Permalänk
Medlem
Skrivet av lp0l:

Aha!
Blir nog att köpa en sådan och montera upp när jag fått datorn på plats, ser väldigt bra ut.

Skrivet av bajsmedel:

Visa din kabeldragning under skrivbordet

Vill gärna se jag med.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk

Är dina gamla skärmar till salu kanske?

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem

Har nyss köpt dioder och om du monterat dem på något speciellt sätt? förstår att du använt självhäftande tejp men förutom det..

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bajsmedel:

Visa din kabeldragning under skrivbordet

Skrivet av davaa:

Vill gärna se jag med.

Det kommer! Troligtvis imorgon

Skrivet av vanillaskyes:

Är dina gamla skärmar till salu kanske?

Redan sålda

Skrivet av bannani:

Har nyss köpt dioder och om du monterat dem på något speciellt sätt? förstår att du använt självhäftande tejp men förutom det..

Nej, inte något speciellt sätt, testa och se vad som ser bäst ut

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Medlem

Trevlig hörna du hade.

Permalänk
Medlem

Tröttnade du på tre skärmar?

Permalänk
Avstängd

Hur tycker du 7350A V2 fungerar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lp0l:

Det kommer! Troligtvis imorgon

Redan sålda

Nej, inte något speciellt sätt, testa och se vad som ser bäst ut

aa fan får testa mig fram

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Snyggt! Gillar att det är rent och minimalistiskt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Trevlig hörna du hade.

Tackar!

Skrivet av Matheeeew:

Tröttnade du på tre skärmar?

Yes, i spel blir man bara snurrig och sen är det allmänt drygt att pilla med mjukvaruproblem. Dock supernöjd med en stor.

Skrivet av cider123:

Hur tycker du 7350A V2 fungerar?

Riktigt fina monitorer!

Skrivet av Deba:

Snyggt! Gillar att det är rent och minimalistiskt!

Tackar! Jag med, men hur menar du med minimalistiskt?

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Skrivet av lp0l:

Tackar! Jag med, men hur menar du med minimalistiskt?

Jag antar att han menar minimalistiskt/avskalat/cleant/rent/ordningsfullt/stilrent/organiserat.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Stilrent is <3
Vad heter stolen? Är den bekväm?
Och vad är det för högtalare? Hur är de kopplade och låter de bra? *Nyfiken*

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Jag antar att han menar minimalistiskt/avskalat/cleant/rent/ordningsfullt/stilrent/organiserat.

Jaså, då förstår jag

Skrivet av Atlas Tasume:

Riktigt snyggt! Stilrent is <3
Vad heter stolen? Är den bekväm?
Och vad är det för högtalare? Hur är de kopplade och låter de bra? *Nyfiken*

Tack! Magnus från jysk, den duger, men jag skulle tittat på något annat om denna gick sönder t.ex.
Det står högst upp vad det är för högtalare, Argon 7350A V2. De är kopplade med vanlig högtalarkabel samt denna, http://www.hifiklubben.se/produkter/kablar/diverse/argon_5005... låter enligt mig riktigt bra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Exakt

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Japp ! EXAKT så här ska det se ut! Bästa "hörnan" jag sett på swec iaf

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Japp ! EXAKT så här ska det se ut! Bästa "hörnan" jag sett på swec iaf

Ojoj! Tack så mycket!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lejte soet bre

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem

Jag tror blå färg på ljuset bakom skärmarna som matchar färgen från högtalaren/mus/t-bord hade passat bättre än det vita du har nu.

Visa signatur

[ Intel i5-2500K ][ ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 ][ Kingston HyperX 1600MHz 8GB ][ XFX Radeon HD 7950 ][ OCZ SSD Agility 3 120gb ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bomiis:

Jag tror blå färg på ljuset bakom skärmarna som matchar färgen från högtalaren/mus/t-bord hade passat bättre än det vita du har nu.

