Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Tre rear ut mobilt bredband 100GB för 200kr per mån.

https://www.tre.se/privat/bredband/router/Huawei---Webbkontak...

Det är rätt lockande men jag hittar inte ifall det är bindningstid på det. Antar att det är 24månaders bindningstid.

Är du sugen på det köp det via PhoneHouse då får du Xbox 360 250GB och 2 spel på köpet.

http://www.phonehouse.se/kampanjer/100gb-surf-till-halva-pris...

Permalänk
Medlem

Jag funderar på att köpa MSI Z87-G45 från webhallen för 1090, kostar vanligtvis 1239:- på prisjakt. Men samtidigt kan jag tänka mig att vänta till mellandagsrean och hoppas att den blir ännu billigare då. Det skulle suga om den inte går på mellandagsrean och så får man betala 1239 ändå.

Så frågan är vad hade ni gjort /vad tycker ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludvig88:

Är du sugen på det köp det via PhoneHouse då får du Xbox 360 250GB och 2 spel på köpet.

http://www.phonehouse.se/kampanjer/100gb-surf-till-halva-pris...

Länken leder till en sida som säger:
100gb surf till halva priset med 3
Kampanjen kunde inte hittas eller så har den utgått.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Länken leder till en sida som säger:
100gb surf till halva priset med 3
Kampanjen kunde inte hittas eller så har den utgått.

Då är dom slut. Dom första 100 kunderna fick Xbox och spelen på köpet.

Permalänk
Medlem

Tillbaka till Inet-prisfestspektaklet. Ni har säkert icke förglömt att Inet hade både en och två misslyckade prisfestförsök förra veckan.

Efter andra försöket skrev de att de var ledsna och sedan att man kunde kontakta VD:n direkt via mail. Skulle man tolka detta som att man skulle mailat VD:n om man ville ha något? Det vekar minnsann så, för både Nexus 7 och Samsung 840 EVO 120GB är nämligen slut, enligt Inets Facebooksida. Vi som inte ville dränka VD:n i mail får väl komma ihåg att göra tvärtom till nästa gång.

Jag hade alltså räknat med att Inet skulle pytsa ut erbjudandena under denna vecka, vilket de även gör med de mindre populära produkterna.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av pecill:

Tillbaka till Inet-prisfestspektaklet. Ni har säkert icke förglömt att Inet hade både en och två misslyckade prisfestförsök förra veckan.

Efter andra försöket skrev de att de var ledsna och sedan att man kunde kontakta VD:n direkt vid mail. Skulle man tolka detta som att man skulle mailat VD:n om man ville ha något? Det vekar minnsann så, för både Nexus 7 och Samsung 840 EVO 120GB är nämligen slut, enligt Inets Facebooksida. Vi som inte ville dränka VD:n i mail får väl komma ihåg att göra tvärtom till nästa gång.

Jag hade alltså räknat med att Inet skulle pytsa ut erbjudandena under denna vecka, vilket de även gör med de mindre populära produkterna.

Det var antagligen många som skickade mail, men jag kan aldrig tänka mig att de skulle skicka ut produkter till alla som hörde av sig. Att skicka ut till några, som sen kommer skriva om det på Internet, skapar dock väldigt fin PR.

Jag hoppas bara att de fortsätter rulla ut produkter, en åt gången, och att jag hinner få tag i ett tangentbord eller kylaren om de lägger ut det igen.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Slog till på Acer skärmen på inet för 999kr. Betalat den nu, så det är bara att vänta in skärmen! Hoppas den är så bra som alla påstår. Någon annan som slog till på den? Någon som hunnit få hem skärmen, sist inet hade kampanj pris på skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slugg087:

Jag funderar på att köpa MSI Z87-G45 från webhallen för 1090, kostar vanligtvis 1239:- på prisjakt. Men samtidigt kan jag tänka mig att vänta till mellandagsrean och hoppas att den blir ännu billigare då. Det skulle suga om den inte går på mellandagsrean och så får man betala 1239 ändå.

