Permalänk
Medlem

HENDELSE!
Sänker priset på alla gallren med 20spänn!

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.
Erik Petterssons blogg om webbutveckling

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ptz0n
HENDELSE!

"allvar eller är det bara jag som inte fattar ironin????? :/" = $tring

IF $tring = "Allvar" ; then print "jippi när och var ska jag skicka beställningen fan vad du lurade oss.... chears(stavning) m8"

IF $tring = "skoja bara" ; then print "*snyft*snyft* stakars fattiga lila mej jag har inga pengar, inte råd att köpa dyra galler *buhuhu*

hoppas ni fatta det där jag hade inget att göra (har ingen fysik nu på morgonen) så jag vara tvungen att göra något.......

Visa signatur

Ursäkta min smått nationalistiska avatar jag menar inget illa mot någon jag bara gillar skåne...
Jag är certificierad dyslektike (stavning?? :) ) och jag kan fixxa papper på det :)

Permalänk
Medlem

Jag har inte fatta riktigt var man ska lämna beställning lr vilka som finns... kalla mig gärna dum;)

Permalänk
Citat:

HENDELSE!

börjar granska vad du just skrev "Sänker priset på alla gallren med 20spänn!" menar du med det att du säkner priset till 20 kr eller att du sänker från origninal priset (150) med 20 dvs 130?????

jag hoppas för allt i världen att det är det förstnämda.... eller?

Visa signatur

Ursäkta min smått nationalistiska avatar jag menar inget illa mot någon jag bara gillar skåne...
Jag är certificierad dyslektike (stavning?? :) ) och jag kan fixxa papper på det :)

Permalänk
Medlem

har suttit och tragglat mig igenom hela tråden nu.....phuu

verkar som om den här tråden håller på att dö.

Alpha:
Skulle verkligen vara intresserad av ett 80mm Jolt-galler
såg snack om priser ner mot 40:-/galler antar att Jolt skulle bli lite dyrare då det inte är jättesimpelt men är klart intresserad så länge det håller sig under 150:-.

Bor i Hammerdal, så du skulle inte behöva skicka gallret.

Oftopic: Lite less på Ica Supermarket i Brunflo Reklamen.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Funderat lite på detta, MEN eftersom joltgallret är avancerat som stryk så tjänar ni inte på det. men om nån hittar nån snygg stilren design så kanske vi kan pressa priset till CA 30 spänn + frakt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomtenizze

börjar granska vad du just skrev "Sänker priset på alla gallren med 20spänn!" menar du med det att du säkner priset till 20 kr eller att du sänker från origninal priset (150) med 20 dvs 130?????

jag hoppas för allt i världen att det är det förstnämda.... eller?

Japp 150 -> 130, 165 -> 145, 170 -> 150

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Japp 150 -> 130, 165 -> 145, 170 -> 150

Då kan man ju redan räkna ut att du tar ut överpris. jag tar ut 1 kr mer per galler, och det går till en cola efter jag postat iväg allt + frakt från fabriken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.

Då kan man ju redan räkna ut att du tar ut överpris. jag tar ut 1 kr mer per galler, och det går till en cola efter jag postat iväg allt + frakt från fabriken

Vet du vad gallern kostar och tillverka?
O sen är de svin dyr frakt från fabriken så jag kärnar inte många kronor nu efter sänkningen... =(

Och de är juh ändå jag som har suttit i flera timmar och ritat gallret så något borde jag få för de tycker jag.. Om jag inte hade ritat de så hade den här tråden troligen vart död eftersom det är mest jolt gallren som är intressanta.

Har jag fel?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Vet du vad gallern kostar och tillverka?
O sen är de svin dyr frakt från fabriken så jag kärnar inte många kronor nu efter sänkningen... =(

Och de är juh ändå jag som har suttit i flera timmar och ritat gallret så något borde jag få för de tycker jag.. Om jag inte hade ritat de så hade den här tråden troligen vart död eftersom det är mest jolt gallren som är intressanta.

