Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gorian:

Kul!
För mig började luktsinnet dyka upp igen efter ca en-två veckor.

Vet ej gällande lagrande utav juicer. Har inte hört att det skulle varit något problem, men jag vet som sagt ej.
Du märker när coilen behöver bytas. Smaken avtar och ersatts med en lite härsken smak. Brukar ta ca 10 dagar för mig, ibland lite mer, ibland lite mindre.

Ok, tack, forsätter lika bra som när jag skrev inlägget, inte en cigg sen klockan tolv idag och inget sug! Nikotinet är något som jag trots allt gillar och kan fortsätta med det utan alla bieffekter. Perfekt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Har premiärinvigt mitt Aspire Premium Kit idag med någon billigare RY4 18mg jag köpte. Puffar på ganska friskt och inte sug alls efter analoga cigg fast jag varit storrökare till i förmiddags, minst 30cigg/dag, förutom den rent instiktiva känslan som kommer över en ibland iaf nu under första dagen - "var är mina cigg?" Tar ett par puffar på e-ciggen och suget är som bortblåst. Över förväntan! Så nöjd att jag redan beställt lite andra juicer och en Kanger SUBOX Mini, vet inte om det är någon större skillnad men ska bli kul att prova hur som helst kan det vara bra att ha två alternativ. Kan bli en dyr "hobby" detta.. men knappast dyrare än ett och halvt paket cigg/dag dock.. Om jag slipper KOL eller lungcancer, får tillbaks luktsinnet och flåset så är det värt vad det än kostar. Allra mest nöjd är jag med att jag redan efter 10 timmar föredrar e-cigg över röda LM!!
Några "dumma" frågor: Finns det ett bäst före datum på juicer? Kan de lagras hur länge som helst utan att arom eller nikotinhalt försvinner? När ska man byta coil/brännare? Följer med 5 st med apire kittet men tror inte några extra följer med till subox mini?

Kul att läsa!
Har precis börjat med vaping också, köpte en subox mini och är helnöjd. Röker bara ett par cigg om dagen

Det medföljer två färdiga brännare, 0.5ohm och 1.5ohm, och en RBA med förmonterad coil + extra coil. Följer även med en bit japansk bomull till RBA'n
Tänk på att du måste köpa ett batteri till den också!

Sedan vettetusan hur det blir med 18mg nic med en subox mini, jag köpte 12mg och det var helt oanvändbart då det var för starkt. Puffar i dagsläget 3mg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av yogiblod:

Robert Ellis är grym! Han ser ut som en psykopatisk lodis i många av hans recensioner...but he knows his shit!! XD
Har en Goblin mini på väg...låt inte skenet bedra..i stort sett samma build deck som en Goliath 2..har själv inget problem med tank storleken då jag har ganska många juicer i cirkulation. Däremot fyller man på från botten, vilket kan bli lite påfrestande i längden. Helt klart en tank man skruvar på sin tube mech eller ego one mega för en stealthy vape.

Jag måste bara fråga.. Hur många tanks har du på väg egentligen? xD
Det jag syftade på med att den ser fjuttig ut är för hur mycket mer glaset gör upp för tanken mot vad andra tanks har.
Det går att få den att se bra ut med olika juicer i men det förstörs ju efter lite vaping
Jag ser vad du menar med att fylla på i botten. Kan bli rätt jobbigt om man är ute någonstans och behöver fylla på med tanke på att det bara är 3ml.

Ska sitta och kolla runt lite mer, vill helst inte vänta över 2 veckor på att få en ny tank och det finns en risk att mina nuvarande coils inte klarar sig mycket längre

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Kul att läsa!
Har precis börjat med vaping också, köpte en subox mini och är helnöjd. Röker bara ett par cigg om dagen

Det medföljer två färdiga brännare, 0.5ohm och 1.5ohm, och en RBA med förmonterad coil + extra coil. Följer även med en bit japansk bomull till RBA'n
Tänk på att du måste köpa ett batteri till den också!