Så frågan är vad hade ni gjort /vad tycker ni?

Det var en löjligt liten rabatt, tycker jag.
Vad är det som får dig att vilja ha just detta moderkort?

Gigabyte har en hyfsad "cash back"-kampanj, som ger 20-30% tillbaka. (Krav om att butiken som säljer kortet är etablerad i norden?)
CDON är till exempel OK, De har dessutom bäst pris på dessa kort, enligt prisjakt.
Köpte själv ett G1.Sniper som ingick i kampanjen tidigare.

http://bf4.gigabytenordic.com/

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av pecill:

Efter andra försöket skrev de att de var ledsna och sedan att man kunde kontakta VD:n direkt vid mail. Skulle man tolka detta som att man skulle mailat VD:n om man ville ha något? Det vekar minnsann så, för både Nexus 7 och Samsung 840 EVO 120GB är nämligen slut, enligt Inets Facebooksida. Vi som inte ville dränka VD:n i mail får väl komma ihåg att göra tvärtom till nästa gång.

Jo men orka gråta över spilld mjölk.

Skrivet av DunderKlumpen:

Det var antagligen många som skickade mail, men jag kan aldrig tänka mig att de skulle skicka ut produkter till alla som hörde av sig. Att skicka ut till några, som sen kommer skriva om det på Internet, skapar dock väldigt fin PR.

Jag hoppas bara att de fortsätter rulla ut produkter, en åt gången, och att jag hinner få tag i ett tangentbord eller kylaren om de lägger ut det igen.

Kylare eller Tangentbord. Eye!
Dessvärre är tangentborden slut enligt Inet själva på facebook.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Tangentbordet är tyvärr även det slut. Allt enligt deras engna Facebooksida.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av DavidtheDoom:

Jo men orka gråta över spilld mjölk.

Kylare eller Tangentbord. Eye!
Dessvärre är tangentborden slut enligt Inet själva på facebook.

Om de kommer så har jag första tjing!

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arln:

Det var en löjligt liten rabatt, tycker jag.
Vad är det som får dig att vilja ha just detta moderkort?

Gigabyte har en hyfsad "cash back"-kampanj, som ger 20-30% tillbaka. (Krav om att butiken som säljer kortet är etablerad i norden?)
CDON är till exempel OK, De har dessutom bäst pris på dessa kort, enligt prisjakt.
Köpte själv ett G1.Sniper som ingick i kampanjen tidigare.

http://bf4.gigabytenordic.com/

Jo anledningen är att sweclockers rekommenderade den här på sin sommardator, och jag har bestämt mig lite för att köra på den. Men hur fungerar cash-back kampanjen? Ah, tänkte köpa från CDON, de är billigast när det gäller många av de produkter jag vill ha

Permalänk
Hedersmedlem

Även jag slog till på skärmen, blev dock lite strul med beställningen men inets kundservice löste det på bästa sätt.

Hittar inte mycket om skärmen, någon som har lite input?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Även jag slog till på skärmen, blev dock lite strul med beställningen men inets kundservice löste det på bästa sätt.

Finns några recensioner här.

Permalänk
Keeper of Traditions

Sjutton också, kylaren slut redan

Aja, fick minnena iaf...

EDIT: Dags att maila VD:n?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av screamin-daemon:

Asus Rog Orion headset för 399:- hos Mediamarkt, endast idag. Närmaste på prisjakt 799:-
http://julkalender.mediamarkt.se/tavling/19

Stämmer inte.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1456384
599:- närmaste.

Permalänk
Skrivet av ilstallione:

Den är väl bra om man vill ha en långsam 24" skärm om inte annat...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JimmieSan:

Helt rätt, tackar för rättelsen. Fick gjort en sökning på Pro versionen av Asus rog Orion. Ändrat i tipstråden. Sen är Maxfps väl endast en onlineshop? vilket innebär att lägsta priset hamnar på 648:- Hos Mediamarkt är det däremot fraktfritt = 399:-

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Nexus 5 16GB för 3690:- hos Cyberphoto endast idag. Ange koden NEXUSJUL
http://www.cyberphoto.se/mobil/?http://www.cyberphoto.se/info...

