Vilken TV nu under BlackFriday? (Max 8000 kr)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av turbotomte:

efter lite googlande verkar det vara färgen på ramen som skiljer åt. hittar inget om just denna tv, men tidigare veriosner. men då är ju frågan vilken färg vilken nu är? det står inte vad jag kan se :/ vill inte bli med en grå eller vit tv!

Men med sådana tunna ramar, så har det väl ändå ingen betydelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejch:

60 Tumaren från netonnet är mer värd skulle jag tro.

Svårt att säga. Men mycket möjligt, absolut. Finns tyvärr ingen exakt information gällande dessa modeller kontra varandra.

Permalänk
Medlem

Frågan är ju, är du beredd att betala 2k extra för att få den i en viss färg? Ta fram sprayburken bara, hehe. Dessutom är ramen inte så stor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbotomte:

efter lite googlande verkar det vara färgen på ramen som skiljer åt. hittar inget om just denna tv, men tidigare veriosner. men då är ju frågan vilken färg vilken nu är? det står inte vad jag kan se :/ vill inte bli med en grå eller vit tv!

Den kan potentiellt vara mörkgrå i så fall. Om du kollar på bilderna? Men ser bra ut i mitt tycke.

Permalänk
Inaktiv

Jag tror nog jag slår till på den för 6990 från Netonnet, hittar inget bättre . Hur har ni bestämt?

Permalänk
Medlem

Jag vill nog sova på saken och se om Siba kan erbjuda något intressant imorgon också, sen ska jag ändå prata med frugan om saken och hon sover som en stock sedan ett par timmar tillbaka

Permalänk

Haha nä, inte värt 2000kr mer för svart..

den på 50% på cdon verkar ju trevlig. men då går jag helt plötsligt över min budget med 1000kr istället för att spara in 2000kr. tror jag slår till på den på netonnet.

blir lite orolig på reviewsen på netonnet dock.

har inte kommit in på dustins sida än, skulle vilja kika där innan jag klickar köp.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en Samsung JU7500 för 6990 SEK men det kommer aldrig att hända. Den finns inte ens på svenska marknaden - och den är bra mycket dyrare än det också. Men man kan drömma.

Men det lutar sig mot Sonyn hos NetOnNet än så länge.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av turbotomte:

Haha nä, inte värt 2000kr mer för svart..

den på 50% på cdon verkar ju trevlig. men då går jag helt plötsligt över min budget med 1000kr istället för att spara in 2000kr. tror jag slår till på den på netonnet.

blir lite orolig på reviewsen på netonnet dock.

har inte kommit in på dustins sida än, skulle vilja kika där innan jag klickar köp.

Såg det, men på prisjakt samt andra sidor så har TVn ganska bra omdömen. Är rädd om jag väntar att det tar slut

Permalänk
Inaktiv

Sibas rea var ju ett skämt? Deras sida är öppen nu

Permalänk

ang upphängning. netonnet tycker tydligen jag bör ta ett sånt här:

https://www.netonnet.se/art/ljudbild/tillbehor/vaggtakfasten/...

någon som har nån aning? jag är helt grön, har haft min tidigare på stativ..

Permalänk
Medlem

Siba ligger ett antal tusenlappar över på alla apparater jag tittat på hittills, det var ju inget att hänga granen direkt

Permalänk
Medlem

Sibas 55'' LG kostar lika mycket som LG/Samsung 60'' på netonnet haha

Permalänk
Inaktiv

Dustinhome är uppe nu,

Permalänk

en annan fråga. netonnet, är dom bra att ha o göra med om något skulle vara fel?

googlar man hittar man inte speciellt trevliga reviews

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hoppar på denna tråd.

Har också runt 8000:- i budget.

4K, 55" och 100Hz är ett krav. Är denna tänkbar?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/55UF840V/lg-55-...

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | GPU: INNO3D 5070 Ti X3 OC | RAM: G.Skill Flare X5 64GB CL28 | SSD: Samsung 980 Pro
MB: ASUS ROG STRIX B850-I | PSU: Corsair SF750 | Kylare: Fractal Design Celsius+ S24 | Fläktar: Noctua NF-A12x25 G2 Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | OS: Microsoft Windows 11 IoT Enterprise LTSC | Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE
Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical | Övrigt: Tobii Eye Tracker 5

Permalänk
Medlem

Detta måste vara en av de absolut bästa on sale just nu?

http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/231050-sony_49_l...

Ball fjärrkontroll
Android TV(Känns bättre än dom andra, eller?)
4K
Direkt led (Osäker, google-Fu sa att det var riktigt bra)
Verkar ha bra processor så man inte laggar i Android TV
Smalt ställ

Permalänk
Skrivet av Votarg:

Ball fjärrkontroll
4K
Smalt ställ

Låter bra!
men bara 49"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Votarg:

Ball fjärrkontroll
4K
Smalt ställ

Jag vänder mig nog snarare åt dess storebror https://www.netonnet.se/art/justnu/blackfriday/sony-bravia-kd... verkar överlag inte som att webhallen håller lika låga priser som netonnet samt komplett

Permalänk

Då blev det ett köp på netonnet. sovdags. lycka till gubbar o gummor! tack för all hjälp och sällskapet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daggmus:

Jag vänder mig nog snarare åt dess storebror https://www.netonnet.se/art/justnu/blackfriday/sony-bravia-kd... verkar överlag inte som att webhallen håller lika låga priser som netonnet samt komplett

Visst den är grym men det är inte 4K!

Permalänk
Inaktiv

Blev ett köp orkade inte med att titta åt olika håll samtidigt , Blev den för 6990 från Netonnet, hämtar upp den imorgon

lycka till ni andra

Permalänk
Medlem

Några fler alternativ från Dustinhome:

Permalänk
Medlem

Ännu en tv, som verkar intressant:

Panasonic Viera TX-55CS520E: Siba för 6990 SEK

Permalänk
Medlem

Blir nog någon tv från netonnet, men gick inte att paxa nu. Och ifall man beställer och hämtar i lagershop, så vet jag inte om man kan hämta den samma dag, så får vänta tills dom öppnar och ringer och frågar om det.

Sen har dom bra pris på Xbox one på netonnet. 2290:- med Fifa 16, så beställde en sådan, visserligen hade föredragit utan Fifa 16 eftersom jag har det till pc.

Permalänk
Medlem

Blev en LG för 7000:- om den sen är bra eller ej får vi se, men duger säkert för mig + Xboxen då, hämtar dom i lagershop efter jobbet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zosma:

Blir nog någon tv från netonnet, men gick inte att paxa nu. Och ifall man beställer och hämtar i lagershop, så vet jag inte om man kan hämta den samma dag, så får vänta tills dom öppnar och ringer och frågar om det.

Sen har dom bra pris på Xbox one på netonnet. 2290:- med Fifa 16, så beställde en sådan, visserligen hade föredragit utan Fifa 16 eftersom jag har det till pc.

Jag gjorde samma misstag, jag trodde det var så att man hämtade varan direkt på plats, så som Elgiganten har, men insåg nu i efterhand att varan skickas dit vilket är något helt annat. Skall fråga om jag lyckas få hämta en i lagret istället.

Permalänk
Medlem

På netonnet så är det så att nu är mina varor klara att hämtas. Så det gick snabbt. När man valde leveranssätt lagershop. Så både tv:n och Xbox är klar att hämtas, dock öppnar inte lagershoppen förran klockan 10, kanske åker dit på lunchen. Dock har 3 mil dit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zosma:

LG:n från Dustinhome då? Varför valde du den över Sonyn?