Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Köpte det hos Liontech i spånga istället, kunde inte vänta mer på svar från er, fick dessutom rabatt hos dem.

Komplett har ju svarat dig i sin senaste post...att dom inte kunde ta in det chassiet...antagligen är det Liontech som har det märket exclusivt.

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk
Avstängd

Komplett! vi har sagt till och informerat er på komplett ett ex antal gånger om era demopriser och ni skriver samma ursäkt jämt och åren går och ni ändrar inte ett dugg och ni total ignorerar våra mail om just priserna på era demovaror!

Priserna är ju löjligt satta asså! är det inte dags att sätta en person som ser över priserna? på heltid?
Ni har väl tappat en hel del kunder dom senaste åren? vore det inte på sin plats att ni blir den butik ni en gång var?

Permalänk
Skrivet av FetFranked:

hej jo det är jag igen komplett, varför skickar ni ut en xmas crazy edition med 500w och gtx680, men jag läste att gtx 680 behöver minst 550w annars pajar strömmen? komplett svara gärna

Den gränsen är satt för att man skall klara sig även om man har ett nätaggregat av de sämre slaget, ett system med en modern processor och ett GTX 680 drar i runda slängar ungefär 300 W från uttaget, medräknat förluster i nätagg osv och förutsatt att de är en gold nätagg ger att ett sådant system drar 300*0,85= ca 255 W som krävs att nätagget skall leverera.

Visa signatur

Game PC: Silverstone Ft2|Asus P9X79 DELUXE |Intel 3930K|16GB Corsair 1600 MHz|ASUS 290X DCII|480 GB Seagate 600 + 120 GB Corsair GTX|WD Raptor 150 Raid 0|Corsair AX750.
HTPC/Filserver: Fractal Design XL|ASUS Z87-A|Intel i5 4670K|16 GB Corsair 2400MHz|256 GB MX100 + 22 TB WD|Corsair 750HX. Laptop: ASUS N55SL|Hackintosh: HP dv5-1095eo 4GB|60 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rogga67:

Komplett har ju svarat dig i sin senaste post...att dom inte kunde ta in det chassiet...antagligen är det Liontech som har det märket exclusivt.

Stating the obvious..? Tog ju två veckor för att få det svaret ju, så efter en vecka åkte jag och köpte det i spånga istället. Det visade sig att det var en kund tidigare som hade beställt men sen avbeställt chassi hos Liontech, därav att de hade ett på lager hemma. Only good for me! ^^

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

Jag skulle gärna vilja ha svar på denna. Varför tar det 5dagar för att komma till plocka och sen yttliggare 5dagar för test och sen1-3 dagars post. Jag tycker det är fel att skriva att allt ska ta 5 dagar och 1-3 dagar posten.. Jag blir så irriterad att man ska betala 10000 för en rigg som kommer ta upp till två veckor på en sak som är kampanj på. Hur tänker ni?

tja, jag är i exakt samma sits.
Hade två veckors ledigt ifrån jobbet så beställde en pc för 10200 på komplett, fortfarande inte fått den, känns INTE kul.
Om dom hade förklarat på hemsidan att det ska ta så lång tid skulle jag hellre beställt lösa delar och satt ihop skiten själv, vilket skulle gå så otroligt mycket snabbare.

Permalänk
Skrivet av klove:

Hade två veckors ledigt ifrån jobbet så beställde en pc för 10200 på komplett, fortfarande inte fått den, känns INTE kul.
Om dom hade förklarat på hemsidan att det ska ta så lång tid skulle jag hellre beställt lösa delar och satt ihop skiten själv, vilket skulle gå så otroligt mycket snabbare.

jo och nu när ledigheten börjar ta slut så sitter man i skiten igen tack vare seg leverans och produktion.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

jo och nu när ledigheten börjar ta slut så sitter man i skiten igen tack vare seg leverans och produktion.

Exakt samma sits här! ALDRIG mer komplett.

