Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Var precis och hämta mitt D3

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: AMD Ryzen 5 5600x | Gpu: ASUS Dual Radeon™ RX 6700 XT STD Edition 12gb | Ram: Corsair 16gb ddr4 | Mobo: Asus ROG Strix b550-f Gaming | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 11 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Iphone 12 Pro

Permalänk

På cdon står det varorna packas fan borde inte detta ha gjorts i fredags Så det bara är att slänga i allt i en lastbil och köra?

Permalänk
Medlem

Jag är 90% säker på att jag har bokat det men hittar inga kvitton, blir några dagar sent om det visar sig att man glömt boka -.- vill ju inte dubbelboka

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Jag fattar inte hetsen alltså, låter som att folk tror att Diablo 3 kommer upphöra efter 1 dygn.

Fattar inte heller. Tycker synd om alla återförsäljare som säkert får svara på samma fråga 10'000-tals gånger idag.

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem

Pratade med Spelbutiken.se i morse och dem bekräftade att dem skickat Diablo 3 CE i FREDAGS.
Innan det pratade jag med posten och undersökte hur lång leverans tid det skulle vara på ett sådant paket, dem sa 2 dagar
När jag pratade med Spelbutiken.se så fick jag även en länk (man får inget kolli-id) där jag kunde kolla var mitt paket var nu.

jag kan med glädje meddela att för mig så är det väääldigt nära och jag kommer 98% troligen få det idag.

(den var i Skada på en central som är typ 2 mil från Skövde kl ~5:30)

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Varför är det sista gången? Spelet släpps ju inte förrän imorgon...

Det går ju dock att spela från midnatt

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Skrivet av Matenrou:

Jag är 90% säker på att jag har bokat det men hittar inga kvitton, blir några dagar sent om det visar sig att man glömt boka -.- vill ju inte dubbelboka

Haha! När det visade sig att jag troligen inte skulle ha mitt spel idag, så köpte jag det online också
Kalla mig galen men eftersom jag slutar jobbet 00:00 ikväll så vill jag gärna spela när jag kommer hem!

Permalänk
Inaktiv

Nästa gång ska jag beställa av Komplett eller liknande butik.
Så får man sitt spel 1 dag tidigare än release dagen.

Själv så har man betalat D3 CE och CE boken via gamestop, men måste vara där inatt 23.30
GRRRR

Permalänk
Skrivet av anon128054:

Nästa gång ska jag beställa av Komplett eller liknande butik.
Så får man sitt spel 1 dag tidigare än release dagen.

Själv så har man betalat D3 CE och CE boken via gamestop, men måste vara där inatt 23.30
GRRRR

Eller inte. Jag beställde av dem, de skickade i fredags men det kom inte idag.

Permalänk
Medlem

hej alla jag har ett CE som förmodlinge inte kommer komma i tid så jag funderar på att köpa digitalt dock undrar jag om jag köper digitalt och börjar spela och sen för in mit CE kommer accounten syncas eller kommer jag få börjar levla om på mit CE om jag vill ah dom in game saker man får där ?

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Fick svar från Cdon och de skickar mitt Diablo III CE och min brors Dibalo III idag. Så det bör komma under morgondagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeXZoR:

hej alla jag har ett CE som förmodlinge inte kommer komma i tid så jag funderar på att köpa digitalt dock undrar jag om jag köper digitalt och börjar spela och sen för in mit CE kommer accounten syncas eller kommer jag få börjar levla om på mit CE om jag vill ah dom in game saker man får där ?

Ja accounten kommer syncas, det blir samma konto men en uppgradering till CE bara. Och kontaktar du kundtjänst hos blizzard sen så kommer du kunna få en ny Diablo 3 cd-key som du kan sälja/ge bort till en vän eller liknande.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PerZerk:

Fick svar från Cdon och de skickar mitt Diablo III CE och min brors Dibalo III idag. Så det bör komma under morgondagen.

Bör duger inte för de flesta.

Visa signatur

[ASUS Z170 PRO GAMING] - [Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB, be quiet! Pure Rock] - [ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3] - [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz CL13 Vengeance LPX] - [EVGA GQ 650W] - [Samsung 750-Series EVO 250GB] - [Fractal Design Define R4 Svart] [Acer Predator GN246HLBbid]

Permalänk
Medlem

Lite OT men... undrar om de redan spelar D3 just nu i typ Nya Zeeland som ligger +12 timmar före oss? Vore kul om det lades upp lite videos på youtube :).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Storfiskaren:

Köpte det digitalt, så jag tankar ner det från Blizzard just nu
Tur att det är långhelg nästa vecka!

Nästa vecka? Det är den här veckan det är det

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

På cdon står det varorna packas fan borde inte detta ha gjorts i fredags Så det bara är att slänga i allt i en lastbil och köra?