Sedan vettetusan hur det blir med 18mg nic med en subox mini, jag köpte 12mg och det var helt oanvändbart då det var för starkt. Puffar i dagsläget 3mg.

Jo, beställde batteri också. 18mg är kanske lite starkt men fungerar bra nu, planerar att gå ner i styrka så småningom. Gillar när det river till lite och behövs nog just nu för att hålla mig från att tänka på analoga cigg.

Permalänk
Medlem

@Lightstar: Jag vet! Måste taggar ner på köpandet Det är verkligen en hobby som kan spåra ut...har defenitivt gjort det denna månad i alla fall. 4 atties denna månad olch 1.5 liter juice i mitt lager :/ Fortfarande på jakt efter den där perfekta every day vape juicen

Förstår vad du säger....rent estetiskt är den vackrare full...inget som stör mig, men för vissa är det viktigt..fördelen är att den är mycket lättare än tankar med mer metall...ganska skönt med en stealth setup. När jag vill köra längre på samma juice brukar jag använda mina 5.5-6ml tankar..varv Eleaf ijust 2 tanken är en av de bättre subhom tankarna jag äger...men med en 0.3ohm coilhead dricker den ejuice tyvärr. Har knappt använt min kanger subtank sen jag fick ijust2:an.

Permalänk
Skrivet av retro123:

Har premiärinvigt mitt Aspire Premium Kit idag med någon billigare RY4 18mg jag köpte. Puffar på ganska friskt och inte sug alls efter analoga cigg fast jag varit storrökare till i förmiddags, minst 30cigg/dag, förutom den rent instiktiva känslan som kommer över en ibland iaf nu under första dagen - "var är mina cigg?" Tar ett par puffar på e-ciggen och suget är som bortblåst. Över förväntan! Så nöjd att jag redan beställt lite andra juicer och en Kanger SUBOX Mini, vet inte om det är någon större skillnad men ska bli kul att prova hur som helst kan det vara bra att ha två alternativ. Kan bli en dyr "hobby" detta.. men knappast dyrare än ett och halvt paket cigg/dag dock.. Om jag slipper KOL eller lungcancer, får tillbaks luktsinnet och flåset så är det värt vad det än kostar. Allra mest nöjd är jag med att jag redan efter 10 timmar föredrar e-cigg över röda LM!!
Några "dumma" frågor: Finns det ett bäst före datum på juicer? Kan de lagras hur länge som helst utan att arom eller nikotinhalt försvinner? När ska man byta coil/brännare? Följer med 5 st med apire kittet men tror inte några extra följer med till subox mini?

Det finns inga dumma frågor
Bäst föredatum finns på vissa juicer, men det är lite som bäst föredatum på typ torrvaror, det håller nästan i all evighet. Juicer blir bättre o bättre med tiden, dock så kan nikotinet brytas ner efter några månader och ''försvinna'' lite, men det är inget jag har märkt över huvud taget. När juicen står i ett mörkt skåp eller liknande så steepas juicen, och då kan den byta färg lite grann till en gulare eller brunare ton, och då blandas smakerna bättre, dvs smakar mer.
Coilsen byter du ut när du känner att de börjar smaka bränt typ. När jag använde clearos så bytte jag de varannan vecka, men har hört att de blivit bättre med tiden så vissa har haft sina i 2 månader till och med, men som sagt, smakar det bränt är det bara att byta o kasta den andra förbrännaren.
I subox kittet följer det med 2 förbrännare och 1 RBA del har jag för mig. 1 0.5 ohm, 1 1.2 ohm och RBA delen då.
Glöm inte ett batteri med hög amp rating på batteriet, typ Samsung 25r, de är utmärkta batterier.

Permalänk
Avstängd

@TeknikHemmet: Tack för svaren! Beställde ett Efest IMR 18650 2500mAh - 35A batteri.
Fortfarande inte röksugen!