Visa signatur

Intel® Core i7-3770 3,4Ghz | MSI B75MA-P45 | Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB | Gainward GeForce GTX 670 2GB | Kingston HyperX 3K SSD 120GB x2 |

Permalänk

Hej! Har ett par frågor till er på Komplett/Sweclockers. Jag beställde en Komplett Xtreme i70 i onsdags (den 2:a). När jag beställde den var det bara grafikkortet som inte fanns på lager. Jag såg däremot att det skulle komma in fler dagen efter (~15st), så jag beställde.

Kan jag vara säker på att ett av de grafikkorten som kom in dagen efter kommer att användas till mitt bygge? Hur funkar "kösystemet"? Om någon beställer en vara som inte finns på lager men som det ska komma in 15 exemplar av dagen efter, ändrar sig då "15 på väg in den ..." till "14 på väg in den ..."?

Anledningen till att jag frågar är eftersom min order fortfarande bara är "Bekräftad". Borde den inte vara plockad, då alla komponenter fanns inne den 3:e?
Klagar absolut inte, vill mest veta hur det funkar och vad jag kan förvänta mig. Hade ju varit riktigt surt att behöva vänta till den 15:e (nästa leverans av kortet) och sedan ytterligare någon vecka för datorn att levereras.

Tacksam för svar!

edit kundnummer: 19757592

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Arrakk:

Hur mycket kostar returen tillbaks till er?

Om du vill returnera något på öppet köp så står du själv för frakten och kostnaden beror på hur mycket produkten väger och hur stor den är. Här kan de se Postens priser: http://www.posten.se/sv/Privat/Skicka%20brev%20och%20paket/Si...
Gäller det en garantireparation så står vi för frakten. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med fraktsedel. 031-710 20 00

Skrivet av FetFranked:

Jag skulle gärna vilja ha svar på denna. Varför tar det 5dagar för att komma till plocka och sen yttliggare 5dagar för test och sen1-3 dagars post. Jag tycker det är fel att skriva att allt ska ta 5 dagar och 1-3 dagar posten.. Jag blir så irriterad att man ska betala 10000 för en rigg som kommer ta upp till två veckor på en sak som är kampanj på. Hur tänker ni?

Skrivet av klove:

Skrivet av Atessla:

Exakt samma sits här! ALDRIG mer komplett.

I mellandagarna har vi haft väldigt hårt tryck på vårt lager och våra PC-byggare. Detta i kombination med många räda dagar den senaste tiden gör att vi tyvärr ligger efter i vår PC-produktion. Vi jobbar hårt för att komma ikapp och få iväg alla datorer så snabbt som möjligt.
Efter att era datorer fått statusen "Plockad" så tar det cirka fem arbetsdagar för att att bygga, installera och testa datorerna innan de skickas. Sedan tillkommer leveransen på 1-3 dagar.
Vi ber ödmjukast om ursäkt för förseningen - tveka inte att höra av er till oss om ni har några funderingar kringa era order. Vi håller öppet måndag till fredag mellan 09 och 20 på 031-710 20 00.

Skrivet av Tozzi:

Köpte det hos Liontech i spånga istället, kunde inte vänta mer på svar från er, fick dessutom rabatt hos dem.

Bra att det löste sig för dig.

Skrivet av FetFranked:

hej jo det är jag igen komplett, varför skickar ni ut en xmas crazy edition med 500w och gtx680, men jag läste att gtx 680 behöver minst 550w annars pajar strömmen? komplett svara gärna

Vi testar alla konfigurationer innan de börjar säljas. Datorn ska fungera bra med det nätaggregatet i standardkonfigurationen. Som vanligt ingår 3 års garanti på hela datorn i fall det skulle uppstå några problem.

Skrivet av köttfrukt:

Hej! Har ett par frågor till er på Komplett/Sweclockers. Jag beställde en Komplett Xtreme i70 i onsdags (den 2:a). När jag beställde den var det bara grafikkortet som inte fanns på lager. Jag såg däremot att det skulle komma in fler dagen efter (~15st), så jag beställde.

Kan jag vara säker på att ett av de grafikkorten som kom in dagen efter kommer att användas till mitt bygge? Hur funkar "kösystemet"? Om någon beställer en vara som inte finns på lager men som det ska komma in 15 exemplar av dagen efter, ändrar sig då "15 på väg in den ..." till "14 på väg in den ..."?

Anledningen till att jag frågar är eftersom min order fortfarande bara är "Bekräftad". Borde den inte vara plockad, då alla komponenter fanns inne den 3:e?
Klagar absolut inte, vill mest veta hur det funkar och vad jag kan förvänta mig. Hade ju varit riktigt surt att behöva vänta till den 15:e (nästa leverans av kortet) och sedan ytterligare någon vecka för datorn att levereras.

Tacksam för svar!

edit kundnummer: 19757592

Vårt kösystem fungerar precis som du misstänker. Det är antalet tillgängliga som visas på produktsidan. Om någon beställer försvinner ett exemplar och blir bokat i vårt system. Sedan skickas plockas och packas alla order i samma ordning som den kom in. Den som beställt först plockas och packas först o.s.v.
Som du kan se i mitt svar ovan så ligger i tyvärr lite efter i vår PC-poduktion just nu eftersom vi haft väldigt högt tryck i mellandagarna och dessutom många röda dagar som gjort att flera byggdagar försvunnit. Vi jobbar hårt för att komma ikapp och får iväg alla datorer så snabbt som möjligt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Min verklighet:

Inga svar från komplett.. ända svaren är via sweclockers....sen att point to point tar veckor är inte Mikales fel. Sorry känns inte så bra och det ställde till elände för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

Det här är ännu värre; Komplett Gamer Premium i35 för 12000kr med en 7970 och enbart en medioker 500w PSU. Den klarar ju bara 408W max delad på två st 12v rail.

Varför snåla in på PSU:n när man ändå tar så mycket betalt för datorn?

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l ASUS Prime Radeon RX 9070 XT l Kingston Fury Beast RGB DDR5 6000MHz 32GB l Corsair RM1000X Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nickieponken:

Usch då fick se nu vad några ovanstående har skrivit, jag använder inte själv prisjakts prishistorik men nu när jag fick läsa så kollade jag upp "superdealen" jag gjorde i somras då Komplett hade superrea på ett Hemmabiopaket från LG då fick jag så fick jag se att dom har höjt och sänkt priset hela tiden, biosystemet skulle kosta 5 995:- men jag fick det för 3 495:-, ser nu att Komplett har haft hemmabiot ute för 3990:- sedan 5 November så det är väll vad det egentligen är värt, får erkänna att jag känner mig ganska lurad faktiskt när "superklippet" inte är så super som när man köpte det

Märkligt att det inte kommer ett svar på detta.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej, Tråkigt att du har problem med din mus. I ditt fall ser det ut som att vi inte har kunnat konstera något fel. Hör gärna av dig till oss om du har fortsatta problem så undersöker vi detta.

Vänligen

/Mikael

Ja detta är tråkigt. Den felaktiga musen slutade fungera i mellandagarna, blinkar blått men inget händer. Varannan dag vill den fungera för att sedan falera igen dagen efter. Begärt retur ännu en gång.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk

Efter att ha suttit i 1.30 så svarar kompletts kundtjänst. Jag berättar hur jäkla arg jag är för att datan ska ta så lång tid, dom ursäktar och skickar datorn direkt ^^ alltså komplett är bra om man sätter lite hetta på dom. just nu är min gaming data skickad ^^
Bra gjort komplett! regards Frank!