Alla gånger jag har beställt från CDON så har bekräftelsemailet kommit 22:01. Och sedan vart framme dagen efter. Så jag är inte orolig.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Samtliga som har beställt från Spelbutiken (Diablo 3)
Tjaa allihopa ville bara dela med mig av det jag vet, ringde till spelbutiken och frågade dem efter Kolli-ID, fick ett mejl där det är en länk till Schenkers egen spårnings sida.

Stod att mitt paket var framme i Malmö, men jag har inte fått något sms ännu. Ringde till schenker och gav dem mitt sändnings nr och dem kollade upp om paketet ligger under transport idag. Fick reda på att mitt paket kommer vara framme innan klockan 5. Fick därefter löp.nr också.

Man mår lite bättre när man vet i af när det kommer. Gör samma sak om ni vill ha koll på paketet och när den kommer. Sluta undra och ta reda på det istället

Ha det gott allihopa, hoppas jag har varit till hjälp

Peace!

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qslig:

Bör duger inte för de flesta.

Då får de köpa digitalt eller låta bli helt. Jag fick mitt StarCraft II dagen före det släpptes och jag bryr mig faktiskt inte om Diablo III kommer imorgon eller på onsdag. Det är ändå kristi himmelsfärd på torsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Lite OT men... undrar om de redan spelar D3 just nu i typ Nya Zeeland som ligger +12 timmar före oss? Vore kul om det lades upp lite videos på youtube :).

Nej, de tror jag inte.
Europeiska servrarna öppnar 00:01 GMT+2 (CEST, vår sommartid alltså..). Har fått för mig att de amerikanske servrarna skulle upp några timmar senare (men verkar som om de oxo öppnar 00:01 CEST..)

EDIT:
Titta, det står ju till och med
"US Servers Go Live At 12:01 a.m. PDT
This time will include Canada, Latin America, Australia, New Zealand, and South East Asia"

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Hämtade precis ut min Diablo 3 Collector's edition :D!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delzino:

Samtliga som har beställt från Spelbutiken (Diablo 3)
Tjaa allihopa ville bara dela med mig av det jag vet, ringde till spelbutiken och frågade dem efter Kolli-ID, fick ett mejl där det är en länk till Schenkers egen spårnings sida.

Stod att mitt paket var framme i Malmö, men jag har inte fått något sms ännu. Ringde till schenker och gav dem mitt sändnings nr och dem kollade upp om paketet ligger under transport idag. Fick reda på att mitt paket kommer vara framme innan klockan 5. Fick därefter löp.nr också.

Man mår lite bättre när man vet i af när det kommer. Gör samma sak om ni vill ha koll på paketet och när den kommer. Sluta undra och ta reda på det istället

Ha det gott allihopa, hoppas jag har varit till hjälp

Peace!

fan va nice tack för tipset temtar du utt dit seanre i dag då eller ?

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Nån som fått något från Webhallen ännu? (Standard edition)

Visa signatur

//Sami

Permalänk
Medlem
Skrivet av d01sh:

Nån som fått något från Webhallen ännu? (Standard edition)

Nix, står att det är skickat redan i torsdags men de var väl inte helt ärliga.

Så blir att returnera det till mupphallen och köpa nån annanstans ifrån istället.

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk

Hämtade precis ut mitt CE från hemmakväll. HERREJÄVLAR vad fett det är!!! Snyggaste collectors edition-packeteringen jag någonsin sett!!

Åååh tagga tagga tagga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kotan:

Nix, står att det är skickat redan i torsdags men de var väl inte helt ärliga.

Så blir att returnera det till mupphallen och köpa nån annanstans ifrån istället.

Japp, om det inte har kommit ikväll blir det retur på den, och köpa digitalt från battle.net.

Vad kan returfrakten gå på? Det kan ju inte vara mycket värre än de 29:- som de tog själva? Det är ju brev, och väger inte särskilt mycket.

Visa signatur

//Sami

Permalänk
Avstängd

framme på pick up point från komplett

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Jag fattar inte hetsen alltså, låter som att folk tror att Diablo 3 kommer upphöra efter 1 dygn.

Förstår man inte hetsen så är man varken ett "fan" eller "gamer"

Det kan inte vara så att det finns personer som väntat på diablo 3 sen diablo 2 lod?
Dessutom så är lite av charmen att vara en av de(många) första som spelar Diablo 3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adfi:

Förstår man inte hetsen så är man varken ett "fan" eller "gamer"

det är nog för att folk har ett liv utanför lägenheten/villan eller vart man nu än bor

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Fick detta svar från Spelbutiken:

"Om du beställt den vanliga versionen, så skickas den som vanligt brev. Det finns inget kollinummer att spåra den med utan den dyker upp i brevlådan imorgon [tisdag]."

Permalänk

Fick sms nu att Posten har tagit emot det från Webhallen.