Permalänk

@yogiblod: Haha, jag kommer säkert känna igen mig med det där snart

Kommer nog göra som så att jag börjar med en Goblin Mini, 3ml räcker tillräckligt för en arbetsdag och jag har alltid möjlighet att sätta mig och fylla på under arbetstid om det nu skulle behövas.
Sen när Goliath v2 är lättare att få tag på så blir det nog ännu en beställning, just för den större tanken om man ska iväg någonstans och inte kan fylla på lika lätt.

Och en fråga inom den andra delen av djungeln.. Vilken wire rekommenderas för vanliga .5 builds? Gärna något som är enkelt att komma igång och bygga med.

Permalänk
Medlem

@Lightstar: Personligen skulle jag rekommendera 26 awg (0.4mm)..ska du bygga på en Goblin mini är det svårt med lägre gauge (trångt). Kommer inte ihåg vad det var fu har...var det en Kbox mini? 26 awg har lite längre "ramp up time" (hur länge det tar för coilen att börja glöda) i förhållande till samma ohm med 28 awg. Har man en vv/vw mod med +50watt kan man korta ner ramp up time med låga ohm byggen...däremot är inte 0.5 ohm så lågt så det kräver inte så mycket "kräm" för göra det. Fördelen med 26 awg för en nybörjare är att tråden inte är så elastisk vilket gör det lättare att göra täta coils...mindre fifflande med coilen för att få den perfekt.
Några exempel;
0.5ohm med 28awg runt 2mm= 2.74 varv
0.5ohm med 26awg runt 2mm = 4.35 varv
0.5ohm med 24awg runt 2mm = 6.9 varv

Som du ser är det ganska lite tråd yta med 28 awg för 0.5ohm...du kan dock använda två 28awg trådar parallellt när du wrapar och få samma tråd yta som en 1.0ohm coil men med en resistans på 0.5ohm, istället för att använda tex 26awg.

Generellt sett tycker jag om att jobba med 24-28 awg....atomisern bestämmer ibland vilken tråd man bör använda...vissa atties har små positiva och negativa hål vilket medför att tjockare tråd inte får plats.

Jävlar..detta blev gröttigt...hoppas inte jag inte gjorde det mer komplicerar. Du får ursäkta att jag blandar svensk och engelsk terminologi...orkar inte hålla det enhetligt

Summa summarum; 26 & 28 awg för "enkla" coils.

Permalänk
Skrivet av yogiblod:

@Lightstar: Personligen skulle jag rekommendera 26 awg (0.4mm)..ska du bygga på en Goblin mini är det svårt med lägre gauge (trångt). Kommer inte ihåg vad det var fu har...var det en Kbox mini? 26 awg har lite längre "ramp up time" (hur länge det tar för coilen att börja glöda) i förhållande till samma ohm med 28 awg. Har man en vv/vw mod med +50watt kan man korta ner ramp up time med låga ohm byggen...däremot är inte 0.5 ohm så lågt så det kräver inte så mycket "kräm" för göra det. Fördelen med 26 awg för en nybörjare är att tråden inte är så elastisk vilket gör det lättare att göra täta coils...mindre fifflande med coilen för att få den perfekt.
Några exempel;
0.5ohm med 28awg runt 2mm= 2.74 varv
0.5ohm med 26awg runt 2mm = 4.35 varv
0.5ohm med 24awg runt 2mm = 6.9 varv

Som du ser är det ganska lite tråd yta med 28 awg för 0.5ohm...du kan dock använda två 28awg trådar parallellt när du wrapar och få samma tråd yta som en 1.0ohm coil men med en resistans på 0.5ohm, istället för att använda tex 26awg.

Generellt sett tycker jag om att jobba med 24-28 awg....atomisern bestämmer ibland vilken tråd man bör använda...vissa atties har små positiva och negativa hål vilket medför att tjockare tråd inte får plats.

Jävlar..detta blev gröttigt...hoppas inte jag inte gjorde det mer komplicerar. Du får ursäkta att jag blandar svensk och engelsk terminologi...orkar inte hålla det enhetligt

Summa summarum; 26 & 28 awg för "enkla" coils.

