Problem med att stänga av Adblock på Swec.

Permalänk
Medlem

Problem med att stänga av Adblock på Swec.

Jag har ett problem med Adblock till Safari.
När jag stänger av att adblock ska vara på, på sweclockers.com (och andra sidor jag vill ha det avstängt på), så vill det inte stänga av helt.
Även fast jag valt att låta adds vara på, på alla domäner med sweclockers i namnet, så flera ggr när jag hoppar in på forumet eller första sidan till och med, så är alla adds avstängda.
Om jag laddar om sidan så fungerar dom igen allt som oftast.
Vet inte varför det är såhär.

Någon som har någon ide vad det kan vara som strular till det, och gör att det buggar ur rätt ofta.

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Jag har ett problem med Adblock till Safari.
När jag stänger av att adblock ska vara på, på sweclockers.com (och andra sidor jag vill ha det avstängt på), så vill det inte stänga av helt.
Även fast jag valt att låta adds vara på, på alla domäner med sweclockers i namnet, så flera ggr när jag hoppar in på forumet eller första sidan till och med, så är alla adds avstängda.
Om jag laddar om sidan så fungerar dom igen allt som oftast.
Vet inte varför det är såhär.

Någon som har någon ide vad det kan vara som strular till det, och gör att det buggar ur rätt ofta.

Hur ser din filterlista ("whitelist") ut?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

Hur ser din filterlista ("whitelist") ut?

Den är standard.
Men jag har tryckt på "tillåt reklam på denna sida".
Och där kan man välja om man vill tillåta allt med www.sweclockers.com i, och det har jag.
Oftast fungerar det, men ibland när jag kommer in på första sidan eller när jag går in på forumet tex, så blir reklamen avstängd och meddelandet högst upp från swec om att reklam är avstängd kommer upp.

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE