Muskampen 2025: Segraren korad!

Jailbreakat 3GS 6.0 ingen service.

Permalänk

Jailbreakat 3GS 6.0 ingen service.

Tjena, har nu jailbreakat min iphone 3GS till 6.0. Har följt denna http://www.youtube.com/watch?v=ZyTJqmsTXkE till punkt och pricka, men har fortfarande "ingen service". Vad ska jag göra? börjar tröttna på detta :-/. Har 3 f.ö.

Tack snälla till ett svar som hjälper.

Tack på förhand.

Permalänk

Testa resetta nätverksinställningar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av daggert1337:

Tjena, har nu jailbreakat min iphone 3GS till 6.0. Har följt denna http://www.youtube.com/watch?v=ZyTJqmsTXkE till punkt och pricka, men har fortfarande "ingen service". Vad ska jag göra? börjar tröttna på detta :-/. Har 3 f.ö.

Tack snälla till ett svar som hjälper.

Tack på förhand.

Jag satt 8 tim med tantens brorsdotters 3gs efter hon uppdaterat till iso 5,1 och fick no service till slut fick jag den att funka bara på't igen följa olika guider.

Det är ett rent helvete men det går bara man vill. att lämna in den på nån telebutik är bara bortkastade pengar då dom flesta inte kan lösa detta utan råder dig att köpa ny telefon.

Permalänk
Medlem

8 timmar? Hade lätt betalat 300 till operatören och fått den upplåst istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

8 timmar? Hade lätt betalat 300 till operatören och fått den upplåst istället

Låsa upp och jailbreak är inte samma sak.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Varför vill man ha 6.0 på en 3GS? Är ungefär som att sminka en gris. Kommer ihåg hur alla gnällde över uppdateringen till 4.0, telefonen lär ju gå på knä av 6.0. Hör av dig om jag har fel

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Låsa upp och jailbreak är inte samma sak.

Det har jag inte påstått heller. Men om man får no service så är det problem med upplåsningen. Inte med jailbreak.