Hade varit kul att få höra om lite fler första intryck. Denna verkar snygg och rätt, på flera sätt. Jag använder knappt min Surface Pro 2, utan t-bord kan man väl få lite av den där platt-känslan, den jag nu inser att jag eftersökte. Jag trodde att jag skulle bära runt på SP2 och nyttja den men ack så fel jag hade.
Å ena sidan hoppas jag att den kommer snart, men å andra sidan kan jag lika gärna vänta, tror Nokia, precis som alla, kommer komma med en ganska så mycket vassare uppföljare. Med riktig USB och mer minne. Då hinner det även hända en del på mobilfronten. Så jag kan känna viss njutning i att vänta på något gott, jag tror även de kommer komma med nya hörlurar och annat, och jag vill ha nytt på alla fronter.
Men ni som valde denna, cred till er, lätt den coolaste och snyggaste plattan.
Hur funkar Spotify?
Edit: såg nu att web-varianten är mer än okej. Så där klarar man sig
Lite svårt att veta vad du vill veta Ställ frågor istället så kan jag försöka svara. Spotify via webben funkar bra, liksom Spotlite som är en tredjepartsapp. Däremot har jag själv börjat använda Nokia Music mer och mer så jag funderar på att avsluta mitt spotifyabbonnemang.
USB funkar perfekt via adaptern som jag skrev om innan. Såg nu att det även börjar dyka upp USB3-micro A till USB-Micro B, funkar det så blir det ju klockrent till en extern disk utan adapter.
http://www.usbcables.com/super-speed-usb-3-0-micro-a-to-micro...