Tycker att titeln är opassande: det låter som att du vill att vi ska skriva på oavsätt om vi bryr oss eller inte för att visa sympati när det hela handlar om ett möjligt smutskastande av ett av de bättre spelföretagen!!?? Nog för att det var pinsamt med error 37 för många men enligt försäljningssiffrorna slog Diablo III rekord på pc-fronten. Hur hanterar man ett sådant rekord i förebyggande syfte oxå? Det funkar felfritt för mig...
Hej, skriv inte under om du väljer att blunda och acceptera att ett spel du köpt inte fungerar som det ska 3 veckor senare. Funkar det felfritt för dig så stick ifrån tråden och spela Diablo. Har blivit hackat, haft rubberband lagg, förlorat en HC gubbe nu pga lag som jag spenderat mycket guld och tid på, förstår du inte att man blir frustrerad efter det? "Smutskasta, hah." Blizzard smutskaster sitt eget namn när dom påstår att olika buggar som finns, inte finns, när serverarna är nere ca 5-6 timmar mitt på dagen på en Söndag och man får ingen information om det.
Hur ska blizzard veta att det var så många som köpte det? Jo, genom att göra en liten marknadsundersökning och och genom att kolla upp hur många exemplar dom har sålt, detta är företaget som släppte WoW och Starcraft, dom har erfarenhet, pengar och personal. Detta är ett oavslutat spel som dom spenderat med 1 år med istället för dom påstådda 8.
EDIT: Försökt, riktigt försökt att tycka om spelet. Trots allt som hänt med mitt konto och all lagg/problem, så har jag spelat på och tänkt "Det blir nog bättre" men att förlora en hardcore karaktär pga deras idioti...nej, nu hamnar den i papperskorgen om jag inte kan få refund för den.