Nu har min bror ändrat sig och vill helt enkelt ha en sproillans ny burk med allt vad det innebär. Jag har tittat runt lite och kommit fram till följande åt honom:
Jag har en cd/dvd enhet sedan tidigare. Men ser det bra ut i övrigt? Får uppdatera den efterhand med SSD och lite annat smått och gott. Tackar ödmjukast för hjälpen här på SC!
Varför 8320 istället för 8350? http://www.inet.se/produkt/5322017/cooler-master-hyper-212-ev... slänga in den istället för stock? Och "Helt ok..." finns det andra ändringar du tycker jag skall göra? Det enda syftet datorn har är BF4, det är allt vi lirar och gör på våra stationära datorer.
Ok, låter bra. Tog AMD främst för priset, sen har jag hört att det presterar bra i BF4 trots sitt ringa pris. Som sagt, det är endast för BF4 datorn inhandlas. Annars är det MacBook:en som sköter allt som har med studier och skit att göra
Nu är slutversionen klar tror jag, fick byta moderkort för att vara säker på att jag inte behövde uppdatera bios + att det hade fått väldigt goda recensioner. Behöver bara klartecken sen trycker jag på köp!