Har jag fel?

Dom flesta vet att jolten inte kommer bli tillverkad. Och jag vet vad dom kostar ja. Jag ska inte vara dum med dig för ditt slit, jag skickar över ett par galler till dig om ditt galler skärs

Permalänk
Medlem

Får jag fråga vart du gör de isåfall...

O vadå vet att dom inte kommer att bli tillverkade? dom är tillverkade!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Får jag fråga vart du gör de isåfall...

O vadå vet att dom inte kommer att bli tillverkade? dom är tillverkade!

Det kan jag tyvärr inte säga

Jag syftade på att mina galler inte kommer att göras, inte jolten iafs

Permalänk
Medlem
Citat:

inen dricker cola... de är jolt eller julmust som gäller...

Pffft! vad säger du ptz0n? Helt ifrån vettet eller? Jag är en stolt Cola-drickare :o! Så det så.
Ang. dina skapelser... finurliga och najsa. Äkta aeg i dem. Diggar den fälg-liknande, UT- och Jolt-fläktgallren mest. Fortsätt i samma stil.

Ny sidor tillkommer hela tiden :D! Hinner fan inte med och läsa i samma takt som nya inlägg skrivs.

Bokning någonstans? Kan dock ej scripta beställningssida.

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X

Permalänk
Medlem

Ingen som råkat göra ett Blixtgaller? alltså en blixt uppifrån och ner, det är ju raka linjer

Permalänk
Medlem

sperma galler

För jättelänge sedan va det nån på detta forum som hade en ritning på ett spermafläkt galler som va ursnyggt. Missade chansen att köpa ett då.
Tror att den tråden dog efter ett tag, om nån vet var man kan få tag på det gallret så skulle det vara kul o veta om det går att fixa såna.

Annars så är jag intresserad av joltgaller 120mm

Visa signatur

AQXDA 2500+ @ 3000+, 8RDA+, 2x256 Twinmos 3200, Radeon 9700 np oklockat.
3DMark2003, PCMark2002, 3DMark2001

Permalänk
Medlem

Re: sperma galler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aval
För jättelänge sedan va det nån på detta forum som hade en ritning på ett spermafläkt galler som va ursnyggt. Missade chansen att köpa ett då.
Tror att den tråden dog efter ett tag, om nån vet var man kan få tag på det gallret så skulle det vara kul o veta om det går att fixa såna.

Annars så är jag intresserad av joltgaller 120mm

Har hört från en säker källa att filer på spermagaller finns i en dator ca. 4 mil söder om dej.

Permalänk
Medlem

Re: Re: sperma galler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TPRS

Har hört från en säker källa att filer på spermagaller finns i en dator ca. 4 mil söder om dej.

Visst är det skönt att man kan köra det man vill ha när man vill ha det. Hur många olika galler har du kört hittills?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: sperma galler

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bysse

Visst är det skönt att man kan köra det man vill ha när man vill ha det. Hur många olika galler har du kört hittills?

Tror det är 4-5 olika mönster, minns inte så noga och det är tidigt för mej nu.

Permalänk
Medlem

Nämen va trevligt. Gör du dom själv?
Hur mycket skulle det kosta att få köpa någe galler av dig?
Har du möjlighet att lägga upp bilder på mönstrena?

Visa signatur

AQXDA 2500+ @ 3000+, 8RDA+, 2x256 Twinmos 3200, Radeon 9700 np oklockat.
3DMark2003, PCMark2002, 3DMark2001

Permalänk
Medlem

Går det att skära ut i plexiglas ?
kanske lite tjockare då...
skulle nog bli grymt fräckt
om man hat plexifönster men på fidan me flekt i...

Visa signatur

Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Permalänk
Medlem

köp av joltgaller... maila mej så skickar jag dem... endast några 80mm kvar!
pettson07@hotmail.com

Visa signatur