Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Tjena!

Härligt att ni ligger på.. Vi skall se vad vi kan få till inför Sommarfestkampanjen vi drar igång på måndag Det ser ut att bli någon trevlig Sony modell, dessvärre sålde vi slut Eizo Forisen på 1H Rean vi körde igår kväll, men vi ska se om vi kan ordna något där också. Vad är det för skärm du är ute efter?

Soliga hälsningar
Christoffer, inWarehouse.se

Om du lovar att det blir Xperia S så håller jag utkik på måndag Jättegärna Intel Core i7 3930K också! Då skickar jag ett fint vykort till er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Tjena!

Härligt att ni ligger på.. Vi skall se vad vi kan få till inför Sommarfestkampanjen vi drar igång på måndag Det ser ut att bli någon trevlig Sony modell, dessvärre sålde vi slut Eizo Forisen på 1H Rean vi körde igår kväll, men vi ska se om vi kan ordna något där också. Vad är det för skärm du är ute efter?

Soliga hälsningar
Christoffer, inWarehouse.se

väldigt många på forumet som är ute efter skärmar med högre upplösnng än 1920*1080

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Tack för Rean igår, väntar på Skärmen

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av The Door:

Tack för Rean igår, väntar på Skärmen

Kul att du hittade en skärm som passade

Skrivet av Kogster:

väldigt många på forumet som är ute efter skärmar med högre upplösnng än 1920*1080

Jag har tagit önskemålet vidare - så håll tummarna att det dyker upp en högupplöst skärm i kampanjen under nästa vecka.

/Christoffer

Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Kul att du hittade en skärm som passade

Jag har tagit önskemålet vidare - så håll tummarna att det dyker upp en högupplöst skärm i kampanjen under nästa vecka.

/Christoffer

Jag är också intresserad av en skärm med 2560x1440 eller högre upplösning om ni grejar ett riktigt bra erbjudande. Och 4x4GB DDR3 minne... det blir många tusenlappar från mig!

Permalänk
inWarehouse.se

Vi har just nu rabatt på en läcker 27" LED från Samsung med upplösning 2560x1440, vi kör den i kampanj fram tills den 15/7

Ni hittar den här: http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=752238

/Christoffer

Permalänk
Avstängd

Fyra kronor SSD-rabatt, fantastiskt billigt?

Jag undra lite om meningen med att ha den produkten i urvalet veckans klipp?

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av stormense:

Fyra kronor SSD-rabatt, fantastiskt billigt?

http://i1201.photobucket.com/albums/bb353/stormense/billig.jp...

Jag undra lite om meningen med att ha den produkten i urvalet veckans klipp?

Hej!

Här har det blivit galet, rätt pris på disken skall vara 2195kr denna veckan. Detta är nu uppdaterat på sidan:

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=661339

Stort tack för att du uppmärksammade detta!

Permalänk
Avstängd

Jag ser det, 2 254 kr inklusive frakt om man bara ska handla den. Mycket prisvärt denna vecka

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Flyttad till #12902999

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej Inwarehouse!
'Sitter med en bruten arm,så skrivfel kan förekomma med pekfingervalseb!
Vil bara tacka för en otrolit god service och tjänst,när ni skickade mig nya skruvar till min corsairkylning och för det bemötande och hjälp jag fick:)

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Ni är inte unika på något sätt, allt är bara mittemellanbra...
Skulle vara kul ifall ni kunde ha ex. Grattis frakt dag en dag varannan månad eller kanske ju fler som köper en sak, desto mer går priset ner.
Skulle även vara bra om ni hade en liite mer unik hemsida

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av godspeed:

Hej Inwarehouse!
'Sitter med en bruten arm,så skrivfel kan förekomma med pekfingervalseb!
Vil bara tacka för en otrolit god service och tjänst,när ni skickade mig nya skruvar till min corsairkylning och för det bemötande och hjälp jag fick:)

Vi tackar ödmjukast för de värmande orden, det glädjer oss att vi levt upp till dina förväntningar

Skrivet av sten1930:

Ni är inte unika på något sätt, allt är bara mittemellanbra...
Skulle vara kul ifall ni kunde ha ex. Grattis frakt dag en dag varannan månad eller kanske ju fler som köper en sak, desto mer går priset ner.
Skulle även vara bra om ni hade en liite mer unik hemsida

Alltid kul med nya kampanjförslag - jag vidarebefordrar dina idéer till vår marknadsavdelning!

Permalänk
Medlem

Ni har "Super sale" på er sida nu och nästan allt på den utom Panasonic UT50 verkar vara nedsatt lite. Ingen chans den också kommer sänkas några hundralappar? Ni hade ju ett riktigt bra pris på den för nån månad sen.

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av XerXes:

Ni har "Super sale" på er sida nu och nästan allt på den utom Panasonic UT50 verkar vara nedsatt lite. Ingen chans den också kommer sänkas några hundralappar? Ni hade ju ett riktigt bra pris på den för nån månad sen.

Vad kul att du hittat kampanjen..!

Den är dessvärre redan så hårt pressad att vi inte klarar sänka mer.. Om du vill ned lite i pris kör vi denna på kampanj: LG 50" Plasma TV 50PN650T - prisvärd!

Permalänk
Medlem

Kul att se att flera ÅF vill vara med, har ni samma som CDOn att vi har någon kod vid kassan eller är det de vanliga nedsatta produkterna. På jakt efter ett nytt grafikkort. Var inte mycket komponenter på super-sale.

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av subonez:

Kul att se att flera ÅF vill vara med, har ni samma som CDOn att vi har någon kod vid kassan eller är det de vanliga nedsatta produkterna. På jakt efter ett nytt grafikkort. Var inte mycket komponenter på super-sale.

Vi tyckte det blev så himla mycket produkter på kampanjsidan redan men här hittar du ett par pressade grafikkort:

ZOTAC GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
MSI GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA

Ingen rabattkod än så länge - lägger in önskemålet i förslagslådan så får vi se vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Vi tyckte det blev så himla mycket produkter på kampanjsidan redan men här hittar du ett par pressade grafikkort:

ZOTAC GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
MSI GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA

Ingen rabattkod än så länge - lägger in önskemålet i förslagslådan så får vi se vad som händer

Var på jakt efter Msi 680 fast med Frozen kylaren. Tror ni hade den men missade den tydligen. Får nöja mig med diskar och kylning denna gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Vad kul att du hittat kampanjen..!

Den är dessvärre redan så hårt pressad att vi inte klarar sänka mer.. Om du vill ned lite i pris kör vi denna på kampanj: LG 50" Plasma TV 50PN650T - prisvärd!

Blev en UT50 ändå nu fast det känns lite surt att jag missa rean för en månad sen. Förhoppningsvis en bra tv ialf.

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av XerXes:

Blev en UT50 ändå nu fast det känns lite surt att jag missa rean för en månad sen. Förhoppningsvis en bra tv ialf.

Bra val, hoppas du blir nöjd med TV:n Panasonics Plasmor är i en klass för sig!

Permalänk
Medlem

Vad kul att inWarehouse finns på detta forum!
Jag vill passa på att varna för denna butik då dom annonserar varor till reapriser som dom sedan inte levererar.
I mitt fall gäller det MSI GE70 som dom annonserade ut i deras "back to school rea" med upp till 50% rabatt.
Kan ju även tillägga att min gode väns pappa som även han köpte denna dator fick den levererad.
Jag har varit i kontakt med Konsumentrådgivningen i Uppsala kommun som gjorde en opartisk prövning och ansåg att med min bildbevisning hade jag rätten på min sida att få datorn levererad till utannonserat pris. Men dessa damer och herrar på inwarehouse ville fortfarande inte hålla sin del av avtelet och därför ligger ärendet nu hos ARN tyvärr.
Slutsats; mycket missnöjd med inwarehouse handlande och vill varna andra för denna butik.

Permalänk
Medlem

Detta är ju om något verkligen falsk marknadsföring.
Att säga att denna dator har en "FULL HD Skärm" stämmer inte alls.
Skärmen har en upplösning på endast 1366 x 768.
Och mycket mindre än så vet jag inte om det i dags läget ens går att hitta på en 15.6" laptop.
Full HD är alltid 1080p som minst och inget annat.

Riktigt dåligt!

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=783796

Här finns den med i deras reklam blad där det står "FULL HD skärm" i beskrivningen.
http://www.inwarehouse.se/k/kcf.aspx?id=8486&c_rid=309W6Vkwe2...

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Och mycket mindre än så vet jag inte om det i dags läget ens går att hitta på en 15.6" laptop.

Riktigt dåligt!

Kanske bara är en felskrivning? Du kanske kan länka datorn i sig också så man kan se vilken det är fel beskrivning på..

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Kanske bara är en felskrivning? Du kanske kan länka datorn i sig också så man kan se vilken det är fel beskrivning på..

Förlåt länken råka försvinna^^
Fixar.