Jag har en MVP 3.0 Pro
Med 26 awg, väljer man själv då om man ska ta 4 eller 5 varv och få ut lite lägre/högre ohm än .5?
I så fall blir det nog att köpa sån för att underlätta lite i början.

Permalänk
Medlem

@Lightstar: MVP 3.0..så var det...ja..man får räkna med att det diffar +- lite..man kan få mer exakta värden genom att göra halva och 3/4 varv tex...26awg är ett bra val...har ingen atty som inte tar 26awg.
Tips: du kan hitta billig tråd på eBay..har köpt från Grekland och England på eBay och sparat ganska mycket pengar...givetvis billigare på fasttech men tar lite längre tid.

Permalänk

@yogiblod
Nu blev det att beställa en Goblin Mini och 10m 26 awg Kanthal!
Båda blev från 1life.dk. Rullen gick på ca 50kr (ca 10kr dyrare än fasttech) men nu vet jag att jag får hem båda samtidigt för att kunna sätta igång direkt.
Har även två flaskor juice på väg från Liquid Voyage (Pink Custard och Cookie Custard) som kommer invigas ihop med den nya tanken

Och under tiden det levereras.. Lite tips från Youtube ledde till att jag rewickar standard coilsen för ego one så dom klarar sig några dagar till. Tappade lite luftflöde på första försöket men får lite mer smak än innan, men den smällen tar jag med en tillfällig lösning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lightstar:

@yogiblod
Nu blev det att beställa en Goblin Mini och 10m 26 awg Kanthal!
Båda blev från 1life.dk. Rullen gick på ca 50kr (ca 10kr dyrare än fasttech) men nu vet jag att jag får hem båda samtidigt för att kunna sätta igång direkt.
Har även två flaskor juice på väg från Liquid Voyage (Pink Custard och Cookie Custard) som kommer invigas ihop med den nya tanken

Och under tiden det levereras.. Lite tips från Youtube ledde till att jag rewickar standard coilsen för ego one så dom klarar sig några dagar till. Tappade lite luftflöde på första försöket men får lite mer smak än innan, men den smällen tar jag med en tillfällig lösning

Tar några försök innan man får in tekniken..less is more är en bra tumregel.. mindre bomull än vad man trar att man behöver...ett annat trick om man har problem med att den inte wickar tillräckligt bra är att göra juice hålen större..tror de är 1mm eller 1.5mm..har du inte sliphuvuden kan du sätta in något med samma dimensioner i hålet och töja ut hålet tills du har typ 2-2.5mm hål.

Har märkt att när det kommer till wicking så funkar pads bäst..lätast att jobba med. Cotton bacon v2 är dock den absolut bästa bomull jag hittils jobbat med när det kommer till absorberingsförmåga...inte lika lätt att arbeta med när man ska wicka tex vertical ego one coils dock.
Har du testat ego one clr coilsen?

Horisontella coils som är lätta att rewicka och messar inte upp luftflödet.

Om du planerar på att bygga 0.5 ohm vertical coils till ego one skulle jag råda dig att löda ni200 tråd till benen på coilen..det finns risk att du annars bränner gummiringen som insulerar. Inte roligt att dra i sig plast! Bygger själv vertikala coils till ego one 0.4-0.8ohm men har en trådlödare (the zapper v2) för att göra nr-r-nr coils till ego one.
Men du kanske inte tänker använda ego one tanken så mycket nu när du har en Goblin mini på ingång Tror du får din förre mig...beställde från gearbest och de är grymt långsamma..2 veckor nu!

Permalänk
Medlem

Försökt bygga lite på min Cthulhu men det går inge vidare bra..

Ena coilen blir varm direkt medans den andra tar runt 5 sekunder.(från att dem är helt kalla)

Tips?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Ena coilen blir varm direkt medans den andra tar runt 5 sekunder.(från att dem är helt kalla)

Tips?

Kolla så skruvarna sitter åt ordentligt.

