Permalänk
Avstängd

Problem med Logitech Gaming Software

Hejsan, jag har problem med Logitech Gaming Software 5.10.127! När jag försöker öppna programmet händer ingenting! Har testat att köra programmet som administrator och även kört programmet i olika ''Kompatibilitetslägen''. Har sökt runt bra länge men inte hittat någon lösning! Är skitsugen på att köra Euro Truck Simulator igen, så skulle va riktigt schysst om nån kan hjälpa mig! (Btw, jag har windows 8)

Edit: Kan en moderator flytta tråden? Blev helt fel!

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Har du testat ifall det fungerar utan programmet?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Har du testat ifall det fungerar utan programmet?

Det funkar, men bara 90 grader behöver 900, har testat äldre uppdateringar men funkar ej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558