Permalänk
Medlem

Mini ITX i Define R4

Hej hej!
Lägger upp några enkla bilder på hur min maskin ser ut just nu. Den ser inte spektakulär ut på något vis med bilder på komponenter är väll alldrig fel? Ser kanske lite lustigt ut med ett pyttemoderkort i ett miditower, men det bara en tillfällig lösning innan övergång till en multi-gpu lösning. Luftigt blir det i alla fall!

ASUS P8z77-I Deluxe
Intel i5 3570K - Kyld av Noctua NH-U12P SE2 med 2x Arctic Cooling 120mm PWM
Corsair 2x4GB 1600 MHZ LP Blue
Sapphire HD7970 Vapor-x 6GB
Samsung 830 256 GB
Intel 520 120 GB
Fractal Design R4 Black
Fractal Design Newton R3 1000W

Mini ITX i Define R4

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk

Nice kabeldragning, bra komponenter och grymt städat bygge! 4/5

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt och städat! Ser något tomt ut dock
Om du ändå inte skulle ha hårddiskar eller ODD, varför då inte välja ett mindre chassie?

Permalänk
Medlem

Lite konstig val av komponenter enligt mig...

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RasmusKvist:

Nice kabeldragning, bra komponenter och grymt städat bygge! 4/5

Jag tackar för det ömdömet!

Skrivet av biorrith:

Riktigt snyggt och städat! Ser något tomt ut dock
Om du ändå inte skulle ha hårddiskar eller ODD, varför då inte välja ett mindre chassie?

Tack så mycket! Ja nästan lite spöklikt tomt. Planen är att byta moderkort till ett fullstort ATX snart och köra med dubbla grafikkort.

Skrivet av Skylar7s:

Lite konstig val av komponenter enligt mig...

Jo jag håller med, mycket udda just nu. Men valet av moderkort är tillfälligt, datorn är tänkt att få dubbla GPUer på ett fullltort ATX så snart som möjligt. Därav även valet av nätagg.

Visa signatur

Save Scummer!