Permalänk
Avstängd

Uppdaterade bilder på datorer samt datorrum

Då man som nörd uppdaterar sig ganska så ofta så lägger jag upp ett nytt galleri.

Mitt tidigare galleri finns här:
http://www.sweclockers.com/galleri/11922-datorrum

Saker som ej blivit ändrade på lägger jag inte upp på nytt.

Uppdaterade bilder på datorer samt datorrum

Permalänk
Medlem

Härlig hörna! Det märks att du brinner för teknik Känner mig nästan inspirerad!

Permalänk
Permalänk
Medlem

4-5 TV-tuners? Gillar du att kolla TV eller?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av biorrith:

4-5 TV-tuners? Gillar du att kolla TV eller?

Kan man så ska man

Permalänk
Medlem

Din Unifi där för LR behöver du ju inte Dom vanliga har ju en grymt stor upptäckningsområde. När jag bodde i hus hade jag en tomt på 2000kvm. Min Unify Pro täckte upp hela den tomten utan problem. Nu bor jag i en lgh inne på Söder. Har täckning en bit ifrån min lgh på väg till tunnelbanan liksom

Har även en utomhusmodell som ligger och skräpar lite då jag inte riktigt vet vad jag ska göra med den Den har grymt bra täckning! Tyvärr bara 2,4GHz bandet på den så därför den ligger och skräpar.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Aldrig funderat på att ta ut datorn i garaget och få bort allt damm med en kompressor?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc mini l Nätdel: Corsair CX750 l Moderkort: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M l Processor: Intel core i5 3570K (4.5GHz @ 1,128Volt) l Minnen: Corsair 16GB Vengeance l Grafikkort: Msi GeForce GTX 670 sli l Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB l SSD: Kingston V300 120GB l Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om Rokkor objektiv till din nex! Fungerar grymt med adapter, enda nackdelen är saknaden av OSS och autofokus. Och billigt är det.

Permalänk
Medlem

"arbetsstationen lite från vänster sida" och en bild från höger sida.

Gjorde min dag iaf! :'D

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.