Permalänk
Medlem

Tony Hawk 4 Tips!

Jag behöver lite hjälp med att klara 2 grejer på första banan...

1. När en kille står och säger han ska ta kort på dig medan du gör spine transfer over the vall vad ska man göra där?

2. Hur får man in combon på fotbolls killarna jag har bara fått in 4/5 och det en gång halft omöjligt ju... Eftersom det går så fort så hinner man ju inte plocka alla gubbarna... Hjälp tack!

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

1. Gör en spine transfer (L och R samtidigt).

2. Öva!

Permalänk
Medlem

TNX!

BAM MARGERA RULES! haha!

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
1. Gör en spine transfer (L och R samtidigt).

2. Öva!

Altsså 1:a grejen var inget svår men 2:a hur fan ska man hinna med jag har tagit 4 som mest och då tar jag ändå 2 personer på 1:a oliie upp på en grind sen hinner man ändå ta högst 2 typ på dom andra 2 grinderna... Måste ge mig något tips alltså..

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

Det är bara att försöka grinda på hela. Problemet är när ena railen slutar och man får hoppa. Då kan man missa några.

Det går efter träget arbete.

Ska vi snacka svårt ska vi snacka några banor fram, Alcatraz. Man ska samla 50 grejer på tid och man måste hitta "vägen" så att man kan ta alla i följd. Där snackar vi "Start - Retry" 500 gånger. Satt med en polare och försökte klara just det uppdraget i kanske en timma. Till slut klarade vi det.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Ett tipps är ju att skita i fotbolls snubbarna just nu och köra vidare på dom andra banorna och när du har fått upp skapligt med med stats så kan du plocka allihopa piss enkelt.

Permalänk
Medlem

någon som vet när tony hawk 4 kommer till pc

Permalänk
Medlem

Gör såhär på fotbollssnubbarna. Hoppa upp, grinda, ta så många som möjligt, hoppa av, landa i manual (bak-fram eller fram-bak på styrspaken), åk upp i hoppet, hoppa, gör revert (L eller R när du landar, kräver timing men är ganska lätt), gå upp i manual medans reverten håller på (den gör det i ca 0,75 sek), hoppa upp på railen och grinda igen, ta de som du inte lyckades med första gången. Tadaa! Alla i ett trick!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Måste bara tillägga att det enklaste är att hoppa direkt efter reverten, att göra manual och sedan hoppa är bara att krångla till det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattjon
någon som vet när tony hawk 4 kommer till pc

Såvitt jag vet så ska det inte släppas till pc.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen på fotbolls grabbarna...

Men nu på andra banan har jag en grej kvar att göra bara massa flip trick men jag vet inte vart jag ska utföradom för att klara det?

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

Bara att göra dom där på gatan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vilken bana är det? Är det den banan där man tävlar mot en cyklist och ska komma först ner i hamnen?

Om det är den banan jag tror att det är, så kan man nog inte bara göra flipparna där. Man skulle göra dem på något speciellt sätt har jag för mig.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Jag väcker liv i den här tråden. Jag har nyligen börjat spela det här spelet och jag tycker det är skoj.
Jag undrar för det första hur man gör jättelånga hopp när man gör en kombo, man måste ju det på flera banor, t.ex. den där skate-parken och banan där man ska göra en kombo på 100000p. Sedan undrar jag även hur man gör för att få till specialhoppen? Det blir ju inget om man bara trycker det som står, jag måste trycka snabbt (okontrollerat) på piltangenterna och hoppas på det bästa. Är det någon speciell teknik för det eller?

Permalänk
Medlem

För att få specialhoppen måste du ha fyllt mätaren uppe i ena hörnet till max, då funkar dom. Och ska du göra långa combos är det, enligt mig, enklast att börja med ett fetehopp, sen landa rätt och göra manual och hitta nåt ställe att grinda långt på...
Lycka till

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Avstängd

finns detta spel till data?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bagruf
finns detta spel till data?

Det här kanske kommer som en chock...men hela spelet består utav ren data!!! 100%!

Jag tror det finns till PC.

Canton: Satsa på att göra flatland när du ska göra riktigt svettiga combos. Blir mycket lättare så.

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Jepp.. finns till PC, vet inte release o så men det har nog varit ute ett tag.. testade demot innan sommaren nångång..

(Data - Urge to kill, rising, rising RISING!!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
För att få specialhoppen måste du ha fyllt mätaren uppe i ena hörnet till max, då funkar dom. Och ska du göra långa combos är det, enligt mig, enklast att börja med ett fetehopp, sen landa rätt och göra manual och hitta nåt ställe att grinda långt på...
Lycka till

Om du kommit så pass långt borde alla dina stats vara ganska fulla.
Fyll specialmätaren, detta tillsammans med höga stats ger dig fart, höjd och lång hangtime, gör ett fetinghopp, landa, reverta, manual och ok i väg mot närmaste ställe du kan raila på. Vill du kan du avbryta manualen för att göra pogos och alla de där street level tricken, manuala vidare och raila som tokig.

