SweClockers drop!

Hur går det för er i D3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Level 28 har droppat en Legendary, har 400DPS Demonhunter, act 3. Så går väl helt ok förutom loginskiten, jag är inne men inte polaren.

Jag har 380 dps på min lvl 32, så det e bra jobbat från din sida med DPS:en

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Lvl 44 monk. Har spelat genom halva act 3 på nightmare nu. Älskar spelet. SPelat med 2 andra. Är galet kul synergy mellan classerna. Till de som säger att det är förenklat... Det är mest bara QoL changes, vilket jag älskar faktiskt!

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk
Medlem

Om man vill spela singel-player måste man logga in iallafall?

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Shaba:

jag har 705 på min barbarian! plus en buff som alltid är igång så är nästan alltid på 9xx dps sjukt nice med att crita omkring 4-5k hela tiden

Skrivet av Björn_J:

Om man vill spela singel-player måste man logga in iallafall?

yep

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem

Någon av er som skrivit som spelar HC?

Själv har jag kommit till Act 2 normal, lvl 20 wizard, HC.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Zyril:

Någon av er som skrivit som spelar HC?

Själv har jag kommit till Act 2 normal, lvl 20 wizard, HC.

körde hc under betan men nu när jag gjorde min barbarian och märkte hur många gånger man dog under act 1 och 2 på nightmare så vågar man inte riktigt göra en, hehe men ska nog göra en senare när man har lärt känna spelet lite mer

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem

level 36 monk act 2 nightmare atm, på normal utforskade jag varenda lilla skugga på kartan

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Spelar ni flesta själva, dvs inget co op?

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

jag har 705 på min barbarian! plus en buff som alltid är igång så är nästan alltid på 9xx dps sjukt nice med att crita omkring 4-5k hela tiden

yep

Får man fråga vilken lvl du är då?

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Medlem

lvl 1 här.
Förmodligen lägst kan inte komma in på server för den är för busy

Permalänk
Medlem

Server busy ,server busy, server busy, your login information is incorrect, your login information is incorrect, server busy! börjar närma mig act 5 nu de kapitlet heter "blizzard sux" får se om ja lyckas ta mig ditt idag

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Machine leg:

Får man fråga vilken lvl du är då?

35

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Server busy ,server busy, server busy, your login information is incorrect, your login information is incorrect, server busy! börjar närma mig act 5 nu de kapitlet heter "blizzard sux" får se om ja lyckas ta mig ditt idag

Jag har hört att slutbossen i den akten har en speciell magi med chance on hit - disconnects player ;).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Jag har hört att slutbossen i den akten har en speciell magi med chance on hit - disconnects player ;).

Precis vad som hände mig nu faktiskt haha!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

lvl 27 WD HC I act3 tar det lungt =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Hahah, ja det är väl tyvärr så :/

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

24 Witchdoctor här, har precis klarat av Belial.
Nån mer än jag som stör mig på att man inte kan se vilken lvl mobsen är?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaba:

Level 31 med 650+ dps nu
Dags att sova för första gången sedan söndag-måndagsnatten

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Avstängd

ja e lvl 14, men allt är klart, någon som är högre level på act 1? tänkte om det är mycket jag missat, har dock inte stressat igenom, utan gått igenom alla rum, slagit sönder alla tunnor osv.

Permalänk
Medlem

Fin spoiler! wtf!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk
Medlem

lvl 17 och blev precis klar med act 1. Tog ca 8 timmar för mig men sen utforskar jag varenda pixel också

Permalänk
Inaktiv

Lvl 23 Barbarian i act 2

Permalänk
Medlem

Någon som sitter på ett guest pass? messa mig isåfall

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Hockeyn skiter jag i. totalt betydelselös match

Matchen var bra. Wall gjorde en jävla tackling och sen gav sig letten på svensken för stryk blev boxning match i mitten på isen. Plus att domarna missa ett mål, skulle blivit 5-0

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Skrivet av fue:

sweet!

Inga spoils nu!

Absolut inte Vi började kötta Nightmare act 1 nu innan och det tog betydligt längre tid än normal. Körde första acten på 4 timmar kanske, får bli mer spelande imorgon.

Skrivet av casuaL:

Jag är lite halv sugen på detta spel. Men vad gör du efter dem 11 timmarna. Jag är väl sån att jag inte gillar att spela om ett och samma :S

Skickades från m.sweclockers.com

Sov tre timmar, käkade lite och sen ge sig på nightmare. Om du inte gillar att spela spel som är samma sak hela tiden, så kommer du förmodligen inte gilla Diablo 3 lategame. Då är det bara att farma och farma nya items på samma platser hela tiden

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Avstängd

jag körde på egen hand till skeleton king, sen körde jag med brorsan, joina hans game, fast han var några levels högre än mig, nu verkar jag inte kunna göra en del missions? blir det så när jag spelar med någon som har högre level än mig?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JSvanberg:

jag körde på egen hand till skeleton king, sen körde jag med brorsan, joina hans game, fast han var några levels högre än mig, nu verkar jag inte kunna göra en del missions? blir det så när jag spelar med någon som har högre level än mig?

går jag in i menyn så har jag tydligen inte klarat några uppdrag, fast jag gjort dem, fattar nada :S

Permalänk
Avstängd

aa hittade nu var jag kan ändra vilket uppdrag jag vill spela
tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

38 monk och nu ska jag sova

Permalänk
Medlem

lv32 wizard. Med buff och allt ligger jag på ca 850dps och 2500hp.
Disintegrate röjer på bra med den skadan.