Permalänk
Medlem

AMD Drivrutiner slutar fungera!

Hejsan! först så fryser sig hela skärmen sedan blir det svart i kanske 2 sec. Sen står det att AMD drivrutinerna har slutar fungera men nu har dom återställts, jag har testat att uppdaterat drivrutinerna men det händer fortfarande vet nån varför?

Permalänk
Inaktiv

Samma händer för mig när jag har en ostabil överklockning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Vad menas med det? kan du föklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Och jag har alldrig överklockat

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jeppan99:

Hejsan! först så fryser sig hela skärmen sedan blir det svart i kanske 2 sec. Sen står det att AMD drivrutinerna har slutar fungera men nu har dom återställts, jag har testat att uppdaterat drivrutinerna men det händer fortfarande vet nån varför?

Skriv upp vad du har för hårdvara + vad och när detta händer. Var vänlig titta i de trådar som är klistrade innan du postar i forumet.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jalle64:

Skriv upp vad du har för hårdvara + vad och när detta händer. Var vänlig titta i de trådar som är klistrade innan du postar i forumet.

Moderkort : MSI B85M-E33 mATX grafikkort : MSI Radeon R9 270x processor : intel core i5 nätagg : Corsair CX 500M 80 + Bronze Modulär, Ram minne : 8GB (2x4GB), det händer inte när jag spelar nånting det händer mest när jag är inne på twitch.