Permalänk
Medlem

ok ...fick tag i komplett.

de är bra men ingen insigt finns ?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Nickieponken:

Usch då fick se nu vad några ovanstående har skrivit, jag använder inte själv prisjakts prishistorik men nu när jag fick läsa så kollade jag upp "superdealen" jag gjorde i somras då Komplett hade superrea på ett Hemmabiopaket från LG då fick jag så fick jag se att dom har höjt och sänkt priset hela tiden, biosystemet skulle kosta 5 995:- men jag fick det för 3 495:-, ser nu att Komplett har haft hemmabiot ute för 3990:- sedan 5 November så det är väll vad det egentligen är värt, får erkänna att jag känner mig ganska lurad faktiskt när "superklippet" inte är så super som när man köpte det

Skrivet av sj6:

Märkligt att det inte kommer ett svar på detta.

Ursäkta det sena svaret, jag missade ditt inlägg Nickieponken. Jag antar att du köpt LG HX906TIN? Det stämmer som du säger att vi haft detta på kampanj flera gånger under sommaren och hösten. Eftersom systemet är väldigt uppskattat och populärt bland våra kunder till kampanjpriset så sänkte vi sedan ned det till ordinariepris 3990. Övriga återförsäljare av systemet (bortsett inWarehouse så ju ägs av samma koncern som oss) säljer detta system för 5993 kronor och uppåt i dagsläget.

Skrivet av Krippaz:

Min verklighet:

Inga svar från komplett.. ända svaren är via sweclockers....sen att point to point tar veckor är inte Mikales fel. Sorry känns inte så bra och det ställde till elände för mig.

Vi beklagar ödmjukast att din order blivit försenad. Tyvärr har vi haft många sjuka de senaste dagarna vilket gjort att svarstiderna på mejl och telefon varit längre än normalt. Nu är vi tillbaka med full bemanning och besvarar mejl och telefon så fort som möjligt. Hör gärna av dig igen om det är något du funderar över.

Skrivet av Razer-T:

Det här är ännu värre; Komplett Gamer Premium i35 för 12000kr med en 7970 och enbart en medioker 500w PSU. Den klarar ju bara 408W max delad på två st 12v rail.

Varför snåla in på PSU:n när man ändå tar så mycket betalt för datorn?

Systemet är testat i den konfigurationen och ska fungera bra. Givetvis lyssnar vi på era förslag och åsikter - nätaggregatet är bytt till ett Corsair CX 600W. http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10716

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Beställde ett trådlöst "WoW" headset när ni hade drive på den.
Nu är det så att batteritiden är långt under utlovad.

Tänkte inte reklamera den här på SweC, utan är mest nyfiken på vad som händer när jag lämnar in det. Får jag en likadan, pengarna tillbaks eller är batteritid inget som går på garanti? För jag vill ju gärna ha ett trådlöst nu när man vant sig vid det ^^

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Superolle:

Beställde ett trådlöst "WoW" headset när ni hade drive på den.
Nu är det så att batteritiden är långt under utlovad.

Tänkte inte reklamera den här på SweC, utan är mest nyfiken på vad som händer när jag lämnar in det. Får jag en likadan, pengarna tillbaks eller är batteritid inget som går på garanti? För jag vill ju gärna ha ett trådlöst nu när man vant sig vid det ^^

Hej, Troligtvis så får du headsetet utbytt mot ett nytt. Hör gärna av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

varför fick inte jag med några spel när jag köpte mitt 7970 ?

Order 19654577

Jag fick heller inte med några spel vid köp utav mitt 7970.
AMD Never Settle bundle är de då jag pekar på.

Jag ringde support som sa att den kampanjen slutade ni med i november månad(?)
Då jag påpekade att länken fortfarande ligger uppe på eran hemsida så fick jag ett helt annat spel som tröst...

Men här ser jag nu att du Mikael har svarat på en post som gäller samma sak 2013-01-04, 16:17
Hej, vi ber om ursäkt att vi missat att skicka med spel till dig. Hör av dig till oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se så löser vi detta åt dig.

Vilket gör mig osäker på vem som har rätt information.

