min.

bara och lägga tillbaka det på hyllan, väl värda pengar. 449kr / 200 min spelande = 2,245kr per minut.
Nae, kanske ger det en chans om ett halvår eller nåt

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

BF3 suger, finns ingen skill i spelet..

Förstår inte hur man kan lägga ner 105 timmar på något som du (Som jag förstår det) verkligen hatar? :s
Kanske dags att inse att det finns andra spel och andra forumsdelar som du kan spy din negativa attityd i?

EDIT: Mitt spel har sedan dag ett fungerat till 95%. Min dator hänger sig någon gång i veckan när jag lirar bf3 (Enklast är väl att göra som de flesta och skylla på bf3 men avstår) så är väl något som krockar och inte vill sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Träpuben:

Förstår inte hur man kan lägga ner 105 timmar på något som du (Som jag förstår det) verkligen hatar? :s
Kanske dags att inse att det finns andra spel och andra forumsdelar som du kan spy din negativa attityd i?

EDIT: Mitt spel har sedan dag ett fungerat till 95%. Min dator hänger sig någon gång i veckan när jag lirar bf3 (Enklast är väl att göra som de flesta och skylla på bf3 men avstår) så är väl något som krockar och inte vill sig!

Tror det var zhrooms som gjorde en gråttråd om hur hemska alla snipers var i BFBC2 och hur kasst det spelet var också, "Bara luckers som vinner". 170h speltid..

Permalänk
Medlem

Funkar stabilt på medium med mitt 4890 och trekärnig processor på mini ITX-mobo. Sedan patchen laddar det fint mellan kartorna. Minns att BF2 hade ungefär lika retliga buggar och samma tröghet på den tiden (- då jag hade en dator med AMD Sempron 2800+ ).

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

BF3 är som ett mat recept.
Gör man rätt kan det vara riktigt bra.

Problemet med att göra spel på detta vis är att varje gång man inte spelar som en squad så att säga suger spelet.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Locnox:

Är min burk för klen alltså? Se signatur.

Den var ju inte där i början av tråden (för mig iaf) så han visste nog inte vad du har i burken när han skrev de:D

Visa signatur

Go jul och gott nytt år alla sweclockare!

Permalänk

Varför finns det knappt servrar att spela på längre ??

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Nix jag har aldrig heller haft problem. Därimot har jag tröttnat på själva spelet.

Jag har inte tröttnat på spelet, men däremot spelarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eHolmberg:

Varför finns det knappt servrar att spela på längre ??

Gott om dem här? Eller förstår jag inte riktigt innebörden av ditt inlägg? Hittar du inga vettiga med vettigt folk?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Skrivet av Fyren:

Gott om dem här? Eller förstår jag inte riktigt innebörden av ditt inlägg? Hittar du inga vettiga med vettigt folk?

Kanske bara är jag då, men hittar inte speciellt många svenska servrar ens om jag tar bort alla filter.. Har spelat hela söndagen och ibland haft svårt att hitta en svensk server att spela på.

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

Kör inte med 16X stäng av Antiallasing alla dom och sätt allt annat på High.

Och ha på Vsync

16X är anastropisk filtrering, och är inte AA.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP