Consilium Svenskt raiding guild på Kazzak EU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne-1991:

Du är välkommen att tjöta dag in och dag ut sålänge du inte stör oss på bossar under raids. Vi hade något stjärnskott förut som hoppade ner i kanalen där vi satt och började gorma/skrika, han vart bannad. Men bara tugga gojja med members och chilla galet är du mer än välkommen att göra!

Haha, not to worry, jag är inte så värst hysterisk av mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Rekryteras det fortfarande? För i sånna fall är jag intresserad.

Jag kom nämligen tillbaks för en månad sedan efter att ha varit borta sen början utav WotLK. Har aldrig varit den som varit i guilds eller liknande. Gjorde någon open raid i WotLK men inget seriöst. Men i och med att WoD är runt hörnet och att man blivit lite äldre så har jag funderat på att bli lite seriösare och gå med i någon guild. Har som sagt aldrig varit väldigt seriös men har börjat få häng på min Dwarf Frost DK jag har på Neptulon. Fixat min UI lite så att det blir lite lättare att se allt. Gjort en del LFR och farmat valor i HC. Men det känns som att det fattas så mycket om man bara gör LFR och inte får tillgång till Normal och HC raider.

Jag är väll hyffsat ny men förstår hur det fungerar och är villig att lära mig mer och vill göra mitt bästa. Som sagt så har jag ju bara lvl 90:s på Neptulon men kan tänka mig att byta förstås och levla upp på Kazzak.

Visa signatur

CPU: I5-4670k @ 4,5 GHz + Corsair H100i // GPU: GTX 980 Reference + MSI GTX 980 Twinfrozr V // RAM: 16 GB HyperX Savage 2400 MHz // MoBo: MSI Z97 Gaming 5 // PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold // SSD: Samsung 850 Evo 500GB + Corsair Neutron 250GB // HDD: 500GB Samsung + Western Digital Green 3TB // Chassi: NZXT H440 Red // OS: Win 7 x64 // Skärmar: Asus ROG SWIFT + BenQ XL2410T // Konsol:PS4

Permalänk
Medlem

Ligger förresten på en ilvl 510 med min DK Dwarf och är förstås till en början intresserad av era social raids. Frågan är väll om ni fortfarande kör dom. Men om ni gör det så ska jag ta mig i kragen och geara den så att jag än så länge kan komma in i social. Annars kan man väll bara hoppa på social i WoD helt enkelt?

Visa signatur

CPU: I5-4670k @ 4,5 GHz + Corsair H100i // GPU: GTX 980 Reference + MSI GTX 980 Twinfrozr V // RAM: 16 GB HyperX Savage 2400 MHz // MoBo: MSI Z97 Gaming 5 // PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold // SSD: Samsung 850 Evo 500GB + Corsair Neutron 250GB // HDD: 500GB Samsung + Western Digital Green 3TB // Chassi: NZXT H440 Red // OS: Win 7 x64 // Skärmar: Asus ROG SWIFT + BenQ XL2410T // Konsol:PS4

Permalänk
Medlem

Tjenare, jag är en oldschool gamer från vanilla tiden.
Jag har en rogue som jag vill börja raida med inför WOD
jag kör mest pvp med den, men har god erfarenhet vad gäller SOO bossarna osv.
Jag kommer i skrivande stund på att geara upp min rogue till pve gear.
Men till wod lär det bli bra!
intressant?

Permalänk
Medlem

Har inte möjlighet att kolla ingame just nu men det snackas om allt från dvärgar till horde här i tråden från folk som skriver. Jag har precis börjat igen efter en LÅNG paus och kört en helt ny reroll som horde på Kazzak (är level 89 nu) så är ni horde eller Alliance, kanske kunde varit trevligt med ett bra guild som social

Permalänk

Hej alla, ursäkta för segt svarande. Har haft fulla muggar med att preppa roster/setup inför wod och 20-man mythic!

Det enda vi söker är 1x mage inför WoD.

Våra social raids har blivit 25-manna alt raids. Dessa startades upp för 3 veckor sedan och vi har en progress på 12/14 heroic. Alt raidet är bara en dag i veckan och vi har ganska höga krav nu då det endast är spelare från guilds som; Consilium, Trolltyg, Fang, Pwanza.

Socials är alltid välkomna dock!

Allt gott,
Mskinz

Visa signatur

"Never interrupt your enemy when he is making a mistake!"