Bilder från Iphone till datorn

Permalänk

Bilder från Iphone till datorn

Hej!

Försöker få alla bilder jag tagit med min Iphone till datorn men när jag försöker göra det via den här datorn och sen klicka iphone ikonen och sen ta klipp ut så funkar det ej. Bilderna kommer till datorn men dom är kvar i telefonen också, alltså blir dom bara kopierade.

Nån som vet nåt bra program?

Gillar inte Itunes men är det bästa sättet att få bilder från iphone till datorn?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin0909:

Hej!

Försöker få alla bilder jag tagit med min Iphone till datorn men när jag försöker göra det via den här datorn och sen klicka iphone ikonen och sen ta klipp ut så funkar det ej. Bilderna kommer till datorn men dom är kvar i telefonen också, alltså blir dom bara kopierade.

Nån som vet nåt bra program?

Gillar inte Itunes men är det bästa sättet att få bilder från iphone till datorn?

Tack på förhand

Du kan skicka bilderna från iphonen till din mail.

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk

Hur gör man det?

Permalänk
Hjälpsam

iPhoneBrowser eller annan mjukvara som ger dig full acces till iphones filkataloger från datorn

Fixed.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Du behöver inte itunes för bilderna. bara koppla in USB sladden å kopiera. Iaf på min dator. Men det kanske inte kommer upp om man inte har itunes alls?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin0909:

Bilderna kommer till datorn men dom är kvar i telefonen också, alltså blir dom bara kopierade.

Självklart.. ? Ta bara bort bilderna på mobilen sen om du inte vill ha kvar dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin0909:

Hur gör man det?

Du går in till "bilder" och sedan trycker du på en blid och sedan ser du en pil nere i vänster hörn och där ska det stå E-posta bild.

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]