Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LudvigLindell:

Hoppas inte du fortfarande försöker hitta en värdelös nu ju

För Demon Hunters ja.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

För Demon Hunters ja.

Support wd?

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem

Rätt nöjd.

Permalänk
Medlem

Hoppas inte du fortfarande försöker hitta en värdelös nu ju

Testade en leapquake Cold build istället och blev fast

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Avstängd

Support wd?

Men alltså, Tasker är helt plötsligt inte värdelös, ge dig
Det är bara Demon Hunters som inte har nytta av det längre.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av Relive:

Hur är den lågt rollad när den är 60 damage från max o 60 dex?

Ja vid närmare inspektion så rollade den rätt bra men allt är ju relativt.
Tittar man på dex så är 942 (825-1000) inte högt rollat, 980-990 hade varit högt.

Hur som så köper jag ditt argument att jag var helt ute och cyklade

EDIT: efter att ha rollat in ias istället för rcr så visade det sig att den lägger sig på world #3 enl diablo3ladder.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Med cold build så ändra nick till Frysman

Hahahha Nice one

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair RM850X ATX 3.1 850W| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Medlem

Helt ok amulett

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Inte den bästa men ändå.

Permalänk
Medlem

Hittade också en Furnace här om dagen. Desvärre lågt rollad för att vara en ancient.

Då är mitt nya armborst desto roligare

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Den skulle man inte tacka nej till

Skrivet av maniac:

Hittade också en Furnace här om dagen. Desvärre lågt rollad för att vara en ancient.
http://i.imgur.com/1XI6CUZ.png

Då är mitt nya armborst desto roligare
http://i.imgur.com/HgyoH7y.png

Permalänk
Medlem

Drog upp en ny DH igår till 70 och fick bland annat denna fina crossbow, den är väl okej va? inget fel på damage fick ju nästan perfekt roll.

Permalänk
Medlem

Bestämde mig för att göra en Hellfire amulet för första gången, det gick bra...

Permalänk
Medlem

riktigt trevlig ... men med socket också ... hade varit mums

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Jag tror att jag ska undvika att gå in här och se allt bra som droppas.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Jag tror att jag ska undvika att gå in här och se allt bra som droppas.

det är ju precis det som är kul, att se vad som KAN droppa ... Du vet väl att plötsligt händer det?

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

900h+ och ingen witching hour ännu

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iceglow:

det är ju precis det som är kul, att se vad som KAN droppa ... Du vet väl att plötsligt händer det?

Vet att det händer ?. Jag har spelat DH ända sedan ROS , craftat 92 arcane barbs varav den bäste är sämre en den krindershot jag har nu, craftat 23 hellfire amu samtliga skit.

The_weird har spelat DH innan men började igen strax efter patchen. Får 2 ancient krindershot på en runda, tycker den bästa av dom är sådär, rerollar och plötsligt är det den 3:e bästa.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Vet att det händer ?. Jag har spelat DH ända sedan ROS , craftat 92 arcane barbs varav den bäste är sämre en den krindershot jag har nu, craftat 23 hellfire amu samtliga skit.

The_weird har spelat DH innan men började igen strax efter patchen. Får 2 ancient krindershot på en runda, tycker den bästa av dom är sådär, rerollar och plötsligt är det den 3:e bästa.

Välkommen till RNG.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Twoedge:

Bara den ena var ancient

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Bara den ena var ancient

Jaha det lät som om det var 2 st.

Jag är avundsjuk på dej , men jag missunnar inte att du fick den. Du har ju hjälpt mej och vi har ju spelat ihop rätt mycket förr i tiden.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Twoedge:

Jaha det lät som om det var 2 st.

Jag är avundsjuk på dej , men jag missunnar inte att du fick den. Du har ju hjälpt mej och vi har ju spelat ihop rätt mycket förr i tiden.

Hehe, jag tog inte illa upp.

Själv så letar jag fortfarande efter en vettig WoW (som jag vet att du fått ) men som vägrar droppa trots åtskilliga timmar loggade på min wiz sedan ros släpptes.

Rng rng rng...

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Hehe, jag tog inte illa upp.

Själv så letar jag fortfarande efter en vettig WoW (som jag vet att du fått ) men som vägrar droppa trots åtskilliga timmar loggade på min wiz sedan ros släpptes.

Rng rng rng...

Min WoW är inte alls vettig. Sen undrar jag varför någon vill har en WoW ?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Twoedge:

Min WoW är inte alls vettig. Sen undrar jag varför någon vill har en WoW ?

Inte konstigt att du aldrig blir nöjd

För att det verkar vara en rolig build och eftersom att du kan facerolla T6 med precis vilket skit som helst idag så vill jag fortfarande få prova builden (vilket jag ville redan första gången jag såg den).

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Inte konstigt att du aldrig blir nöjd

För att det verkar vara en rolig build och eftersom att du kan facerolla T6 med precis vilket skit som helst idag så vill jag fortfarande få prova builden (vilket jag ville redan första gången jag såg den).

När jag körde med WoW så kunde jag också facerolla T6 och där funkar den bra. I grift, nää.

Den har allt för kort räckvidd. Jag väl tyckt att Wizzard tillhör en ranged class.

Och kom ihåg, det är dom missnöjda som driver utvecklingen. Var hade vi varit om Henry Ford varit nöjd med hästdroskor eller Thomas Edison varit nöjd med stearinljus och fotogenlampor .

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

3:e bästa i världen?
Hur kan man se det?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

3:e bästa i världen?
Hur kan man se det?

Sanning med modifikation.

Bör istället stå "3:e bästa i världen av registrerade items på diablo3ladder.com"

Permalänk
Medlem

Jag har hittat en del ancients de senaste tio dagarna. Postar dem här nedan.

Sedan Rolands set som ancients och lite annat som inte används direkt.

Behöver ett bättre bälte, skor och ny ancient furnace sedan är stampe builden rätt bra, bara bygga på condemned efter det.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Jojo, smartloot funkar riktigt bra för en DH.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Jojo, smartloot funkar riktigt bra för en DH.

Nu är det ju gjort så att 15% inte är smart loot.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|