Har ni, eller har ni inte kvar Never Settle bundle komplett?
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=9348 länken fungerar ju fortfarande.

Permalänk
Medlem

Skickade en fråga om en felbeställd vara till er pick-up point på mail. Fick svar 10 dagar senare! Det är inte acceptabelt, sluta skylla ifrån er och fixa fram fler folk. Särskillt eftersom det låg i frågans natur att det behövde svaras på inom max 9 dagar (straffavgift). Jag fick dock ta mig iväg till er butik där det löste sig men 10 dagar....

Och det är inte riktigt första gången det händer... Skärpning!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Samma här tog 10 dagar att få svar, min order står fortfarande som "bekräftad" sen den 28/12, och nu har skärm jäveln tagit slut, hur länge är det acceptabelt att hålla på såhär? Kommer få vänta på skärmen nu också garanterat.
Fast jag blev lovad leverans nästa vecka!?.

Permalänk
Medlem

[QUOTE=

Hej,
Vi ber om ursäkt att vi missat att skicka med spel till dig. Hör av dig till oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se så löser vi detta åt dig.

/Mikael[/QUOTE]

Nu blir jag riktigt besviken på er igen.
Har nu köpt 2 grafik kort av er. Först en 7950 och nu ett 7970 och har blivet LOVAD att få med spelen.
När jag nu har väntat länge på att få ett svar från eran suport så skriver dom (Hej,

Tack för ditt mail. Kupongerna är dessvärre slut.

Med vänliga hälsningar
Jimmy Andersson, Sälj och Kundservice)

Det är riktigt dåligt av er, Speciellt när man frågar innan om dom medföljer och ni svarar med att dom kommer.
Nu tappade ni ännu en kund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

Har nu köpt 2 grafik kort av er. Först en 7950 och nu ett 7970 och har blivet LOVAD att få med spelen.
När jag nu har väntat länge på att få ett svar från eran suport så skriver dom (Hej,

Med vänliga hälsningar

Det är riktigt dåligt av er, Speciellt när man frågar innan om dom medföljer och ni svarar med att dom kommer.

Och speciellt då länken på hemsidan INTE säger någonting annat. Det är genomruttet.
Nej, man köper inte ett gkort enbart för att få med spel, men visst då ska de märkas upp tydligt att kupongerna är slut och erbjudandet inte finnas kvar på hemsidan. Jag blev rent av besviken då jag tänkte slå ihop 2 i en smäll, grafikkort+farcry3=win. Rättare sagt, jag köpte komponenter för en komplett dator.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Elder_:

Jag fick heller inte med några spel vid köp utav mitt 7970.
AMD Never Settle bundle är de då jag pekar på.

Jag ringde support som sa att den kampanjen slutade ni med i november månad(?)
Då jag påpekade att länken fortfarande ligger uppe på eran hemsida så fick jag ett helt annat spel som tröst...

Men här ser jag nu att du Mikael har svarat på en post som gäller samma sak 2013-01-04, 16:17
Hej, vi ber om ursäkt att vi missat att skicka med spel till dig. Hör av dig till oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se så löser vi detta åt dig.

Vilket gör mig osäker på vem som har rätt information.

Har ni, eller har ni inte kvar Never Settle bundle komplett?
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=9348 länken fungerar ju fortfarande.

Skrivet av micke7406:

Med vänliga hälsningar

Hej,
Kampanjen är slut sedan ett par veckor tillbaka tyvärr även om kampanjsidan har legat kvar (som vi inte länkat till på länge). Tyvärr finns det inga fler spel kvar i lager men jag har ordnat varsitt Far Cry 3 till er. Skicka gärna ett PM med era ordernummer så skickar jag ut dessa. Om ni istället vill returnera era grafikkort så går det givetvis bra. Vi ber om ursäkt för strulet kring detta.

