Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk

Går ju inte att logga in servers are busy try again later error 37. nåt sånt

Permalänk
Medlem

Aldrig mera blizzard.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utopolitan:

Så ni menar att 200 byte/s är en acceptabel hastighet?

Låter mer som att du blockar P2P trafik..
Ställ om installern till att ladda direkt från Blizzard istället för via torrents eller öppna upp rätt portar i din router.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem alls med att komma in, funkar nästan perfekt varje gång. Har ni kollat alla era inställningar i firewalls, routers och framför allt ställt in Diablo 3 på Americas och inte EU i options/account?
Trist att ni inte lyckas i så fall men det är lite det som är meningen med denna open-sessionen, att stressa servrarna och inloggningsprocesserna.
Keep trying!

Visa signatur

"Jag skulle hellre vara både alkoholist och narkoman än religiös.
Alkoholister och narkomaner har i vart fall emellanåt en fungerande verklighetsuppfattning."
- Okänd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindrax:

Jag har inga problem alls med att komma in, funkar nästan perfekt varje gång. Har ni kollat alla era inställningar i firewalls, routers och framför allt ställt in Diablo 3 på Americas och inte EU i options/account?
Trist att ni inte lyckas i så fall men det är lite det som är meningen med denna open-sessionen, att stressa servrarna och inloggningsprocesserna.
Keep trying!

japp, allt är ställt in. har väll bara lite otur

Permalänk
Medlem

Får bara error 37, är väl för mycket folk på servrarna, avinstallerar skiten!

Permalänk

Jag får 3003 error... är det pga att det är för många spelare inne?

Får error 37 om jag byter till de amerikanska servrarna..

Permalänk
Medlem

Ja, bara att hamra loggin tills ni kommer in.

Visa signatur

"Jag skulle hellre vara både alkoholist och narkoman än religiös.
Alkoholister och narkomaner har i vart fall emellanåt en fungerande verklighetsuppfattning."
- Okänd.

Permalänk
Medlem

Jag har haft jättetur verkar det som. Kommit in varje försök sedan igår. Bara att försöka hela tiden. Tillslut funkar det.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Inaktiv

FANNN det står ju bara "updating setup files" jävla skit...

någon som har samma "problem"? om det nu är ett..

Permalänk
Medlem
Skrivet av FeedHurley:

Jag får 3003 error... är det pga att det är för många spelare inne?

Får error 37 om jag byter till de amerikanska servrarna..

Finns ingen EU server under betan så där kommer du aldrig in. Man kan enbart använda amerikanska.

Om ni får error 37 fortsätt bara att försöka, funkar varje gång för mig. Kan ta några försök men kommer alltid in tillslut.

Permalänk
Medlem

Spelat igenom alla klasser nu. Klar besvikelse jämfört med D1 och D2. Det känns nästan som om de försöker förolämpa vår intelligens genom att dumma ner character development systemet så mycket och hålla en i handen hela vägen. Ingen utmaning, ingen frihet, ingen verklig möjlighet till strategi eller taktik.

Jag kommer ändå köpa det för att köra med polare, men det kommer inte ha samma replayability som föregångarna eller som mer detaljerade ARPG spel så som Titan Quest och liknande med sina otaliga kombinationsmöjligheter av klasser. Så det kommer hamna på hyllan efter ett kort tag för de flesta av oss.

Ser mer fram emot Path of Exile, Torchlight 2 och framförallt Grim Dawn, som byggs på en upphottad version av Titan Quest motorn fast i en viktoriansk postapokalyptisk värld men med samma detaljrikedom när det gäller att kombinera klasser etc. Pre Alpha tech demo av motorn kan ses i deras kickstarter med inventory och skillsystemet synligt på ett par ställen i videon.

http://www.kickstarter.com/projects/crateentertainment/grim-d...

Permalänk

Jag är också besviken.
Kommer knappt in och spela, men när jag väl är inne, så laggar spelet sönder och jag slängs ut efter 5 min och får försöka 15 min att komma in igen....
Internet 100/100 mbit
i5 CPU och HD6970 GPU.. så felet är inte hos mig...

Permalänk
Medlem

Inget lagg här. och 2-5 försök att komma in.
kört igenom det med vän nu

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem

jag spela för fullt i går, men nu när ja ska logga in så får jag 37 samma för alla eller ?

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

jag spela för fullt i går, men nu när ja ska logga in så får jag 37 samma för alla eller ?

inne nu men kan inte starta spelet in game 3004 cancer

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Kom äntligen in efter massor av error hela tiden! Men usch, absolut inget spel i min smak, laggar och buggar gör det med.

