Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde:

Vad är det för grejer du vill försöka bli av med? Är väldigt stor skillnad på efterfrågan på tex ett eGo-kit, eller en lite nyare..

Tack!
Har eLeaf iStick 30W och ett eGo-one Xl clearomizer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vapemail !

Vapemail \o/

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Skrivet av Janne1:

Sååååå hur mycket smakdrop är det på 70vg vs 50vg?

Märker knappt någon skillnad alls i RTAs. I RDAs kör jag bara 70+ VG, då det blir för mycket TH annars.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara rekommendera Cigoteket efter mitt lilla missöde.
Jag beställde en flaska Yaeliq Mothers Milkshake 3mg 30ml från dom, och när fick flaskan märkte jag att juicen var helt klar. Jag hade alltså fått nikotinfritt.

Cigoteket skickade en ny flaska, 6mg, så jag kunde blanda ut den utan nikotin. Och jag fick dessutom en 30ml flaska LV RY4. Suveränt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Tänkte bara rekommendera Cigoteket efter mitt lilla missöde.
Jag beställde en flaska Yaeliq Mothers Milkshake 3mg 30ml från dom, och när fick flaskan märkte jag att juicen var helt klar. Jag hade alltså fått nikotinfritt.

Cigoteket skickade en ny flaska, 6mg, så jag kunde blanda ut den utan nikotin. Och jag fick dessutom en 30ml flaska LV RY4. Suveränt

Ok, du fick kompensation, vet själv att man kan bli "blödig" då och kan tycka "bra gjort". Men i själva verket så är ju inte att de skickade fel produkt en rekommendation. Tvärtom. Skulle ju kunnat vara så att man var i stort behov av den snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Ok, du fick kompensation, vet själv att man kan bli "blödig" då och kan tycka "bra gjort". Men i själva verket så är ju inte att de skickade fel produkt en rekommendation. Tvärtom. Skulle ju kunnat vara så att man var i stort behov av den snabbt.

Alla företag kan göra misstag, men det är inte många som är så generösa när det gäller kompensation. I de flesta fallen så hade jag bara fått min vara ersatt, men nu fick jag ju dubbelt så mycket juice som jag beställt.
Och med den snabba hjälpen jag fick så finns det absolut inget att klaga på för min del.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Nu har jag för mig att dem fått fel leverans av yaeliq också? Dem hade beställt 3mg men fått 0mg som var märkta som 3mg.(om jag minns rätt)

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zippeer:

Nu har jag för mig att dem fått fel leverans av yaeliq också? Dem hade beställt 3mg men fått 0mg som var märkta som 3mg.(om jag minns rätt)

Gillar cigoteket starkt, inte de det är frågan om, själv beställd grejor därifrån och har beställningar på gång. Litar 100% på dem.
Reagerade bara på att i samma inlägg få fel vara och rekommendera dem, kändes lite skevt. Visst bra med kompensationen och som sagt så är det en suveränt bra butik.

Permalänk
Proffsmoddare

Idag landade äntligen min Ubertoot UTA som jag väntat på i eviga tider

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

haft ett längre upphåll från ecig pillet... men kickade igång min gamla vaporshark och lemon idag.. glömt hur jävla nice lemon var att arbeta med... enkel att bygga, billig och bra smak och ånga

ubertooten är det en klon eller en av de där magiska enhörningarna som cirkulerar på nätet? var sjukt sugen på en när jag höll på senast

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av nidas:

haft ett längre upphåll från ecig pillet... men kickade igång min gamla vaporshark och lemon idag.. glömt hur jävla nice lemon var att arbeta med... enkel att bygga, billig och bra smak och ånga

ubertooten är det en klon eller en av de där magiska enhörningarna som cirkulerar på nätet? var sjukt sugen på en när jag höll på senast

Detta är en klon dock en förbannat välgjord klon. Jag har tyvärr inte den ekonomiska styrkan att köpa orginalet och inte heller tålamodet att faktiskt en försöka hitta ett orginal. Det jag kan säga dock är att hypen är inte överdriven det är en absolut underbar tank.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Idag landade äntligen min Ubertoot UTA som jag väntat på i eviga tider

mmm, vejpporr..;)

Permalänk
Medlem

Detta är en klon dock en förbannat välgjord klon. Jag har tyvärr inte den ekonomiska styrkan att köpa orginalet och inte heller tålamodet att faktiskt en försöka hitta ett orginal. Det jag kan säga dock är att hypen är inte överdriven det är en absolut underbar tank.

nej orginalet är fan inte gratis någonstans.. frågade mest för att vad jag kom ihåg så var det just det att de var helt jävla omöjliga att få tag på

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av nidas:

nej orginalet är fan inte gratis någonstans.. frågade mest för att vad jag kom ihåg så var det just det att de var helt jävla omöjliga att få tag på

Ja just nu är det en Unicorn tank men Fasttech skeppar över en på en vecka för 35 dollarez

Med stumpykitet och en Derringer Drip tip blir den ännu bättre

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bästa stället att få tag i Fuzion Vapor-juicer?

Priset ligger kring 200 kr i bara frakt från deras hemsida. Ångfabriken har bara några stycken smaker.

Tips?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Bästa stället att få tag i Fuzion Vapor-juicer?

Priset ligger kring 200 kr i bara frakt från deras hemsida. Ångfabriken har bara några stycken smaker.

Tips?

esmokes har vet jag. Dock inte hur många och jag tror de är rätt dyra·

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkrx:

esmokes har vet jag. Dock inte hur många och jag tror de är rätt dyra·

Tack Men de var 20 kr dyrare per flaska.

Får nog bli UK eller FV's hemsida

10% rabatt med koden F6254CC8410D199 på Fuzion Vapors hemsida.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Yaeliq Mothers Milkshake

Får man fråga hur du tycker att juicen smakar? Är den god? Rekommenderas?
Sitter med den (och en massa andra) i varukorgen just nu nämligen ^^

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Smakar ungefär som kola såsen du kan köpa till glass på ica/konsum osv

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Smakar ungefär som kola såsen du kan köpa till glass på ica/konsum osv

Vilken tur att jag gillar kolasås då, för jag lade precis en beställning ^^

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Måste säga att om ni letar efter en tank som producerar mycket ånga, så kolla på Maganus DVC. Tycker den gör större moln än vad Triton gör. Kör kring 75W utan problem med lufthålen på tredje snäppet. Finns 8 lägen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Krämig vanilj med lite jordgubb och en hint kola. Den är riktigt gräddig o fyllig i subtank mini men jordgubbsmaken kunde varit starkare tycker jag.
Ska testa den i Triton senare ikväll, då kommer nog jordgubb fram mer skulle jag tro

För priset är den riktigt bra tycker jag.

Frugan tycker den smakar som Sia vaniljglass med lite jordgubb.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Råkar någon behjälplig person veta var man i Sverige kan köpa ett 5x Aspire - Natilus BVC Dual Coils (1,6 ohm)? Verkar som de sidor jag varit inne på har varit standardpris 25kr, vilket är ok men så kommer frakten och förstör allt..

Var köper ni era coils? Fasttech bråkar och vill bara ha Bitcoin? Ehh...

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av candyraver:

Råkar någon behjälplig person veta var man i Sverige kan köpa ett 5x Aspire - Natilus BVC Dual Coils (1,6 ohm)? Verkar som de sidor jag varit inne på har varit standardpris 25kr, vilket är ok men så kommer frakten och förstör allt..