Får inte denna att funka. Måste man vara inloggad?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MBMB:

Får inte denna att funka. Måste man vara inloggad?

Nej, testa igen Missade att Cyberphoto skapar idiotiska länkar som inte går att kopiera rakt av men ska funka nu.

Visa signatur

Permalänk

wops

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/189822-palit_geforce_...

!!!!

dom har ändrat till 5tusen i min order nu

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JimmieSan:

Kul att se någon göra rättelser på lämpligt ställe och inte i fyndtråden, blir så mycket rens på skräp i fyndtråden att man ibland glömmer bort gångerna då det görs rätt.

Nej, testa igen Missade att Cyberphoto skapar idiotiska länkar som inte går att kopiera rakt av men ska funka nu.

För mig fungerande länken fint men koden inte (går att slå in men ger inget avdrag). Segt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Daemon:

Kul att se någon göra rättelser på lämpligt ställe och inte i fyndtråden, blir så mycket rens på skräp i fyndtråden att man ibland glömmer bort gångerna då det görs rätt.

För mig fungerande länken fint men koden inte (går att slå in men ger inget avdrag). Segt.

Hmm, skumt att det fungerar med Pocket och Trend, kanske nåt tillfälligt fel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinxen:

25% off Everything på Allposters.com, use Coupon: DWX98GEX

Fint erbjudande men skall detta verkligen ligga i Fynd tråden?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Om man ska lägga upp något från Amazon eller någon annan icke-svensk butik, borde man testa att gå till det sista steget för att kolla om produkten först och främst skickas till Sverige, samt att slutpriset (skatter + frakt) landar på ett pris som är ja.. ett fynd.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hessi:

Om man ska lägga upp något från Amazon eller någon annan icke-svensk butik, borde man testa att gå till det sista steget för att kolla om produkten först och främst skickas till Sverige, samt att slutpriset (skatter + frakt) landar på ett pris som är ja.. ett fynd.

Skickades från m.sweclockers.com

Väljer man Amazon.co.uk så skickar de åtminstone till Svenska adresser och momsen blir Svensk.
Totalpris blir ca 1400.- (inget särskilt bra pris...)

£119.79 + £5.53 i frakt

Permalänk
Skrivet av klp65:

Väljer man Amazon.co.uk så skickar de åtminstone till Svenska adresser och momsen blir Svensk.
Totalpris blir ca 1400.- (inget särskilt bra pris...)

£119.79 + £5.53 i frakt

Du vet väl att inte i närheten av alla butiker på amazon skickar till sverige

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av pecill:

Efter andra försöket skrev de att de var ledsna och sedan att man kunde kontakta VD:n direkt via mail. Skulle man tolka detta som att man skulle mailat VD:n om man ville ha något? Det vekar minnsann så, för både Nexus 7 och Samsung 840 EVO 120GB är nämligen slut, enligt Inets Facebooksida. Vi som inte ville dränka VD:n i mail får väl komma ihåg att göra tvärtom till nästa gång.

Det verkar som att man skulle tolka hans uttalande som: "Kampanjen flyttas över till min mail." och inte nödvändigtvis att de var intresserade av att hjälpa dem som drabbats av deras driftproblem.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_x:

Sugen på en av de hetaste spelmössen som finns för tillfället?
Vi kör 30 minuters super-REA på SteelSeries Rival, ordinarie pris 549:- men idag mellan 15:00 och 15:30 kör vi 349:-

Som man säger: skynda fynda!

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/186248-steelseries_ri...

Någon dag för sent sådär..

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Hörde att steam ska ha sin winter sale om ett par tre timmar. Kommer nog vara många bra erbjudanden där

hörde att det ska vara mellandagsrea efter jul, kommer nog vara många bra erbjudanden

Visa signatur

31337