Nej usch, inte alls stilrent eller skönt för ögonen. Anledningen till att jag skaffade dem från början var just av den anledningen att ögonen mår bättre.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Snyggt! Vad är det för sleeavde förlängare du har? Antar att det är det eftersom kablarna där nere i psu't inte är sleevade.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Snyggt! Vad är det för sleeavde förlängare du har? Antar att det är det eftersom kablarna där nere i psu't inte är sleevade.

Tack! Köpte dem på djungelapa, och sedan sleevat dem själv. Även sleeven är från djungelapa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Väldigt vackert, bra inspiration för en annan om/när man får tid och lust att göra om själv

Permalänk

En 5:a såklart, väldigt bra byggt och stilrent:)
Några tips bara:

Annan färg på tapeterna bakom. ( Det skär sig med den svarta datorn mot vit bakgrund).

Andra högtalare. Dessa ser lite klumpiga ut och passar enligt mig inte in med resten.
Kan rekommendera Logitech/HK Soundsticks II eller III

http://se.harmankardon.com/harman-kardon-produkter-detail-se/...

Blir garanterat bättre ljud än dem du har nu

Permalänk
Medlem

Men de där var ju så otroligt fula så det finns ju inte, hellre de högtalarna som han har redan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icedude:

Väldigt vackert, bra inspiration för en annan om/när man får tid och lust att göra om själv

Tackar! Kul att höra!

Skrivet av blogtweeter1:

En 5:a såklart, väldigt bra byggt och stilrent:)
Några tips bara:

Annan färg på tapeterna bakom. ( Det skär sig med den svarta datorn mot vit bakgrund).

Andra högtalare. Dessa ser lite klumpiga ut och passar enligt mig inte in med resten.
Kan rekommendera Logitech/HK Soundsticks II eller III

http://se.harmankardon.com/harman-kardon-produkter-detail-se/...

Blir garanterat bättre ljud än dem du har nu

Tack! Hur kan vitt skära sig mot svart egentligen? Blir ganska dystert med svarta väggar enligt mig. (?)
Ytterst tveksamt att de högtalarna skulle vara bättre än mina

Skrivet av Icedude:

Men de där var ju så otroligt fula så det finns ju inte, hellre de högtalarna som han har redan!

Håller med.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Icedude:

Svarta och fyrkantiga gentemot genomskinliga, runda och stilrena.... Ok

Permalänk
Medlem

Eh ja, genomskinliga? Visst att man kan gilla elektronik och se hur saker fungerar, men genomskinlig plast är inte snyggt.
Runda? Helt ok.. Stilrena? Helt ok.. men inte genomskinliga..

Sen gillar jag visserligen hårda högtalare mer än plastiga Dvs, fyrkantiga lådor är mer än helt ok

Jag är ju inte låst till vissa saker, jag är öppen för förnyelse och förändringar också förstås, men nej, inte genomskinlig plast.. åtminstone inte för högtalare

Permalänk
Skrivet av Icedude:

Eh ja, genomskinliga? Visst att man kan gilla elektronik och se hur saker fungerar, men genomskinlig plast är inte snyggt.
Runda? Helt ok.. Stilrena? Helt ok.. men inte genomskinliga..

Sen gillar jag visserligen hårda högtalare mer än plastiga Dvs, fyrkantiga lådor är mer än helt ok

Jag är ju inte låst till vissa saker, jag är öppen för förnyelse och förändringar också förstås, men nej, inte genomskinlig plast.. åtminstone inte för högtalare

Tur de inte är av plast då eller hur?

Permalänk
Medlem

Vad ska det vara då? Glas?

Tittade in på dem igen, kan verkligen inte säga att de ser bra ut. Jag tycker inte att de är snygga, oavsett om det är glas eller plast!

Permalänk
Skrivet av Icedude:

Vad ska det vara då? Glas?

Tittade in på dem igen, kan verkligen inte säga att de ser bra ut. Jag tycker inte att de är snygga, oavsett om det är glas eller plast!

Smaken är som baken när det gäller design, men grejen är att de spelar skjortan av allt i samma prisklass.

Har du lyssnat på dem?