Permalänk
Medlem

Hm, det var verkligen ett kort beta test ...

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

När man laddade ner betaklienten kunde man välja mellan English(US) och English(UK/EU). Jag valde EU och har inte lyckats logga in en enda gång. Någon annan som kommit in med den klienten?

Jag pratar alltså inte om server, jag testar mot US-servern hela tiden.

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Asus Z97-PRO (Wi-fi) | Corsair Carbide 330R | Fractal Design Newton R3 600W | 12GB Corsair Dominator 1600MHz | MSi GTX 1060 GamingX | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 SSD 256 GB + Intel 520 SSD 160 GB + Western Digital Red 3 TB | LG 24" IPS 16:10 | Windows 10 Ultimate

Permalänk
Medlem

känns som jag måste förklara för er som inte verkar förstå.

denna helgen är ett stresstest. det betyder att man stressar servern tills den är till bristningsgränsen för att se vad som händer och hur mycket den tål. givetivs kommer det då bli problem att logga in och det kommer lagga som fan.

det kommer inte vara såhär när spelet släpps

Permalänk
Medlem

jag var bara tvungen att försöka logga in igen eftersom ni skriver så mkt. Jag startade spelet. Försökte 12 gånger med passwordet, Sen var jag i lobby, Försökte starta ett game 2 gånger sen funkade det!. Inget lagg alls.
hur svårt skare va?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alucius:

Spelat igenom alla klasser nu. Klar besvikelse jämfört med D1 och D2. Det känns nästan som om de försöker förolämpa vår intelligens genom att dumma ner character development systemet så mycket och hålla en i handen hela vägen. Ingen utmaning, ingen frihet, ingen verklig möjlighet till strategi eller taktik.

Jag kommer ändå köpa det för att köra med polare, men det kommer inte ha samma replayability som föregångarna eller som mer detaljerade ARPG spel så som Titan Quest och liknande med sina otaliga kombinationsmöjligheter av klasser. Så det kommer hamna på hyllan efter ett kort tag för de flesta av oss.

Ser mer fram emot Path of Exile, Torchlight 2 och framförallt Grim Dawn, som byggs på en upphottad version av Titan Quest motorn fast i en viktoriansk postapokalyptisk värld men med samma detaljrikedom när det gäller att kombinera klasser etc. Pre Alpha tech demo av motorn kan ses i deras kickstarter med inventory och skillsystemet synligt på ett par ställen i videon.

http://www.kickstarter.com/projects/crateentertainment/grim-d...

Hur kan du döma spelet efter 13 lvlar utav 60 :P? Samt endast när du spelat normal?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av distortion10000:

När man laddade ner betaklienten kunde man välja mellan English(US) och English(UK/EU). Jag valde EU och har inte lyckats logga in en enda gång. Någon annan som kommit in med den klienten?

Jag pratar alltså inte om server, jag testar mot US-servern hela tiden.

Jag har installerat de på två datorer, varav den ena med eu-klienten. Det funkar utan problem för mig!

Permalänk
Medlem

Betan ligger nere nu from 8:00 a.m PDT = 16:00 CET (rätta mig om jag har fel) Dock så ska den vara uppe strax igen. Men då ska dom fylla på med fler och fler så det var bara att prova skrev dom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Betan ligger nere nu from 8:00 a.m PDT = 16:00 CET (rätta mig om jag har fel) Dock så ska den vara uppe strax igen. Men då ska dom fylla på med fler och fler så det var bara att prova skrev dom.

Fel, eftersom det gick att spela

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av anon186265:

FANNN det står ju bara "updating setup files" jävla skit...

någon som har samma "problem"? om det nu är ett..

hade samma problem igår. starta om datorn och gav den 10 min så var de klart

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av InTrance:

Fel, eftersom det gick att spela

Ja, kan du läsa så skrev jag att den skulle komma upp ganska så snart.
Vidarefodrar endast det dom skriver. Hittar inte på själv.

Visa signatur

Permalänk

jag är inloggad på diablo med när jag ska trycka på play när jag valt hero så kommer error 3003 upp hela tiden! -.- kör US, för det är väll den som gäller?

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Medlem

körde för 15 min sen men kom upp ett meddelande "servers going down in xx" dom ska fixa dessa error 3003 etc och att fler spelare kan ansluta etc vet inte hur länge det håller på dock.

Visa signatur

Lenovo y500 |....

Permalänk

Tålamod är nyckeln antar jag

Visa signatur

Jaaa men just precis.