Sätta in pengar på sitt kort från mobilsaldo?

Permalänk

Sätta in pengar på sitt kort från mobilsaldo?

Hejsan! Jo, jag har just nu 60 kr på mitt saldo på mobilen som jag inte vill ha på min mobil längre, vill sätta in dessa 60 kr på mitt kort istället. Hur gör jag för att skicka pengar till ett kort? Kan man göra det med Swish eller annan tjänst?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: 1 TB 7200 RPM Moderkort: Asus Z87-A CPU: Intel Core i7 4770k 3,5GHz RAM: Kingston HyperX Beast 16GB DDR3 2400MHz GPU: Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB PSU: Cooler Master GX Lite 600W Tangentbord: Logitech Gaming Keyboard G110 Mus: Logitech G500 Webbkamera: Logitech HD Webcam C310 Mikrofon: Logitech USB Microphone Hörlurar: SteelSeries Siberia V2 Hörlurar: Pioneer HDJ-1500

Permalänk
Medlem

Har du läst på swish hemsidan?

Permalänk

skulle tro att detta inte är möjligt på något sätt.
Tänk dig själv hur det skulle se ut du laddar telen med tex comviq kompis och sen så sätter du över dom pengarna på ditt kort igen då har du fått gratis sms i en månad utan att betala för det.

Visa signatur

Chassi: CM Storm Scout 2, Modekort: MSI Z77 Mpower, Psu: Cooler Master SILENTPro,
Cpu: Intel i7 2600K, Ram: Kingston HyperX Red 32GB (4*8gb), SSD: 120GB Corsair Force
Bil dator: Chassi: In-Win BQ656, Modekort: Asus P8H61-I LX R2.0, Psu: M2-ATX-HV 140w, Cpu: Intel pentium G645, Ram: Kingston HyperX blue 8GB (2*4gb), SSD: crucial V4,
Skärm: Deltaco 8" TFT-färgskärm (Touchscreen)

Permalänk
Medlem

Jag känner inte till att det hos någon operatör går att bygga upp en pensionsfond i sitt mobilsaldo, och sedan ladda tillbaks dem till kontanter. Kontantkortssaldon brukar endast kunna betalas ut i undantagsfall, t.ex. dödsfall, och då mot administrationsrelaterade utbetalningsavgifter som sällan gör det mödan värt. Det ligger stor finness i att du inte köper "60 kronor" till ditt mobilsaldo, utan just "operatörskrediter motsvarande 60 kronors värde". Precis som Microsoft's XboxLive-poäng gör sig operatören skyldig dig väldigt litet i gengäld mot de pengar du redan betalat in.

Visa signatur

Asus M5A99X EVO | AMD PhenomII x6 1100T @3.3GHz | Hyper 212+ EVO | Corsair DDR3 1600MHz @16GB | Asus GeForce GTX 1060 @1GB | Crucial M4 SSD @128GB | OCZ Solid 3 SSD @60GB | Seagate barracuda HDD @2TB | Corsair TX650 @650W | benQ 24" @2ms | Logitech X-540 @70W 5.1-surround | Corsair Gaming K95 RGB