Permalänk
Medlem

[CS:GO] Söker klan/göra klan

Tjenare!!
Vi är två grabbar på 16 år som söker efter en klan eller några som vill skapa en klan (för skojs skull) eftersom vi nu har tröttnat på att spela med folk som inte kämpar för att vinna
Min rank är Gold nova I
Kompis rank är Gold nova I
Vi har inte spelat jätte mycket men vi körde mycket css

Steam: tobee116

Permalänk

Jag är gärna med.
Har inte lirat så mycket GO så tror ej jag har en rank, men anser att jag är ganska duktig.
Var mid/high i gamla 1.6 tiden, men det är länge sen.

EDIT: Är 16 också.

Mvh,

Visa signatur

VaporX 7970ghz@ 1200/1600
2600k@ 4.2Ghz 1.312V

http://valid.canardpc.com/2822403

Permalänk
Medlem

Steam namn???

Permalänk
Medlem

Vi är ett par grabbar på 16år också. Jag har legendary eagle som rank.Mina polare har lite blandat alla under mig.Vi kan kanske kan lira ialf lite matchmaking och så. Heter sane_97 på steam.

Permalänk
Skrivet av JinKx:

Steam namn???

originalfoe

Visa signatur

2600k@ 4.2Ghz 1.312V

Permalänk
Medlem

vad fan är gold nova? jag är näst högsta.. men på vilken nivå ligger gold nova?

Permalänk
Medlem

Vilken nödvändig kommentar careau

Permalänk
Medlem

nästnäst högsta mena jag.

Permalänk
Medlem

ni kan testspela med oss nu om ni vill?

Permalänk
Medlem

Sure, men ni kommer ju inte tycka vi är bra. Steam: tobee116

Permalänk
Avstängd

Vill gärna också vara med. Är ganska duktigt och är också 16 år

Permalänk
Medlem

alla som vill lira adda sane_97. Har legendary eagle som rank och 600 speltimmar.

Permalänk

Jag är 22 år gammal och relativt ny för counter strike. Har dock spelat väldigt många fps-spel så jag har inga större problem att anpassa mig för cs.
Jag/vi spelar i princip varje kväll.

steam: CGremby

Permalänk

Tänkte kolla med er som spelar go här på swec. Skulle ni varit intresserade att delta i en CS:GO-turnerning? Om intresse finns så kan jag styra upp en

Permalänk

Uppdaterar tråden igen pga extremt sug av att spela med taggade, engagerade svenskar.
Adda mig på steam om ni vill lira ikväll: originalfoe

Visa signatur

2600k@ 4.2Ghz 1.312V

Permalänk

Kommer hem från jobbet vid 21:30 och lirar gärna! Spelade CS:GO när det släpptes men bara lirat till och från nu. Var Legendary Eagle Master! 18år om det har någon betydelse

Live660 var steam kontot.

Permalänk
Medlem

Tja söker en klan eller någon/några att att starta en klan med. Vet inte riktigt vilken skill jag är men skulle tippa på mid mid+. Adda mig på skype: johansson94robin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tänkt att starta en csgo tunering om intresse finns. Här är tråden me lite grundlig information. #13875504

Permalänk
Medlem

Tjena alla grabbar och tjejer som gillar att spela CS;GO . Jag har en klan som är svensk har Några randoms som är engelsktalande. men vi söker effter svenska spelare som vill joina oss. vi ligger på rank mellan guld nova 1 och guldnåva 4 . vi har atm 3-4 ST som är aktiva. Vi vill ha spelare som kämpar för att vinna och spelare som Kan hålla possitioner som vi anger. vi försöker spela så seriöst som möjligt. Men självklart ska man ha kul och trevligt och kämpa som ett team!. vir klan heter RedStripe. och vi har ingen åldersgräns efftersom att klanen är för alla. (Men vi kommer ha ett mer Seriöst team) Alla är välkommna att prov spela med oss. vi kommer arangera PCV inom klanen med vinster för osv vi kommer även slänga upp en hemsida. Själv nickar Plazma ︻デ┳ー Ingame och är guldnova 2 och 22år gammal och Klan Ledare. Adda mig om ni är intresserade!.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JinKx:

Tjenare!!
Vi är två grabbar på 16 år som söker efter en klan eller några som vill skapa en klan (för skojs skull) eftersom vi nu har tröttnat på att spela med folk som inte kämpar för att vinna
Min rank är Gold nova I
Kompis rank är Gold nova I
Vi har inte spelat jätte mycket men vi körde mycket css

Steam: tobee116

Finns det plats för en som inte har en rank än men försöker få en och inte lirar så jätte mycket cs:go?

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem

Tjena allihopa letar 1 spelare till ett nytt lag.
Vi är 4 st killar från skåne (3st är 16 och en är 21)
Letar en support/IGL med en rank på minst LE, helst LEM och med iallafall runt tusen timmar.
Om du vill kontakta så skriv gärna här eller lägg till mig på steam: http://steamcommunity.com/id/ClearityGaming/