Var köper ni era coils? Fasttech bråkar och vill bara ha Bitcoin? Ehh...

har ingen aning vad problemet är men jag har 30+ orders på fasttech och har aldrig betalat med bitcoin du måste ha gjort ett felval någonstans

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har ingen aning vad problemet är men jag har 30+ orders på fasttech och har aldrig betalat med bitcoin du måste ha gjort ett felval någonstans

Kanske det, men det är en vara som köps mycket så lager är inga problem. Så här står det när jag tjeckar ut;
PayPalPayPal unavailable due to: Authentic Aspire Nautilus Mini BVC Clearomizer Replacement Coil Head (5-Pack).

Och sen har jag bara Bitcoin att välja som betalning. (Men har fått en guide hur jag ska bypassa den och betala med kort. får se om jag orkar) eller bara lägger en order i första bästa Svenska butik (tips?)

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av candyraver:

Kanske det, men det är en vara som köps mycket så lager är inga problem. Så här står det när jag tjeckar ut;
PayPalPayPal unavailable due to: Authentic Aspire Nautilus Mini BVC Clearomizer Replacement Coil Head (5-Pack).

Och sen har jag bara Bitcoin att välja som betalning. (Men har fått en guide hur jag ska bypassa den och betala med kort. får se om jag orkar) eller bara lägger en order i första bästa Svenska butik (tips?)

Ah well jag har alltid betalat med visa så jag har inte haft dom problemen. Svenska butiker har jag sjukt kass koll på eftersom jag inte köper vapgear eller juice i sverige

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns väl en del sidor men frakten lär du nog inte slippa om du inte beställer ett par stycken 5 pack

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej!

Lite sugen på att testa på detta. Mest för att ersätta vanliga cigaretter. Röker väl idag ca 10-20 i veckan, mest vid fester.

Om man ska börja från noll. Vad ska man ha för grejjer? Helst från nån svensk sida.

Kollade på denna, kan det funka?: http://www.myvape.se/p282/

Kollade även på vätska, men där vart jag ännu mer osäker.
- Passar alla vätskor till alla förångare?
- När man beställer vätska, hur ska man beräkna mängden? Om man tänker, hur många vanliga cigaretter får man ut ur x-mängd vätska? (verkar säljas i 10ml burkar?)

Vad mer ska man tänka på när man gör första beställningen?

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pojo:

- När man beställer vätska, hur ska man beräkna mängden? Om man tänker, hur många vanliga cigaretter får man ut ur x-mängd vätska? (verkar säljas i 10ml burkar?)

Ja - alla vätskor passar alla förångare.

Det är svårt att ge en generell regel för hur länge x ml räcker. Det beror på ditt beteende, samt din förbrännare. Men 30ml räcker väl kanske ~2 veckor för mig. Personligen köper jag nästan alltid 30ml flaskor nu för tiden, då det är så drygt att behöva beställa ofta. Samt tenderar jag att vilja vejpa en och samma smak när jag väl hittat en jag gillar ^^

Vilken vaporizer du ska köpa har diskuterats rätt flitigt i tråden. Jag kan inte uttala mig om den du länkade till. Personligen skulle jag rekommendera att du köper en vettig redan från början, annars blir det snabbt en dubbel kostnad när du inser att den du köpt inte håller måttet.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Pojo:

Hej!

Lite sugen på att testa på detta. Mest för att ersätta vanliga cigaretter. Röker väl idag ca 10-20 i veckan, mest vid fester.

Om man ska börja från noll. Vad ska man ha för grejjer? Helst från nån svensk sida.

Kollade på denna, kan det funka?: http://www.myvape.se/p282/

Kollade även på vätska, men där vart jag ännu mer osäker.

Ett enkelt svar på din fråga om det kan funka och det är NEJ köp inte det kitet det är ett av de absolut sämsta kiten på marknaden rent skräp. Vill du seriöst hålla dig borta från cigaretter och ska börja köp ett Aspire premium kit istället.

http://liquidvoyage.eu/index.php?id_product=31&controller=pro...

köper du på Liquid voyage så får du dessutom 2 10ml flaskor av Sveriges bästa Juicemärke

Visa signatur