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk
inWarehouse.se
Skrivet av EasterN:

Jag vill passa på att varna för denna butik då dom annonserar varor till reapriser som dom sedan inte levererar.
I mitt fall gäller det MSI GE70 som dom annonserade ut i deras "back to school rea" med upp till 50% rabatt.
Kan ju även tillägga att min gode väns pappa som även han köpte denna dator fick den levererad.
Jag har varit i kontakt med Konsumentrådgivningen i Uppsala kommun som gjorde en opartisk prövning och ansåg att med min bildbevisning hade jag rätten på min sida att få datorn levererad till utannonserat pris. Men dessa damer och herrar på inwarehouse ville fortfarande inte hålla sin del av avtelet och därför ligger ärendet nu hos ARN tyvärr.
Slutsats; mycket missnöjd med inwarehouse handlande och vill varna andra för denna butik.

Hej EasterN,

På kampanjen hade vi en mix av produkter, vissa var prissänkta upp till -50% och andra till ett konkurrenskraftigt grundpris (t.ex. MSI GE70 & GE60. Detta pga att vi ville visa upp bredden i vårt sortiment. Jag kan bara beklaga om du uppfattat vår kommunikation på sättet du beskriver - det är någonting vi tar med oss framöver Vi hade dock ingen annons där vi visade upp GE70 med en -50% splash eller prissänkning, det var ordinarie pris.

Skrivet av zOlid:

Riktigt dåligt!

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=783796

Här finns den med i deras reklam blad där det står "FULL HD skärm" i beskrivningen.
http://www.inwarehouse.se/k/kcf.aspx?id=8486&c_rid=309W6Vkwe2...

Ajdå, det verkar som att vi blandat ihop specarna här dessvärre. Ber ödmjukast om ursäkt för missen!

//Christoffer

Permalänk
Medlem
Skrivet av inWarehouse:

Hej EasterN,

Vi hade dock ingen annons där vi visade upp GE70 med en -50% splash eller prissänkning, det var ordinarie pris.

Jag vet att det du skrev är en lögn då jag har en printscreen på det där det står -47%. Men jag vill inte diskutera det här.
Dåligt skött.

Vänliga hälsningar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av inWarehouse:

Hej EasterN,

På kampanjen hade vi en mix av produkter, vissa var prissänkta upp till -50% och andra till ett konkurrenskraftigt grundpris (t.ex. MSI GE70 & GE60. Detta pga att vi ville visa upp bredden i vårt sortiment. Jag kan bara beklaga om du uppfattat vår kommunikation på sättet du beskriver - det är någonting vi tar med oss framöver Vi hade dock ingen annons där vi visade upp GE70 med en -50% splash eller prissänkning, det var ordinarie pris.

Ajdå, det verkar som att vi blandat ihop specarna här dessvärre. Ber ödmjukast om ursäkt för missen!

//Christoffer

Ren och skär bullshit, riktigt fult att skriva så. Jag hade också beställt en av dessa och fick samma "förklaring"

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Ren och skär bullshit, riktigt fult att skriva så. Jag hade också beställt en av dessa och fick samma "förklaring"

http://img30.imageshack.us/img30/9724/msev.png

+1

Permalänk
Medlem
Skrivet av EasterN:

Uppdatering.

Jag blev kontaktad av en kille vid namn Jesper som jobbade på inwarehouse. Han beklagade hur detta hade sköts och var mycket trevlig.
Han skickade mig en ny faktura så det var möjligt att köpa datorn till priset jag hade köpt den för tidigare.

Slutsats, bra att inwarehouse efter mycket om och men tog sitt ansvar. Jag kommer självklart att dra tillbaka anmälan som ligger hos ARN nu när jag har hämtat min nya dator.

Återigen stort tack till Jesper p inwarehouse som var mycket trevlig på telefon och som lovade att titta på denna tråden där inwarehouse dumförklarade mig genom att påstå att datorn ifråga aldrig varit nedsatt till det priset jag påstod.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EasterN:

Uppdatering.
Jag blev kontaktad av en kille vid namn Jesper som jobbade på inwarehouse. Han beklagade hur detta hade sköts och var mycket trevlig.
Han skickade mig en ny faktura så det var möjligt att köpa datorn till priset jag hade köpt den för tidigare.

Slutsats, bra att inwarehouse efter mycket om och men tog sitt ansvar. Jag kommer självklart att dra tillbaka anmälan som ligger hos ARN nu när jag har hämtat min nya dator.

Återigen stort tack till Jesper p inwarehouse som var mycket trevlig på telefon och som lovade att titta på denna tråden där inwarehouse dumförklarade mig genom att påstå att datorn ifråga aldrig varit nedsatt till det priset jag påstod.

Kul att det ordnade sig för dig, men oerhört tråkigt att de inte behandlar alla kunder lika, hade också beställt en men där var de inte lika tillmötesgående. Antar att det måste till en anmälan till ARN.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.