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk

@yogiblod:

Jo, jag gjorde om det lite efter bara nån timma och då blev det bättre. Delade den inte i tillräckligt tunt lager första gången och så var den lite för bred.
Och efter det märkte jag att den hoppade ner till ca 0.4 ohm istället för att hålla sig närmare 0.5, men med lite ökning av watt så blev det bra vape ändå.

Beställde hem ett gäng av CLR 1ohm versionen men jag tycker att lung hits ger skönare känsla och med 1ohm så försvinner för mycket av luftflödet för det. Och jag känner inte för att sitta och vänta i 2-3 veckor för att få rätt resistans
Det jag stör mig på med ego one coil heads är att det är nästan alltid någon del som skruvar loss sig och sätter sig i tanken.
Med vanliga CL så skruvar den loss sig helt från basen och behövs plockas ut från tanken, med CLR så blir det att top cappen skruvar av sig och sätter sig i tanken. Sen är det bara allmänt drygt att försöka ha koll på hur mycket juice det är kvar i tanken, speciellt när man inte har rätt ljus för att se igenom på rätt sätt. Den har iaf fungerat mycket bättre än mina gamla eGo-T som inte gjorde så mycket i slutändan.

Nej, ego one tanken kommer få en plats i hyllan tillsammans med sitt batteri och agera backup

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Tips?

Vad Spelaspel sa...om det fortfarande strular kan du testa att;

* Kolla att placeringen är identisk till den andra coilen.

* Pulsa knappen och kläm ihop coilsen

* Dra försiktigt med tex struvmejsel eller pincett över spolen på den coilen som glöder sent..tänk dig plektrum över gitarrsträngar, väldigt varsamt...pulsa lite mer och se om den glöder snabbare..fortsätt så någa gånger och se om det hjälper

Säkerställ också att det inte är grubbnut relaterat;

Kanske inte exakt samma problem men grubbnuts kan vara lite problematiska.

Hoppas det löser sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lightstar:

@yogiblod:

Jo, jag gjorde om det lite efter bara nån timma och då blev det bättre. Delade den inte i tillräckligt tunt lager första gången och så var den lite för bred.
Och efter det märkte jag att den hoppade ner till ca 0.4 ohm istället för att hålla sig närmare 0.5, men med lite ökning av watt så blev det bra vape ändå.

Beställde hem ett gäng av CLR 1ohm versionen men jag tycker att lung hits ger skönare känsla och med 1ohm så försvinner för mycket av luftflödet för det. Och jag känner inte för att sitta och vänta i 2-3 veckor för att få rätt resistans
Det jag stör mig på med ego one coil heads är att det är nästan alltid någon del som skruvar loss sig och sätter sig i tanken.
Med vanliga CL så skruvar den loss sig helt från basen och behövs plockas ut från tanken, med CLR så blir det att top cappen skruvar av sig och sätter sig i tanken. Sen är det bara allmänt drygt att försöka ha koll på hur mycket juice det är kvar i tanken, speciellt när man inte har rätt ljus för att se igenom på rätt sätt. Den har iaf fungerat mycket bättre än mina gamla eGo-T som inte gjorde så mycket i slutändan.

Nej, ego one tanken kommer få en plats i hyllan tillsammans med sitt batteri och agera backup

Hört många som sagt att coilhuvudet antingen fastnar i chimneyn eller lossnar från basen...måste ha varit lyckligt lottad med min

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spelaspel:

Kolla så skruvarna sitter åt ordentligt.

Skrivet av yogiblod:

Vad Spelaspel sa...om det fortfarande strular kan du testa att;

* Kolla att placeringen är identisk till den andra coilen.

* Pulsa knappen och kläm ihop coilsen

* Dra försiktigt med tex struvmejsel eller pincett över spolen på den coilen som glöder sent..tänk dig plektrum över gitarrsträngar, väldigt varsamt...pulsa lite mer och se om den glöder snabbare..fortsätt så någa gånger och se om det hjälper

Säkerställ också att det inte är grubbnut relaterat;
http://www.youtube.com/watch?v=bEXQD9sW3dE

Kanske inte exakt samma problem men grubbnuts kan vara lite problematiska.

Hoppas det löser sig!

Då tar jag nog fan och ger upp Dem där skruvarna är ju helt värdelösa..

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Det följer väl med extraskruvar har jag för mig till Cthulhu? Om du har en annan atty så kanske de skruvarna passar.

Permalänk

Tja! Jag hjälpte min vän att beställa en https://www.cigoteket.se/e-cigg/nyborjare/ego-dubbel-startkit... , men nu har hon eventuellt blivit sugen på att testa någon annan.. Men det är ju lite av en djungel att försöka sätta sig in i, har ni något bra förslag?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Skrivet av Skuttokova:

Tja! Jag hjälpte min vän att beställa en https://www.cigoteket.se/e-cigg/nyborjare/ego-dubbel-startkit... , men nu har hon eventuellt blivit sugen på att testa någon annan.. Men det är ju lite av en djungel att försöka sätta sig in i, har ni något bra förslag?

http://liquidvoyage.eu/index.php?id_product=31&controller=pro...

Permalänk

Tack! Ger den ifrån bra med rök? Det ska tydligen vara en viktig del av det hela

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Skrivet av Skuttokova:

Tack! Ger den ifrån bra med rök? Det ska tydligen vara en viktig del av det hela

Mycket bättre vape än de startkittet du länkade
Vill du ha ännu mer ånga så kör på CF Sub o en Subtank Mini på 0.5 ohm eller nåt sånt

Permalänk
Medlem

Faan väntar ju vapemail idag men har inte fått någon post alls I brevlådan. Kommer det inte inom en timma blir jag lite ledsen.

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spelaspel:

Faan väntar ju vapemail idag men har inte fått någon post alls I brevlådan. Kommer det inte inom en timma blir jag lite ledsen.

Been there, done that! Fick min vapemail dock Men väntar på typ 5 paket så det kommer trilla in vapemail i jämna mellanrum..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Lyckades göra en 0.4 build, vekningen gick väl inge vidare men "bomulls smaken" försvinner nog om ett tag

Sen fick jag för mig att wicka om den och nu läcker den som ett jävla as igen..

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Lyckades göra en 0.4 build, vekningen gick väl inge vidare men "bomulls smaken" försvinner nog om ett tag

Jag brukar ha lite tjockare bit bomull i min Cthulhu. Men den ska fortfarande kunna flytta på sig jämt, men endå sitta ganska tight.

Permalänk
Medlem

För er som går i tankarna och bor i Stockholm, så finns ju Cigoteket's butik på Valhallavägen nu.

Var där tidigare förra veckan Perfekt om man inte vet vad man ska ha, vill kolla på nya saker eller bara prova smakerna.

Kört med min Subox nu ett tag. Väldigt nöjd generellt. Luckan som togs upp tidigare sitter helt okej. Lite juckande nu, men så blir den om man droppar hela modden rätt i backen Något som kan vara lite irriterande är att när man börjar puffa, så åker batteriindikatorn rätt i botten och man får en minipanik. Redan scratchat modden efter cirka 1 veckas användning. Gillar dock formatet, mycket ånga och kompakt, samt att det är bara att plugga in laddaren i fronten. Kör oftast kring 38-42W.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Kört med min Subox nu ett tag. Väldigt nöjd generellt. Luckan som togs upp tidigare sitter helt okej. Lite juckande nu, men så blir den om man droppar hela modden rätt i backen Något som kan vara lite irriterande är att när man börjar puffa, så åker batteriindikatorn rätt i botten och man får en minipanik. Redan scratchat modden efter cirka 1 veckas användning. Gillar dock formatet, mycket ånga och kompakt, samt att det är bara att plugga in laddaren i fronten. Kör oftast kring 38-42W.

Haha, just det där med batteriindikatorn har jag nojjat en hel del över. Skönt att jag inte är ensam
Kör du med färdiga attys eller RBA'n?

Visa signatur

#framtiden