Skrivet av Sheik Yerbouti:

Skickade en fråga om en felbeställd vara till er pick-up point på mail. Fick svar 10 dagar senare! Det är inte acceptabelt, sluta skylla ifrån er och fixa fram fler folk. Särskillt eftersom det låg i frågans natur att det behövde svaras på inom max 9 dagar (straffavgift). Jag fick dock ta mig iväg till er butik där det löste sig men 10 dagar....

Och det är inte riktigt första gången det händer... Skärpning!

Skrivet av WingsWest:

Samma här tog 10 dagar att få svar, min order står fortfarande som "bekräftad" sen den 28/12, och nu har skärm jäveln tagit slut, hur länge är det acceptabelt att hålla på såhär? Kommer få vänta på skärmen nu också garanterat.
Fast jag blev lovad leverans nästa vecka!?.

Tyvärr drabbades vi av sjukdom i förra veckan och hade sex personer sjuka samtidigt. Olyckligtvis så påverkade det våra svarstider negativt både på telefon och mejl. Nu är vi alla friska igen och jobbat hårt för att komma ikapp.

Trevlig helg!

/Mikael

Visa signatur

Permalänk

Helt ärligt hur svårt ska det va att få ett ärligt svar hur en order kan va "bekräftad" i 3 veckor när ni säger att allt finns inne?
Borde väl åtminstone bli plockad, och hur gör ni då en vara tar slut under tiden man väntar på "plock"? Blir det ytterligare väntetid?, för skärmen jag la in i beställningen den 28/12 är slut nu och beräknas komma in i mars? Wtf!!!!
Förklara gärna hur ni går tillväga!?

/ En som är jävligt less på att vänta!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WingsWest:

Helt ärligt hur svårt ska det va att få ett ärligt svar hur en order kan va "bekräftad" i 3 veckor när ni säger att allt finns inne?
Borde väl åtminstone bli plockad, och hur gör ni då en vara tar slut under tiden man väntar på "plock"? Blir det ytterligare väntetid?, för skärmen jag la in i beställningen den 28/12 är slut nu och beräknas komma in i mars? Wtf!!!!

Det finns ju ingen anledning att plocka din order delvis, då blir det bara en kartong med prylar ståendes i ett hörne. Skulle gissa på att de av dina saker som finns i lager reserveras, sen plockas allt när hela ordern finns i hyllorna. Att en pryl tar slut under tiden du väntar är alltså inte samma sak som att just ditt ex är sålt till någon annan, bara att din order + andras satte lagersaldot till noll.

Så skulle jag gjort om jag var komplett iaf ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Det finns ju ingen anledning att plocka din order delvis, då blir det bara en kartong med prylar ståendes i ett hörne. Skulle gissa på att de av dina saker som finns i lager reserveras, sen plockas allt när hela ordern finns i hyllorna. Att en pryl tar slut under tiden du väntar är alltså inte samma sak som att just ditt ex är sålt till någon annan, bara att din order + andras satte lagersaldot till noll.

Så skulle jag gjort om jag var komplett iaf ;).

Jo men man vet väl aldrig med dessa!
Blev "lovad" leverans i veckan, så är fan upp till bevis för dom nu..

Kan tillägga att jag fick mailsvar förra veckan efter 10dar att alla grejer fanns inne, de va för 1 vecka sen. därför man undrar varför skiten inte blivit plockad!

Permalänk

När får ni in http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=745047 igen? Det preliminära datumet stämmer uppenbarligen inte.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av WingsWest:

Är det en Komplett PC du beställt? Alla produkter reserveras för dig när du lägger din order. Du behöver inte vara orolig för att de tar slut under tiden. Hör gärna av dig till oss så kan vi kika närmare på din order och varför den inte blivit plockad. 031-710 20 00

Skrivet av Paradoxnode:

När får ni in http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=745047 igen? Det preliminära datumet stämmer uppenbarligen inte.

Dessa ska komma in till oss på onsdag den här veckan.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur går det för er kundtjänst? Jag mailade er ca 0830 i torsdags, börjar bli lite sugen på ett svar nu .. please :).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.