Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Måla vattenblock.

Hej!

Har planer på ett rejält projekt (kommer dock ta några månader av att spara pengar) och småplanerar lite redan nu. Har kollat runt lite på forumet men verkar inte hitta något med att måla ett vattenblock/alternativt limma fast saker på det.

Om det inte går att måla är det trä jag vill limma fast.

Alla förslag uppskattas!

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Vad söker du förslag på?

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Hjälpsam

vad är det för material till att börja med på blocket? akryl? I sådana fall är det bara att rygga ytan med fint sandpapper, måla primer och sedan valfri färg på det Inga konstigheter.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

Vad söker du förslag på?

Nog dåligt formulerat!

Skrivet av Fluf:

vad är det för material till att börja med på blocket? akryl? I sådana fall är det bara att rygga ytan med fint sandpapper, måla primer och sedan valfri färg på det Inga konstigheter.

Jag är helt ny gällande vattenkylning så material och liknande blir att fördjupa sig på senare.

Om akryl fungerar så "enkelt" låter det som en bra idé!

Idén för GPU är antingen SLI på någon äldre trevlig GPU (budget and stuff) eller GTX 970!

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]