God Jul önskar SweClockers

Permalänk
Medlem

Ond Jul.. fan va tråkigt.

Permalänk
Medlem

Julklapparna...en miss!

...Inte en endaste liten pryl till datorn fick man..ÄSCH:mad:
ska man behöva köpa allt själv??!!

jeje God Jul på er allihop!

Visa signatur

Lefty

Permalänk
Medlem

Woho!
Brännare!
(philips 48x16x48)

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk

fick ihop 1800 kr och massor med kläder

Permalänk

Själv så fick jag 500kr, 1 80gb HDD som matchar min 80gb jag ha nu redan, 7st bilpåsar fick jag också och sen fick jag neon tejp av min flikkvänn som man kan se på http://81.8.182.73/datorsida.jpg

GOD JUL!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

AMD 2000+@1885MHz, GF2 PCI Temporärt, 164GB HDD, PC3200 512mb, Asus A7V8X, Vattenkylning inkl. GPU o PSU

Permalänk
Medlem

God Jul allihopa

Jag fick datordelar för 4000kr + snygga kläder + Biljett till "Sverige - Ryssland, Sweden Hockey Games.."

Permalänk
Medlem

God jul!!!

Permalänk
Medlem

Ha den äran!!!!

Nej, dumsnut...

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk

GOD JUL!!!

Permalänk
Medlem

God Jul på er alla rumpnissar här
Fan jag fick inget Ge Force Fx Ultra i jul klapp *shoocked*

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death On Wings
fick ihop 1800 kr och massor med kläder

Aha, den ultimata julklappsversionen. Pengar och mjuka paket. Alla ens egna pengar kan gå till datorprylar, och man behöver ändå inte se ut som en luffare.

Mange

P.S. God Jul på er allihopa!

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk

Ha en goooo JUL!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja.. vafan god jul.. på er..

Visa signatur

Asus p5b-deluxe - 2gb ddr2 - Intel E6600@orginal - pov 8800gtx -

Permalänk
Medlem

diggar musses, kalles och långbens husvagn.. sån skulle man ha.. sååå gött ljud i bilen.. *budedipuff puff*

GO jul

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe Nukem
Hyvää Joulua

grrr här oxå...

god jul!

Permalänk

Var är tomte?

Till och med jag skulle kunna hålla med honom om han skrev något i denna tråden. Vissa bortskämda skitungars uttalanden gör mig fan gråtfärdig. Är det samhället det är fel på eller bara er uppfostring? Hoppas fan det är er uppfostring.

Visa signatur

I was sent by god to save the world from ignorance. My first stop is sweclockers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av terri_power
Själv så fick jag 500kr, 1 80gb HDD som matchar min 80gb jag ha nu redan, 7st bilpåsar fick jag också och sen fick jag neon tejp av min flikkvänn som man kan se på http://81.8.182.73/datorsida.jpg

GOD JUL!!!!!!!!!!!!

En mycket bra flickvän!
Jag fick tallrikar, toalettsett, beg. kläder och en beg. censurerad japansk porrblaska av morsan. Jag är 100% nöjd? De som får 2700:- i pengar och är missnöjd är inte annat än bortskämd. God Jul på er som förkänar god jul

Visa signatur

hardqare.com

Permalänk
Medlem

god jul på er också... Hoppas inte hmm.. 2003 buggen slår ut era 486 or..

Visa signatur

Amd athlon x2 6000+, Xfx HD5770 , asus m4a78-Pro

Permalänk
Medlem

Go jul

Go Jul

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellsis
Själv fick man bara 2700:- och massa jävla kläder och annat skit, en grov besvikelse. Nu måste jag ta alla pengar jag har för att ha råd till dem där jävla logitech z-680.. !! Så blir det när mormor och morfar plötsligt har fått för sig att det inte är bra att ge bort pengar... jahopp.. Finns kanske folk som har det värre.

Bortskämda skitunge, hoppas du inte får någonting nästa Jul.

God Juldag förresten!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nikce

Väl rutet.

God jul på er allihopa.

Permalänk
Medlem
Citat:

God Juldag förresten!

Oh. Bra bra. Tänkte skriva något själv, men du säger det så bra så. Kan ju hoppas att hans/hennes föräldrar/mor-/farföräldrar/släktingar ger julklapparna åt någon annan nästa år. Som Karl-Bertil Jonsson. Så ruskigt bra han är. Jag blir så glad varje jul när jag ser den.

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellsis
Själv fick man bara 2700:- och massa jävla kläder och annat skit, en grov besvikelse. Nu måste jag ta alla pengar jag har för att ha råd till dem där jävla logitech z-680.. !! Så blir det när mormor och morfar plötsligt har fått för sig att det inte är bra att ge bort pengar... jahopp.. Finns kanske folk som har det värre.

Hoppas någon i din släkt ser detta... Är ju så man äcklas

Visa signatur

P4 2,26, 1024 Mb Samsung PC2700 DTL, 140 GB (60 + 80 WD), 22" Samsung Syncmaster 1200NF, Hercules 3D Prophet 9700 Pro

Permalänk
Medlem

Mohaha, det är najs att fylla år på julafton. *veta*

Permalänk
Medlem

Får väll ta och följa strömmen och säga "God Jul och Gott nytt År".

And may the force be with you.

Permalänk
Medlem

Tack!

detsamma.

Permalänk
Medlem

JAAA jag fick en Logitech MX500... är lycklig..
God jul och låt alla bortskämda skitungar brinna i helvetet till det går ha dem till något nyttigt...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

För några veckor sen köpte jag en pIV 2,4, 512 ram och ett Ti4200 för varenda krona jag ägde och hade jobbat ihop... Nu fick min polare EXAKT samma prylar utan att behöva lyfta ett finger lite taskigt känns det.

Men, jag fick en 5210 iaf

EDIT: god juldag

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Avstängd
Citat:

God Juldag förresten!

Hahah, jag var ju inte direkt 100 % seriös, hoppades jag att ni förstod. Jag VET att jag är lyckligt lottad när det gäller materilla ting och att jag är den sista som ska klaga.. Men men, ville ändå skriva det, ville se hur folk reagerade + att jag faktist kände så för att jag är så jävla bortskämd... haha

edit: Bortskämd kanske inte är rätt ord, mer jävligt trångsynt och onödigt otacksam som fan.

God Jul på dig!

Visa signatur

[size="1"] | Asus P4S533 | Intel P4 2.26 @ 2.6 Ghz | 512 Samsung PC 2700 | Gf4 ti4200 64 mb 310/605 | 80 gb IBM 120 GXP | Hercules Fortissimo III 7.1 | Dubbla skärmar; Sony 19" G400 & Samsung 17" 757NF | Chieftech dragon svart | Adsl |Win xp pro | 3DMARK: 13300+ poäng |[/size]

Permalänk
Medlem

God fortsättning!

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.