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem

Hur många goals har ni klarat? Jag har klarat ca 160. Kommer inte ihåg riktigt, men kan kolla det ikväll ;p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
Lycka till

Jag vet att mätaren måste vara full men det funkar ändå inte varje gång. Speciellt svåra tycker jag är när man måste göra en special-slide, det lyckas nästan aldrig. Ska men trycka på knapparna i något speciellt läga för att det ska fungera eller?
Jag ska testa det där med att göra manual före, jag visste inte att man fick göra så=)
Edit: Jag kom på en fråga till; Vad ska man göra för att mata sjölejonen på den andra banan? Jag förstår inte=)

Permalänk
Medlem

Nu finns det till data iaf

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Enklaste sättet att få höga poäng är att välja en typ en halfpipe-ramp (behöver inte vara just det men iaf 2 ramper som står ganska nära varann), sen gör man några trick, laddar upp special-mätaren, gör ett trick, sen precis när man landar gör man en revert, sen innan den är genomförd så åker man uppför rampen på andra sidan och hoppar där, då har man kvar poängen från förra hoppet, så kan man göra fler, tex fick man 1000 x 2 i första kan man göra en till i nästa, då kanske man får typ 1995 x 4, sen gör man likadant när man åker ner igen, det svåraste är tajmingen, men klarar man det är det ganska enkelt att få runt 500.000 i "ett" hopp, och betydligt mer dessutom.. Om det är lite avstånd mellan ramperna kan man när man landa först göra en revert, sedan en manual och åka bort och sen hoppa, men då förlorar man ganska mycket fart så man kan inte göra lika många hopp.

Tar tillbaka mitt föregående påstående om att det inte skulle släppas till pc

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Såvitt jag vet så ska det inte släppas till pc.

Vadå???:confused:
Jag sitter och spelar det hemma nu...
Har också problem med fotbollsnubbarna. Jag har kört vidare, har fått alla banor.

Bam Aeger!:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av canton
Jag vet att mätaren måste vara full men det funkar ändå inte varje gång. Speciellt svåra tycker jag är när man måste göra en special-slide, det lyckas nästan aldrig. Ska men trycka på knapparna i något speciellt läga för att det ska fungera eller?
Jag ska testa det där med att göra manual före, jag visste inte att man fick göra så=)
Edit: Jag kom på en fråga till; Vad ska man göra för att mata sjölejonen på den andra banan? Jag förstår inte=)

Om du kollar bakom de fiskande gubbarna så finns det låddor med fisk i. Raila på dessa så ropar gubbarna att du ska ge fan i deras fisk och vänder sig om för att gå o kika på låddan.

Då vänder du om och railar räcket där gubben stod först så faller det en firre ner i vattnet.

Upprepa på alla fyra fiskare.

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Vadå???:confused:
Jag sitter och spelar det hemma nu...
Har också problem med fotbollsnubbarna. Jag har kört vidare, har fått alla banor.

Bam Aeger!:D

Läs mitt inlägg precis ovanför ditt: "Tar tillbaka mitt föregående påstående om att det inte skulle släppas till pc"

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Nu har jag två frågor till=)
För det första, vad ska man göra på banan Shipyard när man ska göra en manual över tägvagnen? Jag hoppar upp på första vagnen till manual, sedan hoppar jag mellan vagnen driekt till manual men jag får inte godkännt ändå.
För det andra, om jag har förstått det här rätt så finns det pro-goals också. Vad ska man göra för att få göra dem?

Permalänk
Citat:

Nu har jag två frågor till=)
För det första, vad ska man göra på banan Shipyard när man ska göra en manual över tägvagnen? Jag hoppar upp på första vagnen till manual, sedan hoppar jag mellan vagnen driekt till manual men jag får inte godkännt ändå.
För det andra, om jag har förstått det här rätt så finns det pro-goals också. Vad ska man göra för att få göra dem?

Med tågvagnarna gjorde jag samma sak som du, och det gick fint. Se till att hoppa ner på marken i slutet och gör en manual där, det gjorde jag.

Pro goals kan du få göra när du klarat 90 stycken vanliga goals. När du klarat ett pro goal kommer du få nya utmaningar på banorna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamelbarn
Med tågvagnarna gjorde jag samma sak som du, och det gick fint. Se till att hoppa ner på marken i slutet och gör en manual där, det gjorde jag.

Pro goals kan du få göra när du klarat 90 stycken vanliga goals. När du klarat ett pro goal kommer du få nya utmaningar på banorna.

Måste man klara den första pro-challangen för att sedan få göra alla pro-gpals? Visst finns det 5 eller 6 pro-goals på varje bana?

Permalänk
Medlem
Citat:

Måste man klara den första pro-challangen för att sedan få göra alla pro-gpals? Visst finns det 5 eller 6 pro-goals på varje bana?

´

Nope, när du väl klarat 90 (?) vanliga goals, så får du alla Pro-goals, och vissa banor finns det inte (som jag har hittat eller står med i menyn under goals) några pro-goals alls, så det är olika.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit